.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت.
جای خالی دانشگاه در انتخابات ۱۴۰۰(يادداشت)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت. (ادامه)
داور داربی مشخص شد
با اعلام کمیته داوران فدراسیون، تیم داوری دیدارهای هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال مشخص شد.(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
نام داوران ۶ دیدار هفته بیستم لیگ برتر مشخص شد
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، تیم داوری ۶ دیدار هفته بیستم لیگ برتر مشخص شد.(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد. مجلس یازدهم تعداد نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه را افزایش می‌دهد؟ + جزییات
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد.(ادامه)
استقلال - سپاهان؛ برد برای خودشان یا تساوی به سود پرسپولیس؟
هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر امروز با ۵ بازی آغاز می‌شود که در حساس ترین آن استقلال و سپاهان در اصفهان به مصاف هم می‌روند. (ادامه)
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تهران چه خبر بود؟
آن‌چه در پی می‌خوانید گزارش میدانی روزنامه اطلاعات (منتشرشده در دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۵۷) از جزئیات رخدادهای ۲۲ بهمن ۵۷ در تهران است از سقوط یک به یک کلانتری‌ها، پادگان‌های نظامی، ساختمان مجلس و... به دست انقلابیون تا خشمی که نزدیک بود ساختمان قدیمی و کتابخانه مجلس را با آتش بکشد اما مهدی بهشتی‌پور نویسنده روزنامه اطلاعات که در محل حضور داشت، با کمک شماری از انقلابیون و انتظامات کمیته امام خمینی توانست با بلندگو اهمیت حفظ ساختمان تاریخی مجلس و کتابخانه آن را به مردم خشمگین یادآور شود و از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کند.(ادامه)
نساجی و فکری به هم رسیدند
نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، فردا به مصاف استقلال تهران می‌رود.(ادامه)
تراکتور - پرسپولیس؛ دیداری تحت تاثیر درگذشت انصاریان
هفته چهاردهم لیگ برتر از امروز با دو بازی آغاز می‌شود که در دیداری حساس تراکتور میزبان پرسپولیس است. این مسابقه تحت تاثیر علی انصاریان پیشکسوت پرسپولیس است که روز گذشته دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز:پانزدهمین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راه مبارزه با کرونا آسمانی شد... آسمانی شدن پانزدهمین شهید سلامت علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز:پانزدهمین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راه مبارزه با کرونا آسمانی شد...(ادامه)
 شمال نیوز : وقتی امتیازات ویژه و خاصی برای برخی مناصب در نظر گرفته شد اینکه هر از گاهی چنین اخباری نیز منتشر شود امری عادی و طبیعی است. درحالی‌که انتظار می‌رود نمایندگان مردم بین آنان زندگی کنند .
هیچ نماینده ای «خط ویژه» ندارد / فیلم دو دقیقه ای که همه را تکان داد
شمال نیوز : وقتی امتیازات ویژه و خاصی برای برخی مناصب در نظر گرفته شد اینکه هر از گاهی چنین اخباری نیز منتشر شود امری عادی و طبیعی است. درحالی‌که انتظار می‌رود نمایندگان مردم بین آنان زندگی کنند . (ادامه)
واکنش نمایندگان‌ به سیلی یک نماینده به مأمور راهور
برخی نمایندگان مجلس نسبت به اخبار منتشره در مورد برخورد یک نماینده مجلس با مأمور راهور واکنش نشان دادند؛ از دفاع و وعده پیگیری و برخورد گرفته تا درخواست استعفای نماینده متخلف.(ادامه)
انتخاب داوران بازی‌های حساس پرسپولیس و استقلال
اسامی تیم داوری بازی تیم‌های فوتبال استقلال - تراکتور و پرسپولیس - فولاد اعلام شد.(ادامه)
خبرخوش برای مشمولان متاهل سربازی
رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدمات کارکنان وظیفه متأهل دو ماه کاهش یافت.(ادامه)
طرح تشکیل وزارت مدیریت بحران و ادغام سازمان‌های اورژانس، مدیریت بحران، هلال احمر و پدافند غیرعامل توسط جمعی از نمایندگان مجلس تدوین شده است. تشکیل یک وزارتخانه جدید/ ۳ سازمان ادغام می‌شوند
طرح تشکیل وزارت مدیریت بحران و ادغام سازمان‌های اورژانس، مدیریت بحران، هلال احمر و پدافند غیرعامل توسط جمعی از نمایندگان مجلس تدوین شده است.(ادامه)
اولین نکته این است که عذرخواهی حداقل کاری است که در این ماجرا صورت گرفته و لازم است این مسئله تا رسیدن به یک نتیجه منصفانه و جلوگیری از اتفاقاتی ازاین‌دست ادامه داشته باشد. چند نکته درباره ماجرای جنجالی بازپرس و سرباز وظیفه‌شناس بابلی(يادداشت)
اولین نکته این است که عذرخواهی حداقل کاری است که در این ماجرا صورت گرفته و لازم است این مسئله تا رسیدن به یک نتیجه منصفانه و جلوگیری از اتفاقاتی ازاین‌دست ادامه داشته باشد.(ادامه)
نساجی با شکست مس مدعی می‌ماند
تیم نساجی قائمشهر در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان مس رفسنجان است.(ادامه)
برخورد نامناسب با یک سرباز در بابل
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره برخورد نامناسب با سربازان گفت: اگر با سرباز به عنوان یک نیروی نظامی برخورد نامناسبی صورت بگیرد قطعا ما بررسی کرده و با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.(ادامه)
گل گهر به دنبال تثبیت صدرنشینی، استقلال به دنبال اعاده حیثیت
هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال امروز با چهار بازی آغاز می شود که در یکی از دیدارهای حساس امروز استقلال از ماشین سازی تبریز پذیرایی می‌کند.(ادامه)
تشییع پیکر خادم در حضور قهرمانان جهان و المپیک
پیکر مرحوم محمد خادم ازغدی صبح امروز درحضور قهرمانان کشتی جهان و المپیک در بهشت زهرا (س) تشییع و سپس به مشهد منتقل خواهد شد.(ادامه)
دو مازنی در بین داوران بین المللی ایران در سال 2021 به فیفا معرفی شدند
پس از پیگیرهای صورت گرفته از سوی سرپرست و دبیرکل فدراسیون و هماهنگی‌های به عمل آمده و مصوبه هیأت رئیسه،فهرست پیشنهادی کمیته داوران توسط دپارتمان بین الملل به فیفا ارسال و رجیستر شد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است .... چه کسی شهردار ساری می شود ؟ / یک فرماندار و سه شهردار در بین گزینه ها
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است ....(ادامه)
طرح مجلس برای تسهیلات ارزان قیمت ایثارگران
طبق طرح مجلس، ایثارگرانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مسکن ارزان قیمت تا سقف دویست میلیون ریال بهره‌مند شده و تا پایان سال 97 تسویه کرده‌اند، به شرط خرید یا ساخت مسکن جدید از تسهیلات ارزان قیمت ایثارگری قانون بودجه سال 99 بهره‌مند می‌شوند.(ادامه)
تصاویر زنان پلیس در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی
مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا دوشنبه ۲۸مهرماه برگزار شد.(ادامه)
آبگرفتگی و کدر شدن آب چاشنی بارندگی در بابلسر
باران عصر جمعه موجب آبگرفتگی منازل، کدرشدن آب و خارج شدن تصفیه‌خانه آب بابلسر از مدار شد؛ هر چند مسؤولان شهری تاکید بر عدم وارد آمدن خسارت به این شهر دارند.(ادامه)
خدمت سربازی 24 ماهه شد
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از ۲۴ ماهه شدن خدمت وظیفه عمومی خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : شیرابه این زباله‌ها، رودخانه تالار در نزدیکی کوه زباله را آلوده می‌کند همچنین این شیرابه به آب‌های زیرزمینی نفود می‌کند و از این طریق وارد زمین‌های کشاورزی و در نهایت محصولات کشاورزی می‌شود. همچنین دام و حیات وحش هم از این آسیب در امان نیستند. ۴۰ سال است که زباله‌ها در کنار رودخانه تالار دپو می‌شوند/ احتمال ورود شیرابه به زمین‌های کشاورزی
شمال نیوز : شیرابه این زباله‌ها، رودخانه تالار در نزدیکی کوه زباله را آلوده می‌کند همچنین این شیرابه به آب‌های زیرزمینی نفود می‌کند و از این طریق وارد زمین‌های کشاورزی و در نهایت محصولات کشاورزی می‌شود. همچنین دام و حیات وحش هم از این آسیب در امان نیستند.(ادامه)
شمال نیوز : در این ویدئو فرد هتاک مردم مازندران واکنش جدی در بین کاربران فضای مجازی در استان مازندران داشته است .... عامل توهین به مردم مازندران دستگیر شد + جزئیات و عکس
شمال نیوز : در این ویدئو فرد هتاک مردم مازندران واکنش جدی در بین کاربران فضای مجازی در استان مازندران داشته است ....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.