.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حرف‌های خاتمی در جلسه‌ای که منجر به انصراف او شد
(ادامه)
رئیس بنیاد باران گفت: برای رسیدن به پیروزی در انتخابات و تغییر روش راهی جز رسیدن به کاندیدای واحد وجود ندارد...

معارفه رئیس ستاد اصلاح طلبان در مازندارن +حاشیه ها
رئیس بنیاد باران گفت: برای رسیدن به پیروزی در انتخابات و تغییر روش راهی جز رسیدن به کاندیدای واحد وجود ندارد... (ادامه)
ادامه تلاشهای مطهری برای کاندیداتوری ولایتی
(ادامه)
دوشنبه شب در پشت صحنه نود چه گذشت؟
(ادامه)
نریمان: آمدن میرحسین قطعی نشده است
(ادامه)
هدیه نامزدی، خودروی سرقتی بود
(ادامه)
عقیل امامی بازی در دونقش؟!(ديدگاه)
عقیل امامی(ادامه)
حواشی جلسه رای اعتماد به محصولی
(ادامه)
مازندرانیها آیین سنتی ایرانیان باستان را جشن گرفتند
(ادامه)
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
آمیختگی طبیعت سبز و آبی جلوه ای کم نظیر را به این خاک داده است .هر چه از شمال شهر ، گستره ی آبی یا از سمت جنوب شهر ، پهنه ی سبز به سمت مرکز شهر نزدیک می شویم یک دگرگونی عجیبی را از زیبایی به سمت بی نظمی و غوغای بی سامان زندگی انسانی شاهدیم ... حریم شخصی یا سد معبر؟
آمیختگی طبیعت سبز و آبی جلوه ای کم نظیر را به این خاک داده است .هر چه از شمال شهر ، گستره ی آبی یا از سمت جنوب شهر ، پهنه ی سبز به سمت مرکز شهر نزدیک می شویم یک دگرگونی عجیبی را از زیبایی به سمت بی نظمی و غوغای بی سامان زندگی انسانی شاهدیم ...(ادامه)
حاشیه‌هایی دربی 65 دیدار استقلال و پرسپولیس
(ادامه)
ماجرای ازدواج احمد توکلی از زبان خودش
(ادامه)
این خودروی سبك بنزینی با سرعت 70 كیلومتردر ساعت حركت می كند و استفاده از لا ستیك های تزریقی و تو پر، سامانه ترمز و گاز سیمی و امكان تنظیم فرمان و صندلی ،از ویژگی های آن است ... ساخت خودروی تك نفره توسط مخترع مازندرانی
این خودروی سبك بنزینی با سرعت 70 كیلومتردر ساعت حركت می كند و استفاده از لا ستیك های تزریقی و تو پر، سامانه ترمز و گاز سیمی و امكان تنظیم فرمان و صندلی ،از ویژگی های آن است ...(ادامه)
حاشیه‌هایی از جلسه علنی دیروز مجلس
(ادامه)
رضا هاشمي تنهایی های يك نماینده ورزش دوست ...(ديدگاه)
رضا هاشمي(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
علي كوچولو امام داماد شد
(ادامه)
توقیف خودرو نماینده متخلف مجلس هشتم
(ادامه)
کدام بزرگان برای احمدی‌نژاد بلند نشدند؟
(ادامه)
گزارشی از ساده زیستی رییس جمهور
(ادامه)
قاسم جند سخنی با نمایندگان جدید(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ... آخرین جملات آیت الله توسلی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت
در زمانی که به کلمه" واپسگراها" رسید از روی صندلی به پایین افتاد که بلافاصله دکتر ولایتی که در جلسه حاضر بود ، بر بالین وی حاضر شد و در همین زمان ...(ادامه)
اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با "بحران ریزش نیروها" و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه... تاكتيكهاي انتخاباتي اصولگرایان و اصلاح طلبان در گيلان
اصلاح طلبان با در نظر گرفتن احتمال روبرو شدن با "بحران ریزش نیروها" و ردصلاحیت گسترده نامزدهای شناخته شده شان به سرمایه گذاری بر روی نامزدهای ( گمنام و هم فکر) روی آورده اند . اصلاح طلبان با اتخاذ این تاکتیک سعی دارند در هر حوزه...(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d  با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ... مراسم جالب ازدواج فرزند یک شهید
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ...(ادامه)
افتتاح بزرگترین سالن اجلاس در شمال کشور
بزرگترین سالن اجلاس شمال کشور صبح امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم و با نام «غدیر» در استانداری گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران، مسئولان و نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در این مراسم استاندار گیلان گفت: وجود چنین مکانی در استان گیلان (ادامه)
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ... دلم ازشهر هزار رنگ گرفته!
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.