.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد. حملات موشکی یمن به ۲ کشتی آمریکایی در خلیج عدن
یحیی سریع با اشاره به اینکه دو کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند، گفت: در یکی از عملیات‌ها، یک کشتی انگلیسی، به صورت کامل غرق شد.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد. شناسنامه نوزادان به صورت تماما الکترونیکی صادر خواهد شد
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم اعدام ۳ متجاوز به عنف و اکراه از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمان خبر داد حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند تجاوز به عنف در کرمان صادر شد
رئیس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم اعدام ۳ متجاوز به عنف و اکراه از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمان خبر داد(ادامه)
رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) گفت: در ادامه مبارزه با فساد مالی و اداری، یکی از اعضای شورای اسلامی این شهرستان بازداشت شد. یک عضو شورای شهر بازداشت شد
رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) گفت: در ادامه مبارزه با فساد مالی و اداری، یکی از اعضای شورای اسلامی این شهرستان بازداشت شد.(ادامه)
رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) گفت: در ادامه مبارزه با فساد مالی و اداری، یکی از اعضای شورای اسلامی این شهرستان بازداشت شد. یک عضو شورای شهر بازداشت شد
رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) گفت: در ادامه مبارزه با فساد مالی و اداری، یکی از اعضای شورای اسلامی این شهرستان بازداشت شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بر اساس رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز، متهمان به قصاص و حبس‌های بلندمدت محکوم شده‌اند.
صدور رای بدوی متهمان پرونده قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بر اساس رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز، متهمان به قصاص و حبس‌های بلندمدت محکوم شده‌اند. (ادامه)
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت ‌وحشیانه دیشب صهیونیست‌ها در رفح را محکوم کرده و آمریکا را مسوول این جنایت‌ها توصیف کرد. بیانیه حماس در مورد کشتار دیشب صهیونیست‌ها در رفح
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت ‌وحشیانه دیشب صهیونیست‌ها در رفح را محکوم کرده و آمریکا را مسوول این جنایت‌ها توصیف کرد.(ادامه)
اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، در حال بررسی است. تیراندازی جنون آمیز یک سرباز در ساوجبلاغ جان دو نفر را گرفت
اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، در حال بررسی است.(ادامه)
درپی خشونت و جنایات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی، دولت آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که به کرانه باختری حمله می‌کنند، تحریم کند. تصمیم آمریکا برای تحریم ارتش صهیونیستی
درپی خشونت و جنایات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی، دولت آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که به کرانه باختری حمله می‌کنند، تحریم کند.(ادامه)
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد .... انقلاب اسلامی ؛ پیشتاز و تمدن ساز
شمال نیوز : انقلاب اسلامی امسال ودر چهل و پنجمین سالگرد حیات پربرکتش درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه جلوه باشکوه دیگری از اقتدار و همبستگی ملی را در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش رو دارد ....(ادامه)
محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم ... محمد جمشیدی از کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد+ بیانیه
محمد جمشیدی فرزند حجت الاسلام محمد حسن جمشیدی اردشیری نماینده ادوار حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم ...(ادامه)
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند .... گروه پیگیری نیاز نیست ؛ ساختار اداری مازندران درست شود !
شمال نیوز / یادداشت محسن گرجی : معاون هماهنگی امور عمرانی استان با ایجاد چنین گروهی، ناخواسته تایید می‌کند ساختار اداری و اجرایی در استان در مواردی کارآمدی ندارد و لازم است گروهی در استانداری تشکیل شود تا این کم‌کاری را جبران کند ....(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است. «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است / الزام ایران‌خودرو به عرضه ۱۰ هزار خودرو دپو شده
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.(ادامه)
حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه
رسانه‌های عربی بامداد دوشنبه گزارش دادند که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در دیرالزور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.(ادامه)
همزمان با بیانیه وزارت اطلاعات ایران درباره شناسایی شبکه جاسوس‌های موساد در ۲۸ کشور جهان، نهادهای امنیتی ترکیه از دستگیری هفت نفر به اتهام ارتباط با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر دادند. بازداشت هفت جاسوس «موساد» در ترکیه
همزمان با بیانیه وزارت اطلاعات ایران درباره شناسایی شبکه جاسوس‌های موساد در ۲۸ کشور جهان، نهادهای امنیتی ترکیه از دستگیری هفت نفر به اتهام ارتباط با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر دادند.(ادامه)
شرکت عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حمله در دریای سرخ در نزدیکی یمن خبر داد. وقوع یک حمله در دریای سرخ
شرکت عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حمله در دریای سرخ در نزدیکی یمن خبر داد.(ادامه)
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده واکنش بازارها به سود ۳۰ درصدی
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده(ادامه)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. بایسته‌های رونق کسب‌وکارها(يادداشت)
قوانین متعدد ازجمله تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار یا رفع موانع تولید اگرچه در رفع مشکلات تولید کشور بی‌تأثیر نبوده‌اند ولی به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.(ادامه)
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد. استرداد ۶ متهم فراری به کشور
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد.(ادامه)
مرد شرور در حالی به اتهام تعرض به دختر خوانده‌اش به اعدام محکوم شد که وی قبل از این نیز به اتهام تعرض به دختر خودش به اعدام محکوم شده بود، اما با پس گرفتن شکایت از سوی دخترش از مجازات مرگ نجات یافته بود. صدور حکم اعدام برای ناپدری آزارگر
مرد شرور در حالی به اتهام تعرض به دختر خوانده‌اش به اعدام محکوم شد که وی قبل از این نیز به اتهام تعرض به دختر خودش به اعدام محکوم شده بود، اما با پس گرفتن شکایت از سوی دخترش از مجازات مرگ نجات یافته بود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند. تحریم‌های جدید ضد ایرانی آمریکا و انگلیس
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند.(ادامه)
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای، جزییات بیشتری درباره تلفات نیروهای آمریکایی در اردن اعلام کرد. بیانیه سنتکام درباره جزییات تلفات نظامیان آمریکایی در اردن
سنتکام با انتشار بیانیه‌ای، جزییات بیشتری درباره تلفات نیروهای آمریکایی در اردن اعلام کرد.(ادامه)
سازمان تروریستی سنتکام بامداد یکشنبه حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به یک کشتی دیگر در دریای سرخ را تایید کرد. بیانیه «سنتکام» درباره عملیات جدید ارتش یمن در دریای سرخ
سازمان تروریستی سنتکام بامداد یکشنبه حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به یک کشتی دیگر در دریای سرخ را تایید کرد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی جهت رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا دستور داد. رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی جهت رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا دستور داد.(ادامه)
با ارجاع پرونده متهم ماهان صدرات مرنی از سوی دیوان عالی کشور به دادگاه هم‌عرض، حکم اعدام متهم به نفی بلد و تبعید تغییر پیدا کرده است. حکم اعدام «ماهان صدرات مرنی» نقض شد
با ارجاع پرونده متهم ماهان صدرات مرنی از سوی دیوان عالی کشور به دادگاه هم‌عرض، حکم اعدام متهم به نفی بلد و تبعید تغییر پیدا کرده است.(ادامه)
 برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور  به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است. جدول زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام شد
برنامه زمانبندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت کشور به روسای ستاد انتخابات استان‌های کشور اعلام شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 326 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.