.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که یک کشتی باری این کشور در دریای مرمره غرق شده و عملیات جستجو برای یافتن سرنشینان آن آغاز شده است. کشتی باری ترکیه در دریای مرمره غرق شد
رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که یک کشتی باری این کشور در دریای مرمره غرق شده و عملیات جستجو برای یافتن سرنشینان آن آغاز شده است.(ادامه)
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان گفت: پرونده سربازی که با تیراندازی به‌سمت هم‌خدمتی‌های خود ۵ تن را به قتل رسانده بود در دادسرای نظام تشکیل شده است. آخرین وضعیت پرونده قاتل ۵ سرباز در کرمان
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان گفت: پرونده سربازی که با تیراندازی به‌سمت هم‌خدمتی‌های خود ۵ تن را به قتل رسانده بود در دادسرای نظام تشکیل شده است.(ادامه)
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز گفت: انفجار خرابکارانه در خط لوله گاز فشارقوی بروجن-شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری خسارت جانی نداشت. انفجار خرابکارانه در خط لوله گاز بروجن-شهرکرد خسارت جانی نداشت
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز گفت: انفجار خرابکارانه در خط لوله گاز فشارقوی بروجن-شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری خسارت جانی نداشت.(ادامه)
ویدیو | حمله خودروی در مراسم خاکسپاری توسط مگان بدون راننده
ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حادثه‌ای را در یک مراسم خاکسپاری در روستایی را نشان می‌دهد که یک خودرو که ظاهرا بدون راننده است راه افتاده و با زیر گرفتن چند نفر از مدعوین وارد گوری می‌شود که قرار است در آن تدفین صورت گیرد.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: شخصی که در به دلیل اختلافات شخصی در یک درگیری اقدام به قتل یک شهروند ۳۹ ساله فردیسی کرده بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد. مراسم آشتی کنانی که به خون کشیده شد
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: شخصی که در به دلیل اختلافات شخصی در یک درگیری اقدام به قتل یک شهروند ۳۹ ساله فردیسی کرده بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس بامداد سه‌شنبه از اصابت دو موشک به یک کشتی در ۴۰ مایلی بندر مخا در دریای سرخ خبر داد که به آن خسارت‌هایی نیز وارد شد. گزارشی از حمله موشکی به یک کشتی در آب‌های یمن
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس بامداد سه‌شنبه از اصابت دو موشک به یک کشتی در ۴۰ مایلی بندر مخا در دریای سرخ خبر داد که به آن خسارت‌هایی نیز وارد شد.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: یکی از اعضای گروهک ترویستی داعش هنگام ورود به کشور در مرز عراق در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید. عضو گروهک تروریستی داعش در مرز عراق به هلاکت رسید
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: یکی از اعضای گروهک ترویستی داعش هنگام ورود به کشور در مرز عراق در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد. شهادت یکی از مأموران مجروح فراجا در حادثه تروریستی گلزار شهدا
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ «علی محمدی» یکی دیگر از مأموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد.(ادامه)
اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، در حال بررسی است. تیراندازی جنون آمیز یک سرباز در ساوجبلاغ جان دو نفر را گرفت
اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی البرز اعلام کرد که علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از ماموران در حال گشت، در حال بررسی است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند. نسخه کامل‌ و نهایی سعادت بشر در بعثت ارائه شد/ غزه؛ خط بطلان بر نظم جهانی غرب/ وظیفه دولت‌ها قطع کمک‌ به اسراییل است/ کشتار نزدیک به ۳۰ هزار نفر از مردم غزه باعث رسوایی فرهنگ و تمدن غربی شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با اشراف اطلاعاتی ضارب پزشک اورژانس بيمارستان امام خمينی(ره) شهر نور دستگیر و روانه دادسرا شد. دستگیری ضارب پزشک اورژانس در نور / پلیس اجازه جولان به افراد فرصت طلب و هنجارشکنان را نمی‌دهد
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با اشراف اطلاعاتی ضارب پزشک اورژانس بيمارستان امام خمينی(ره) شهر نور دستگیر و روانه دادسرا شد.(ادامه)
انتقام از دختر جوان به دلیل پاسخ منفی به ادامه دوستی
پسر جوان که متهم است پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک دختر او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است پس از دستگیری منکر تعرض شد.(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
قتل هولناک مادر و دختر به دست میهمان آشنا
مرد جوان وقتی برای ملاقات نامزدش به خانه آنها می‌رفت با دیدن دو مرد ناشناس که از دیوار خانه پایین پریدند و فرار کردند هرگز تصور نمی‌کرد که آنها عاملان قتل دختر جوان و مادرش هستند.(ادامه)
نظر عطریانفر درباره حمایت از لاریجانی
هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.(ادامه)
آژانس امنیت دریانوردی انگلیسی (آمبری) بامداد شنبه در گزارشی از وقوع دو انفجار در دریای سرخ خبر داد. وقوع یک حادثه امنیتی دیگر در دریای سرخ
آژانس امنیت دریانوردی انگلیسی (آمبری) بامداد شنبه در گزارشی از وقوع دو انفجار در دریای سرخ خبر داد.(ادامه)
هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن به تجاوز جنسی متهم شده است. اتهام جنسی به هافبک ژاپن در آستانه دیدار با ایران
هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن به تجاوز جنسی متهم شده است.(ادامه)
اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران درباره اشتباه سهوی و تیراندازی بی‌هدف یک سرباز وظیفه در کلانتری ۱۴ پاکدشت توضیحاتی ارائه کرد. اشتباه سهوی سرباز در کلانتری ۱۴ پاکدشت با ۲ جان‌باخته
اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران درباره اشتباه سهوی و تیراندازی بی‌هدف یک سرباز وظیفه در کلانتری ۱۴ پاکدشت توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شرکت عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حمله در دریای سرخ در نزدیکی یمن خبر داد. وقوع یک حمله در دریای سرخ
شرکت عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حمله در دریای سرخ در نزدیکی یمن خبر داد.(ادامه)
 ایتو جونیا که هم‌اکنون به‌همراه تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا 2023 حضور دارد، از سوی دو زن به تجاوز جنسی متهم شده است. اتهام جنسی به هافبک ژاپن در آستانه دیدار با ایران
ایتو جونیا که هم‌اکنون به‌همراه تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا 2023 حضور دارد، از سوی دو زن به تجاوز جنسی متهم شده است.(ادامه)
فیلمی جگرسوز از شهیده مریم سلطانی نژاد در حال خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم
فیلمی جگرسوز از مریم سلطانی نژاد، کودک شهیده حادثه تروریستی کرمان در حال خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم (ادامه)
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد. متهم به قتل: پسرم رفتار و آرایش زنانه داشت او را کشتم
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد.(ادامه)
زن میانسال که در اقدامی هولناک دختر برادرش را با چاقو به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که برادرش برای وی درخواست قصاص کرده است. محاکمه عمه به اتهام آتش زدن برادرزاده
زن میانسال که در اقدامی هولناک دختر برادرش را با چاقو به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که برادرش برای وی درخواست قصاص کرده است.(ادامه)
مقام‌های سیاسی امنیتی آمریکا در جلسۀ اضطراری شورای امنیت ملی کاخ سفید، تهدید حملۀ نظامی به ایران را به‌دلیل چالش‌های داخلی، جهانی و منطقه‌ای رد کردند / خروجی جلسۀ شورای امنیت ملی کاخ سفید: دنبال جنگ با ایران نیستیم ....(خبر)
(ادامه)
وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات روز گذشته به نیروهای آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد. بلینکن ایران را تهدید کرد/ با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد!
وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات روز گذشته به نیروهای آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد.(ادامه)
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود. دور جدید اردو‌های راهیان نور از ۲۲ بهمن آغاز می‌شود
با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اردو‌های راهیان نور امسال از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.(ادامه)
مرد جوان که در جریان یک درگیری در مغازه سمساری مرتکب قتل شده بود در دادگاه محاکمه شد. شوخی بی‌جا باعث قتل شد
مرد جوان که در جریان یک درگیری در مغازه سمساری مرتکب قتل شده بود در دادگاه محاکمه شد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
سنتکام: در حمله پهپادی ۳ نظامی کشته و ۳۴ نفر مجروح شدند/ مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا را بر عهده گرفت / در ادامه حمله به مواضع آمریکاییها در منطقه، منابع خبری می‌گویند که دو پایگاه نظامیان آمریکا در شمال شرق سوریه و غرب عراق، با پهپاد هدف قرار گرفته است ....(خبر)
(ادامه)
زن جوان که با همدستی دوستش، شوهرش را به قتل رسانده بود، مدعی است به خاطر نجات جان بچه‌اش این جنایت را مرتکب شده است. اعترافات عجیب زن جوانی که شوهرش را کشت
زن جوان که با همدستی دوستش، شوهرش را به قتل رسانده بود، مدعی است به خاطر نجات جان بچه‌اش این جنایت را مرتکب شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 361 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.