.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
کاروان 20 نفره آمریکا در راه ایران
سایت فدراسیون کشتی آمریکا در گزارش خود نوشت که انتظار می‌رود تماشاگران بسیاری در جریان جام جهانی ورزشگاه آزادی تهران را پر کنند. (ادامه)
اولین حکم امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب، در گیلان
(ادامه)
مشکل نامزدی برای انتخابات حل شد؛مشایی فوق لیسانس گرفت
(ادامه)
 معتقدم اولین هدف برای آینده کشور بازگشت ثبات و آرامش است. مردم در شرایط بی‌ثباتی، آرامش نخواهند داشت و نگرانند. آنها برای معیشت خود دچار مشکل شده‌اند. باید با ثبات، آرامش، اعتماد و امید را به جامعه بازگرداند. بدون امید به آینده سرمایه‌گذاری در کشور صورت نمی‌گیرد و سرمایه از کشور به همراه مغزها خارج می‌شود. روحانی : خواب هر شب ما خواب اصحاب کهف شده است
معتقدم اولین هدف برای آینده کشور بازگشت ثبات و آرامش است. مردم در شرایط بی‌ثباتی، آرامش نخواهند داشت و نگرانند. آنها برای معیشت خود دچار مشکل شده‌اند. باید با ثبات، آرامش، اعتماد و امید را به جامعه بازگرداند. بدون امید به آینده سرمایه‌گذاری در کشور صورت نمی‌گیرد و سرمایه از کشور به همراه مغزها خارج می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:  اندیشمند و استاد برجسته ایرانی در نامه مهمی خطاب به رئیس‌جمهور مصر با بیان اینکه توصیه می‌کنیم مبنا و الگوی قطعی و عملی مدیریت مصر را بر پایه اسلام عزیز قرار دهید، تصریح کردند: اندیشمندان مسلمان ایرانی آمادگی دارند تجربه و توان علمی خود را به دولت و ملت مصر انتقال دهند. آماده انتقال تجربه و توان علمی خود به دولت مصر هستیم/ اسلام عزیز الگوی قطعی مدیریت مصر(خبر)
شمال نیوز: اندیشمند و استاد برجسته ایرانی در نامه مهمی خطاب به رئیس‌جمهور مصر با بیان اینکه توصیه می‌کنیم مبنا و الگوی قطعی و عملی مدیریت مصر را بر پایه اسلام عزیز قرار دهید، تصریح کردند: اندیشمندان مسلمان ایرانی آمادگی دارند تجربه و توان علمی خود را به دولت و ملت مصر انتقال دهند.(ادامه)
شمال نيوز: در پي ارتقای بخش كياكلا به شهرستان سيمرغ و ایجاد بخش رودپي جنوبي و شمالي و ...در استان مازندران گرماب ساري هم ساز جدايي كوك كرد و به فكر بخش شدن افتاد. گرماب ساري هم به دنبال بخش شدن
شمال نيوز: در پي ارتقای بخش كياكلا به شهرستان سيمرغ و ایجاد بخش رودپي جنوبي و شمالي و ...در استان مازندران گرماب ساري هم ساز جدايي كوك كرد و به فكر بخش شدن افتاد.(ادامه)
بابای عروس در جمع خبرنگاران + عکس
(ادامه)
بخشنامه انتخاباتی آیت الله آملی لاریجانی
(ادامه)
شهر نفت خیز سوریه به دست مخالفان افتاد
یک منبع نظامی سوریه با بیان اینکه عقب نشینی ارتش سوریه از الشدادی در چارچوب برنامه نظامی صورت گرفته است، از توضیح بیشتر در این خصوص خوددای کرد.(ادامه)
تکذیب افزایش قیمت عمره مفرده
معاون حج سازمان حج و زیارت با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر افزایش دو برابری شدن قیمت عمره مفرده گفت: قیمت عمره مفرده به هیچ وجه افزایش پیدا نکرده است. (ادامه)
حاشیه دیدار فجر سپاسی و استقلال
ورود هوادار استقلال به داخل زمین!/خروج آرزه از فهرست و نیمکت نشینی سه‌باره برهانی (ادامه)
جزئیات قیمت آجیل،برنج و کالاهای‌ اساسی
گزارش میدانی فارس از مرکز عرضه مواد غذایی در مصلی تهران از عرضه گسترده مرغ منجمد و گوشت استرالیایی و همچنین عرضه انواع آجیل و کالاهای اساسی حکایت دارد.(ادامه)
از 18 سالگی تاکنون هر روزش را با دویدن شروع کرده است./ هفته‌ای 180 کیلومتر می دود. / قلب او در 57 سالگی، 42 بار در دقیقه می‌زند. این مرد رامسری 4 بـار دور کره زمیـن دویده است
از 18 سالگی تاکنون هر روزش را با دویدن شروع کرده است./ هفته‌ای 180 کیلومتر می دود. / قلب او در 57 سالگی، 42 بار در دقیقه می‌زند.(ادامه)
خودرو تیانا در کلاس E یا همان سدان لوکس بزرگ است که حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و مصرف پائین سوخت آن یکی از عوامل برتری این خودرو نسبت به رقبا است. لوکس‌ترین خودرو تولید ایران+ تصاویر
خودرو تیانا در کلاس E یا همان سدان لوکس بزرگ است که حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و مصرف پائین سوخت آن یکی از عوامل برتری این خودرو نسبت به رقبا است.(ادامه)
مردی با لباس زنانه در آرایشگاه خانمها
مردی که خود را مهسا نامید با پوشش زنانه در یکی از آرایشگاه های زنانه اقدام به سرقت كرد.(ادامه)
در دیداری که دو شب پیش با رئیس دولت داشتم احمدی نژاد قسم خورد که خبری نیست و فعلا دنبال کسی نیستیم. احمدی‌نژاد قسم خورد که دنبال کسی نیست / کاندیداتوری روحانی بازی است؛ هاشمی می‌آید (خبر)
در دیداری که دو شب پیش با رئیس دولت داشتم احمدی نژاد قسم خورد که خبری نیست و فعلا دنبال کسی نیستیم.(ادامه)
لنکرانی: اگر اصلاح‎طلبان با کاندیدای قوی بیایند اصولگرایان متحد می‌شوند
(ادامه)
توضیح بانک مرکزی درباره پیش فروش سکه
(ادامه)
یک راه ساده برای لاغری
دانشمندان با انجام آزمایشاتی روی ۱۵۰ نفر دریافتند استادن ۵۰ درصد نسبت به نشستن حتی اگر تحرک و جنب و جوشی نداشته باشیم سبب لاغری می‌شود.(ادامه)
جزئیات قیمت آجیل،برنج و کالاهای‌اساسی
(ادامه)
عکس/ تصادف علی پروین در شهربازی!
(ادامه)
شمال نیوز: صادق درودگر که ظاهراً برای پیگیری مداوای یکی از هواداران باشگاه به بیمارستان رفته بود خودش دچار حمله قلبی شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی بستری شده است. احمدزاده استعفا کرد/ مدیرعامل در بیمارستان بستری شد
شمال نیوز: صادق درودگر که ظاهراً برای پیگیری مداوای یکی از هواداران باشگاه به بیمارستان رفته بود خودش دچار حمله قلبی شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی بستری شده است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری گیلان از تائید دستگیری دو عضو شورای شهر رشت خبر داد. دستگیری 2 عضو شورای شهر رشت تائید شد
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری گیلان از تائید دستگیری دو عضو شورای شهر رشت خبر داد.(ادامه)
احمدی نژاد قیمت جدید دلار را اعلام کرد؟
(ادامه)
پیروزی پرگل استقلال برابر فجر در حافظیه
(ادامه)
عکس/ بوسه وزیر بر تابوت شهید
(ادامه)
ثبات قیمت‌ در بازار خودروهای داخلی+جدول
(ادامه)
اصلاح طلبان درانتخابات حاضر نمی‌شوند
(ادامه)
لغو مجوز گران فروشان و کم فروشان
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 53 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.