.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد. درگیری ماموران انتظامی و شهادت یک پلیس در شهرستان گلشن
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری باربری/ از درخواست وجه زیاد تا سرقت اثاثیه
سرکلانتر شمال پایتخت گفت: افراد کلاهبرداری که با جعل عنوان شرکت های باربری فعالیت می کردند دستگیر شدند.(ادامه)
انتقال مواد مخدر از مرز‌های غربی کشور به قائم شهر ناکام ماند
دو قاچاقچی مواد مخدر حین انتقال مواد مخدر صنعتی از مرز‌های غربی کشور به سمت قائم شهر دستگیر شدند.(ادامه)
«اعمال نظارت کامل و جامع از سوی دادستان‌ها بر اقدامات ضابطین و بر تحقیقات ناظر بر پرونده‌ها»؛ «پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه دادستان‌ها از دادیاران و بازپرس‌ها در مسیر تکمیل پرونده و صدور قرار نهایی»؛ «اهتمام رؤسای کل دادگستری‌ها به ....(خبر)
(ادامه)
برنج با طعم تریاک در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک که در کیسه‌ برنج جاساز شده بود، خبر داد.(ادامه)
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد. فهرست تحریم‌‌های ایران علیه اشخاص و نهادهای بریتانیایی
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد.(ادامه)
توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد در محمودآباد
فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و توقیف ۲۴ تن میگوی فاسد از یک سردخانه در آن شهرستان، خبر داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و کشف و ضبط ۲ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد کشف و ضبط ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و کشف و ضبط ۲ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۱۵ تن مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد. توقیف ۱۵ تن مرغ فاسد در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۱۵ تن مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
 در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. 
تهدید آفرودسواران برای یخچال طبیعی سوادکوه
در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. (ادامه)
درگیری مسلحانه مرزبانان با معاندین در بدو ورود به ایران/ هلاکت شرور مسلح
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک نفر از اشرار مسلح طی درگیری با مرزبانان هنگ مرزی سراوان خبر داد.(ادامه)
جابجایی ۱۰۰ کیلوگرم گوشت خوک با خودروی سمند
فرمانده انتظامی گلوگاه از توقیف یک دستگاه سواری سمند با ۱۰۰ کیلو گوشت خوک در آن شهرستان خبرداد.(ادامه)
توقیف خودروی سرقتی در فریدونکنار
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از توقیف یک خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه قاچاق سازمان‌یافته بین‌المللی مواد مخدر در کشور
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه و با اتخاذ روش‌های حرفه‌ای مبادرت به انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر می‌کرد، شناسایی و دستگیر شدند. (ادامه)
کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.(ادامه)
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۴۴ قبضه اسلحه شورشی و شکاری غیرمجاز با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان و مازندران در شهرستان قائمشهر، خبر داد. کشف ۴۴ قبضه سلاح غیرمجاز در قائمشهر
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۴۴ قبضه اسلحه شورشی و شکاری غیرمجاز با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان و مازندران در شهرستان قائمشهر، خبر داد. (ادامه)
ماموران انتظامی با توقیف یک خودروی نیسان ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری کشف و ضبط کردند. کشف و ضبط ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری
ماموران انتظامی با توقیف یک خودروی نیسان ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری کشف و ضبط کردند.(ادامه)
ایران ۱۰ فرد و ۴ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای ۱۰ فرد و ۴ نهاد آمریکایی را در لیست تحریمی خود قرار داد.(ادامه)
ماموران انتظامی با دستگیری سوداگران جنگل ۱۵ تن چوب قاچاق در شهرستان نور کشف و ضبط کردند. کشف و ضبط ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در نور
ماموران انتظامی با دستگیری سوداگران جنگل ۱۵ تن چوب قاچاق در شهرستان نور کشف و ضبط کردند.(ادامه)
شمال نیوز: دو شناور بدون سرنشین آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش کشورمان توقیف شد. توقیف 2 شناور بدون سرنشین آمریکایی تئوسط نیروی دریایی ارتش
شمال نیوز: دو شناور بدون سرنشین آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش کشورمان توقیف شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذی‌ربط چند نهاد و ۹ شخص از کشور انگلستان را تحریم کرد. این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به‌سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. وزارت امور خارجه ایران چند نهاد و ۹ شخصیت انگلیسی را تحریم کرد
شمال نیوز : وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذی‌ربط چند نهاد و ۹ شخص از کشور انگلستان را تحریم کرد. این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به‌سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود.(ادامه)
ایران برخی نهاد‌ها و اشخاص انگلیسی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فهرستی از تحریم‌ها علیه نهاد‌ها و اشخاص انگلیسی را اعلام کرد.(ادامه)
آیا نمره منفی تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه پاک می‌شود؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره نحوه پاک شدن نمرات تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه ارائه کرد.(ادامه)
یک خبرگزاری از توقیف پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی خبر داد. شجریان پیشتر در واکنش به حوادث اخیر در کشور نوشته بود: «به عنوان یکی از همین مردم و هنرمندی که خود را همیشه کنار و همراه مردم می دانم؛ خواستار پایان خشونت و بازنگری قانونی هستم که پیشتر نوشته شده، ولی امروز، زنان و مردان ایران زمین، خواهان تغییر آن هستند.» پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی توقیف شد
یک خبرگزاری از توقیف پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی خبر داد. شجریان پیشتر در واکنش به حوادث اخیر در کشور نوشته بود: «به عنوان یکی از همین مردم و هنرمندی که خود را همیشه کنار و همراه مردم می دانم؛ خواستار پایان خشونت و بازنگری قانونی هستم که پیشتر نوشته شده، ولی امروز، زنان و مردان ایران زمین، خواهان تغییر آن هستند.»(ادامه)
خانه علی کریمی در لواسان پلمب شد
بنری روی در خانه علی کریمی از قول "دادستانی لواسانات" نصب شده که نوشته شده است: "بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمب می‌باشد. "(ادامه)
کنترل روزانه بازار در مازندران
سرپرست معاونت ارزیابی انطباق استاندارد مازندران از کنترل روزانه بازار و واحد‌های تولیدی و خدماتی در استان خبر داد.(ادامه)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.


دفاع مقدس نشان داد صیانت از کشور با مقاوت به دست می آید نه با تسلیم/ محور تمام حرکات، اقدامات و عملیات در دفاع مقدس تدبیر و عقلانیت بود/ حقایق دفاع مقدس به گوش جوانان برسد/ دفاع مقدس دوران پرهیجان و پرمعنا و پرفایده‌ای بود(خبر)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند. (ادامه)
جیران آزاد شد!
فیلیمو اعلام کرد: بنابر دستور بازپرس شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه، دستور رفع توقیف سریال «جیران» صادر شد.(ادامه)
دستگیری عاملان حمله به جنگلبانان چمستان
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- منطقه ساری از دستگیری عاملان اصلی حمله به جنگلبانان چمستان خبر داد.(ادامه)
کشف نوشیدنی‌های قاچاق در آمل
فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲ میلیارد ریالی نوشیدنی قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.