.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير روساي برخي شوراها،فعاليت مجدد شوراي اصلاحات در گيلان ،تعطيلي وبلاگها و سايت هاي دوم خردادي ،تغييرات مديران كل ادارات و... از این خبرها می باشند...(ادامه)
معرفي شهرداری رودسر بعنوان دستگاه نمونه گیلان
(ادامه)
رئيس شوراي اسلامي شهر ساري از نهاد شورا به عنوان مجموعه اي عظيم، مردمي، كم هزينه و پر فايده نام برد.اين شوراي ،اولين شوراي كشور بوده است كه در كمترين زمان ممكن شهردار خود را انتخاب كرد... عملكرد شوراي شهر ساري از زبان رئيس
رئيس شوراي اسلامي شهر ساري از نهاد شورا به عنوان مجموعه اي عظيم، مردمي، كم هزينه و پر فايده نام برد.اين شوراي ،اولين شوراي كشور بوده است كه در كمترين زمان ممكن شهردار خود را انتخاب كرد...(ادامه)
اقدام جالب فرماندار بندر تركمن در انتخاب مديران نمونه
(ادامه)
پورمحمدي:درباره‌تغييرم از كسي سوال‌نمي‌كنم
(ادامه)
رييس شوراي اسلامي شهر فومن تغيير كرد
(ادامه)
انتقاد استاندار گلستان از افزايش بي‌رويه عوارض شهرداري
(ادامه)
نتيجه انتخابات مياندوره‌اي شوراها در كجور
(ادامه)
سيد احمد مظلومي غيرقابل‌پيش‌بيني‌‌ترين انتخابات!(ديدگاه)
سيد احمد مظلومي (ادامه)
سه روز فرصت براي آخرين اعتراض
بر اساس جدول زماني مربوط به هشتمين دوره انتخابات مجلس ، شوراي نگهبان آخرين نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان احراز صلاحيت نشده نمايندگي مجلس را به وزارت كشور ارائه كرد كه امروز پس از اعلام به حوزه هاي انتخابيه ،‌ از طريق فرمانداري ها به داوطلبان ابلاغ مي شود. وي گفت : تنها داوطلباني كه در مراحل پيشين بررسي صلاحيت ها تاييد شده اند اما صلاحيت آنان در شوراي نگهبان تاييد نشده است از امروز تا 6 اسفند به مدت سه روز فرصت دارند اعتراض خود را به اين شورا ارائه كنند . (ادامه)
سيد محمد حيدري 
کنکاشی در فرمایشات مقام معظم رهبري پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی –یکصد سوال روز (2) (يادداشت)
سيد محمد حيدري (ادامه)
80 درصد از مدیران سوادکوه در این شهر ساکن نیستند
(ادامه)
ورود اعضاي شوارها به مسائل سياسي زيانبار است
(ادامه)
مهدي واحديان اردكاني فرهنگ واخلاق انتخاباتي(ديدگاه)
مهدي واحديان اردكاني(ادامه)
سید مظاهر کیانژاد ویژگیهای دولت اصولگرا(بخوانيد)
سید مظاهر کیانژاد(ادامه)
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت... پنج ماه دوندگي برای جلسه با آقاي فرماندار!
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت...(ادامه)
مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان منصوب شد
(ادامه)
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... 
جديد ترين آرايش كانديداهاي مجلس هشتم در مازندران
برخي از چهره هاي شاخص كه زماني در اين استان يا در ساير استان ها استاندار، مديركل، معاون وزير و... بودند، به اين سادگي و سهولت نپذيرفتند كه در عرصه انتخابات وارد شوند و كانديداتوري را بپذيرند. به اين ترتيب هر چه به روزهاي انتخابات نزديك ميشويم بحث ... (ادامه)
ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اولين جلسه ستاد انتخابات طي حكمي جواد قناعت معاون سياسي و امنيتي استانداري را به سمت رييس ستاد انتخابات منصوب كرد...
تشکیل ستاد انتخابات مجلس هشتم در مازندران
ابوطالب شفقت استاندار مازندران در اولين جلسه ستاد انتخابات طي حكمي جواد قناعت معاون سياسي و امنيتي استانداري را به سمت رييس ستاد انتخابات منصوب كرد... (ادامه)
قفل شهرداري رشت ناگشوده باقي ماند
(ادامه)
تأخیر در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در بابلسر
(ادامه)
شنیده می شود نمازگزاران یکی از ادارات کل مستقر در يكي از مراكز شمالي كشور در اعتراض به عدم صلاحیت پیش نماز این اداره به صورت فردی اقامه نماز می نمایند ... پيش نماز رد صلاحيت شده ؟؟!!
شنیده می شود نمازگزاران یکی از ادارات کل مستقر در يكي از مراكز شمالي كشور در اعتراض به عدم صلاحیت پیش نماز این اداره به صورت فردی اقامه نماز می نمایند ...(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
آیا گیلانیها به اندازه مردم مازندران از رفتن قهرمانی ابراز ناراحتی می کنند و از آمدنش خوشحال خواهند شد(يادداشت)
(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتی از اردوگاه اصولگرایان
(ادامه)
ملاقات استاندار با 130 نفر از مردم مازندران
(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
بالاخره حسيني مطلق هم رفت
(ادامه)
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود .... غيرقانوني بودن حكم شهردار رشت
معاون سياسي، امنيتي استانداري گيلان گفت: ابلاغ حكم شهردار رشت از سوي شوراي اين شهر خلاف قانون است و از آنجا كه حكم شهردار توسط وزير كشور امضا مي‌شود، شورا حق استفاده غيرقانوني از رفتار خود ....(ادامه)
افتتاح اولين شورای حل اختلاف کشاورزان ودامداران کشور درساري
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.