.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به مازندران
(ادامه)
کاندیداهای مورد حمایت حزب همبستگی در گیلان
(ادامه)
آبروریزی جنجالی در یک ستاد انتخاباتی
در واکنش به این مساله ، رئیس ستاد و شوهر کاندیدای مذکور ماجرا را انکار می کند که زن ، صیغه نامه اش را نشان حاضران می دهد و می گوید حاضر است آزمایش ژنتیک هم بدهد تا ثابت کند که این چهره معروف شهر پدر بچه اش است .(ادامه)
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ... بررسی شعارها و رفتارهای کاندیداها
کاندیدایی به تربیت خانواگی خود بالیده بود. یکی سیم کارت تلفن همراه هدیه می داد و دیگری شترمرغ! یکی هم زن بود اما با افتخار اعلام کرده بود مرد عمل است. یکی گفته بود یا جدا کیست مرا یاری کند و دیگری هم ...(ادامه)
مردم ,گریه یک کاندیدا را درآوردند
(ادامه)
اسامی کاندیدا های مورد حمايت مجمع متخصصین گیلان
(ادامه)
6 دلیل سردی فضای کنونی انتخابات / نان خانه نشینی مان را نخورند!
(ادامه)
احتمال تاییدصلاحیت جمع دیگری از کاندیداها
(ادامه)
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ... نامزدهای مورد حمایت حزب اعتماد ملی در گیلان
خبرهای واصله از جلسه اخير حزب اعتماد ملی شاخه گیلان حاکیست: که کاندیداهای مورد نظر این حزب در چند حوزه ای که امکان رقابت وجود دارد مشخص شده است .از مجموع یازده ی حوزه انتخابیه ...(ادامه)
متعاقب انتشارگسترده این اعلامیه ها که دراکثرخیابانهای اصلی وفرعی قابل مشاهده است ,پلاکاردهایی با مضمون ازدست دادن نماینده ای فعال وکوشا دربرخی اماکن که در معرض تردد شهروند است نصب میگردد. چاپ اعلاميه ترحيم براي يک نامزد انتخاباتي
متعاقب انتشارگسترده این اعلامیه ها که دراکثرخیابانهای اصلی وفرعی قابل مشاهده است ,پلاکاردهایی با مضمون ازدست دادن نماینده ای فعال وکوشا دربرخی اماکن که در معرض تردد شهروند است نصب میگردد.(ادامه)
سنگباران نماینده محبوب معلق بین تهران و شهرستان!
این نماینده به منظور جذب آراء مردم این منطقه در دفتر خود اقلامی نظیر روغن جامد، حواله آرد، برنج و دمپایی پلاستیکی بین نیازمندان توزیع می کرد که اهالی در واکنش به این اقدام با پرتاب سنگ، شیشه های دفتر وی را شکستند. (ادامه)
حسن کربلائی پاسخی کوتاه به دغدغه هائی بلند (ديدگاه)
حسن کربلائی(ادامه)
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ... دبیرائتلاف فراگیر اصولگرایان:لاریجانی رییس مجلس ماست
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ...(ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
تعداد واجدان شرایط رای دادن گیلان
(ادامه)
اشتباه مداح و دردسر داوطلب نمايندگي مجلس
براي اينكه شركت كنندگان از حضور وي در اين جلسه مطلع شوند، نوشته‌اي به مداح اين مراسم دادند. مداح نيز به گمان اينكه اين شخص همان مداح معروف است از حضور اين مداح در مراسم ختم تشكر كرد و خود را شاگرد اين استاد دانست كه تمام آموخته‌هاي خود در زمینه مداحي را مدیون اوست! (ادامه)
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران(ادامه)
این کاندیدا مبالغ زيادي را به برخي ادارات و ارگان‌ها داده كه اين مبالغ به صورت بن يا وجه نقد در اختيار كارمندان قرار مي‌گرفت.وی كه خود را منتسب به جريان ارزشي و مشاور ارشد برخي از شخصيت‌هاي عاليرتبه نظام مي‌داند كه اين امر موجب ابراز نارضايتي برخي از مردم منطقه... تخلف انتخاباتي يك كانديداي مجلس هشتم
این کاندیدا مبالغ زيادي را به برخي ادارات و ارگان‌ها داده كه اين مبالغ به صورت بن يا وجه نقد در اختيار كارمندان قرار مي‌گرفت.وی كه خود را منتسب به جريان ارزشي و مشاور ارشد برخي از شخصيت‌هاي عاليرتبه نظام مي‌داند كه اين امر موجب ابراز نارضايتي برخي از مردم منطقه...(ادامه)
ردصلاحیت ها و بیانیه ستاد اصلاح طلبان گيلان
(ادامه)
علي محرر ویژگی های اصلی نماینده مطلوب مجلس(ديدگاه)
علي محرر(ادامه)
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ... چلوکباب 24 اسفندي !!
یکی از کاندیداهای مجلس هشتم ، از هم اکنون با یک چلوکبابی در شهر خود وارد مذاکره شده و برای روز انتخابات بحث و گفتگو درباره تعداد شش هزار غذا را آغاز کرده است.این چلوکبابی معمولا روزهای انتخابات برای کسانی غذا طبخ می کند که ...(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ... از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا نخواهم شد
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ...(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
انتخابات نمایشی مدیران در مدارس گلستان
(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود.  اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون... اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود. اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.