.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ... مازندران در سالي كه گذشت
مازندران در سال 85 رويداد‌ها و حوادث مختلفي را به خود ديد كه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت، انتخاب مراد محمدي به عنوان يكي از قهرمان قهرمانان و سقوط بالگرد از جمله مهم‌ترين حوادث در استان به شمار مي‌رود ...(ادامه)
50 میلیارد ریال برای حوادث غیر مترقبه مازندران
مبلغ 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران در بخش حوادث غیر مترقبه جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیشگیری و بازسازی در سطح استان اختصاص یافت.(ادامه)
کارگاه‌ مشورتي‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ در گرگان‌
دومين‌ کارگاه‌ مشورتي‌ برنامه‌ توسعه‌ سازمان‌ ملل‌ متحد با عنوان‌ ارتقائ‌ ظرفيتهاي‌ مديريت‌ خطر ريسک‌ در گرگان‌ اغاز به‌ کار کرد.(ادامه)
وقوع زلزله در حوالی گرگان
زلزله‌اي به بزرگي ‪ ۳/۹‬در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ساعت ‪ ۳‬و ‪۴۴‬ دقيقه و ‪ ۳۹‬ثانيه جمعه حوالي گرگان واقع در استان گلستان را لرزاند. (ادامه)
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ... رودخانه چالوس در آستانه نابودي
معضلات زيست محيطي امروز، به‌ويژه مشكلات ناشي از پروژه‌هاي عمراني بيش از هر چيز ضرورت ارزيابي زيست محيطي قبل از اجراي هر فعاليت اجرايي وعمراني را خاطر نشان مي‌سازد. اين در حالي است كه به رغم ...(ادامه)
هلال احمر بيش از‪ ۷۰‬ميليارد ريال تسهيلات دراختيار نيازمندان قرارداده است
مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران گفت : از سوي اين جمعيت در سال جاري ‪ ۷۰‬ميليارد و ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال وام به صورت قرض‌الحسنه به نيازمندان سراسر كشور پرداخت شد. "حسين زاجكانيها" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساري افزود : اين وام‌ها در قالب كمك هزينه‌هاي تحصيلات دانشجويي، ايجاد اشتغال، وام ضروري، درمان و خريد داروي بيماران توسط شعب مختلف بانك ملت در سراسر كشور پرداخت شده‌است. وي اظهار داشت: به طور ميانگين به هر نيازمند مبلغ پنج ميليون ريال وام به صورت قرض‌الحسنه پرداخت شده است. وي تصريح كرد: اخيرا قراردادي بين اين جمعيت با صندوق مهر امام رضا (ع) منعقد شده كه براساس آن به افرادي كه دراثر حوادث غيرمترقبه از قبيل سيل، خشكسالي، زلزله و رانش زمين دچار خسارت شده‌اند، تسهيلات بانكي پرداخت شود. وي بيان داشت : پرداخت تسهيلات بانكي منوط به ارائه مدارك مستند ناشي از آسيب‌ديدگي افراد از حوادث غيرمترقبه است. وي به افتتاح حساب و صدور دفترچه قرض‌الحسنه براي حاميان داوطلب جمعيت هلال احمر اشاره كرد و گفت : قرار است براي داوطلبان تحت پوشش اين جمعيت دفترچه بانكي تحت عنوان حاميان داوطلب صادر شود. زاجكانيها افزود : هم اكنون مقدمات افتتاح اين حساب با همكاري بانك ملت فراهم شده است و بزودي داوطلبان مي‌توانند در صورت تمايل براي خود و اعضاي خانواده‌هايشان اين نوع حساب را باز نمايند. مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور ادامه داد :از مزاياي اين حساب اين است كه ‪ ۶۰‬درصد تسهيلات بانكي در اختيار اين جمعيت قرار خواهد گرفته و منفعت آن به دارنده صاحب حساب برمي‌گردد. مدير عامل سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور براي شركت در همايش تجليل از داوطلبان و خيرين نمونه جمعيت هلال احمر مازندران به ساري سفر كرده است.(ادامه)
99 درصد مردم رودبار به بانك‌ها بدهكارند
فرماندار رودبار گفت: 99درصد مردم شهرستان رودبار به دليل زلزله خرداد 69، به بانك‌ها بدهكار هستند و اين مساله مشكل ايجاد كرده است. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ناصر مردان‌پور گفت: بايد مشكلاتي كه در قوانين اعطاي تسهيلات وجود دارد حل شود. متاسفانه مشكلي كه (ادامه)
بنيانگذار مركز مبارزه با سل درگذشت
دكتر «خليل فلسفى» بنيانگذار مركز مبارزه با بيمارى هاى سل در كشور بر اثر كهولت سن، در ۹۵ سالگى در گرگان درگذشت. وى از نخستين گروه پزشكان گرگان بود كه بيمارستان فلسفى گرگان (از نخستين بيمارستان هاى گرگان و دشت) را به همراه مرحوم حاج «محمدتقى (ادامه)
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد.   
اقدامات  تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز  ... ساخت دستگاه هشدار زلزله توسط جوان مازندراني
براي نخستين بار در دنيا دستگاه هشدار دهنده ز‌لزله در مازندران ساخته شده و در ا‌داره كل ثبت شركت‌ها و مالكيت صنعتي كشور به ثبت رسيد. اقدامات تحقيقاتي و پژوهشي اين دستگاه بعد از زلزله بم آغاز ...(ادامه)
وقوع زلزله 2/3 ریشتری در جویبار
زلزله‌اي به بزرگي ‪ ۳/۲‬در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ساعت ‪ ۱۸‬و و ‪ ۳۰‬دقيقه روزسه شنبه حوالي جويبار واقع در استان مازندران را لرزاند. بهزاد پورمحمد رييس ستاد حوادث غير مترقبه مازندران اعلام كرد كه كانون اين زمين‌لرزه در شمال جويبار بوده و در برخي مناطق نزديك به اين شهر نيز احساس شده است. (ادامه)
برگزاری هشتمین مانور زلزله درمدارس مازندران
رئیس ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده مازندران از برگزاری هشتمین مانور زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،بهزاد پورمحمد : این مانور با هماهنگی ستاد حوادث و سوانح پیش بینی نشده استان و همکاری سازمان آموزش و (ادامه)
زلزله تركمنستان، شرق مازندران و شمال گلستان را لرزاند
مسئول ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران اعلام كرد: با وقوع زمين‌لرزه شب گذشته در تركمستان، شهرهاي شرق مازندران و شمال گلستان، مقارن با ساعت 20 و 38 دقيقه‌ ديشب لرزيد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس بهزاد پور محمد گفت: اين زلزله در حوالي خليج (قره بغاز) كشور تركمستان (ادامه)
حاشيه آزاد راه تهران - شمال روبه ويرانى است
در حالى که پروژه آزادراه “تهران - شمال” با گذشت 10 سال از آغاز اجراى آن تنها 7/5 درصد پيشرفت فيزيکى داشته است، اما تخريب‌ها، ورود آلودگى‌ها، تخليه نخاله‌ها و .... موجب نگرانى مسوولان محيط زيست شده است،(ادامه)
کارگاه آموزش مربيان سگ‌هاى تجسس درلنگرود
(ادامه)
دليل اصلي غرق شدن در سواحل خزر
(ادامه)
زلزله حوالي بندر تركمن را لرزاند
(ادامه)
آمار خسارات بخش هاي مختلف استان مازندران
(ادامه)
بررسي مديريت بحران زلزله درمازندران
(ادامه)
ارسال کمکهاي مردمي مازندران به استان لرستان
(ادامه)
لبيک مازندران براي کمک به زلزله زدگان لرستان
(ادامه)
به ياد بم افتادم
لرزه اي دوباره و مرگي دوباره. مصيبت كشور ما را آرام نميگذارد .روزي بم مي لرزد وتا به خود مي آييم و مي خواهيم از بار غم اين مصيبت خلاصي پيدا كنيم زرند به لرزه مي آيد .اگر هم طبيعت ئل ما را نشكند اين بي تدبيري است كه دوباره غم را ميهمان ما ميكند.هواپيمايي سقوط مي كند وچندين خبرنگار ..... (ادامه)
تعطيلي180 كارخانه پيله خشك كني در لنگرود
(ادامه)
نکته هاي جالب شهرسازي درژاپن(دکتررمضانپور)
(ادامه)
قبلي 1 ... 61 62 63 64 65 66

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.