.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ... قبوض گاز مشترکان 3 استان کشور تعدیل می شود
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ...(ادامه)
تجهيز محورهاي مازندران به سامانه كنترل هوشمند
(ادامه)
طوسي جان! رازهاي ناگفته تو در سينه صحرا نهفته است اما دريغ كه هيچ‌گاه شلمچه لب به سخن نخواهد گشود.اروندرود هيچگاه خاطره رشادت تو را فراموش نخواهد كرد و ديگر طعم شجاعت مثال زدني تو را نخواهد چشيد.سرزمين شلمچه شاهد اسطوره‌هاي ناب‌ تو بود. و امروز اين سرزمين با خون تو بر ديگر سرزمين‌ها احساس غرور مي‌كند. آنروز كه تو رفتي خورشيد از كرانه‌هاي شلمچه رخت بر بست. همه جاي شلمچه را رنگ و بوي دلتنگي فرا گرفت. به هر كسي كه مي‌رسيدي زانوي غم در بغل داشت. بي‌تو كاش ما را هزاران زخم مي‌باريد... ستاره شلمچه
طوسي جان! رازهاي ناگفته تو در سينه صحرا نهفته است اما دريغ كه هيچ‌گاه شلمچه لب به سخن نخواهد گشود.اروندرود هيچگاه خاطره رشادت تو را فراموش نخواهد كرد و ديگر طعم شجاعت مثال زدني تو را نخواهد چشيد.سرزمين شلمچه شاهد اسطوره‌هاي ناب‌ تو بود. و امروز اين سرزمين با خون تو بر ديگر سرزمين‌ها احساس غرور مي‌كند. آنروز كه تو رفتي خورشيد از كرانه‌هاي شلمچه رخت بر بست. همه جاي شلمچه را رنگ و بوي دلتنگي فرا گرفت. به هر كسي كه مي‌رسيدي زانوي غم در بغل داشت. بي‌تو كاش ما را هزاران زخم مي‌باريد...(ادامه)
كشف 5 كيلو گرم ترياك در رشت
(ادامه)
بازداشت دستجمعي اعضاي شوراي اسلامي يك روستا
(ادامه)
دانشگاه مازندران به مجمع جهاني كارآفريني پيوست
(ادامه)
بانوان قائم شهري رتبه نخست دراهداي خون دركشور
(ادامه)
دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت با بیماران ایدزی
(ادامه)
آشنایی با برج میلاد (چهارمین برج بلند ICTدنیا)
(ادامه)
بازداشت دو فوتبالیست اصفهانی در رشت
(ادامه)
نساجي مازندران به مصاف مس رفسنجان ميرود
(ادامه)
ممنوعیت پرداخت بیش از پنج میلیون تومان در روز
(ادامه)
جلسه اصلاح‏طلبان برای دور دوم انتخابات
(ادامه)
تبليغات انتخاباتی مرحله دوم از 29 فروردين
(ادامه)
قائم مقام وزارت نفت با تاکید بر اینکه وزارت خارجه از ورود به قراردادهای اقتصادی امتناع کند، گفت: قرارداد صادرات گاز به سوئیس با هیچ یک از قراردادهای صادرات گاز ایران قابل مقایسه نیست و در این قرارداد منافع ملی کشور به نحو مطلوبی لحاظ شده است. انتقاد كردان از دخالت وزارتخارجه در قراردادها
قائم مقام وزارت نفت با تاکید بر اینکه وزارت خارجه از ورود به قراردادهای اقتصادی امتناع کند، گفت: قرارداد صادرات گاز به سوئیس با هیچ یک از قراردادهای صادرات گاز ایران قابل مقایسه نیست و در این قرارداد منافع ملی کشور به نحو مطلوبی لحاظ شده است.(ادامه)
از يك سو، لاريجاني كه تا آن زمان بيش از همه در سخنراني‌هاي خود با شعار تفاهم ملي، اصولگرايي را فراتر از راست و چپ اعلام مي‌كرد، با انتقال حوزه خود به قم با برخي محدوديت‌ها روبه‌رو شد. با مشخص شدن حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات، انواع فشارها از سوي طيف جبهه متحد اصولگرايان و برخي مراكز ديگر بر اين سه نفر افزايش يافت و... اصولگرايان فراگير، آمد يا نيامد؟
از يك سو، لاريجاني كه تا آن زمان بيش از همه در سخنراني‌هاي خود با شعار تفاهم ملي، اصولگرايي را فراتر از راست و چپ اعلام مي‌كرد، با انتقال حوزه خود به قم با برخي محدوديت‌ها روبه‌رو شد. با مشخص شدن حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات، انواع فشارها از سوي طيف جبهه متحد اصولگرايان و برخي مراكز ديگر بر اين سه نفر افزايش يافت و...(ادامه)
سيد احمد مظلومي اصولگرايان فراگير و انتخابات مجلس هشتم(ديدگاه)
سيد احمد مظلومي (ادامه)
200ميليون تومان خسارت آتش سوزى جنگلهاى گيلان
(ادامه)
فصل صيد ماهيان استخواني تا17فروردين تمديدشد
(ادامه)
آيين گراميداشت سيروس قايقران با حضور استاندار
(ادامه)
گيلان پذيراي بيش از 3 ميليون مسافر نوروزي بود
(ادامه)
دستگيري 36شرور و مزاحم مسافران نوروزي در گلستان
ط(ادامه)
بخشي از گراني‌هاي جامعه مربوط به مردم است
(ادامه)
برتري تيم فوتبال پگاه گيلان برابر ذوب‌آهن اصفهان
(ادامه)
در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر به مازندران و ... روزهاي پاياني وزير اقتصاد در مازندران
در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر به مازندران و ...(ادامه)
این پژوهشکده وابسته به دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و در زمینه پدافند غیرعامل دریا و استفاده از منابع آبی در استانهای مازندران، گیلان و گلستان فعالیت می کند.
تاسيس پژوهشکده علوم دفاعی شمال کشور در بابلسر
این پژوهشکده وابسته به دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و در زمینه پدافند غیرعامل دریا و استفاده از منابع آبی در استانهای مازندران، گیلان و گلستان فعالیت می کند. (ادامه)
دستگيري يك باند توزيع مواد مخدر در رشت
(ادامه)
تعويض 90 درصد پلاك‌هاي قديمي خودروها در مازندران
(ادامه)
4 نماينده مردم گلستان براي دور دوم انتخابات
(ادامه)
رضايتمندي 91 درصد مسافران به استان گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.427 seconds.