.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ... خبرنگار، قطعه اي گمشده از پازل جامعه
با نگاهي گذارا به گذشته اي نه چندان دور مي بينيم روز خبرنگاري وجود نداشت تا اينكه در هفدهم مرداد ماه با شهادت مظلومانه محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به همراه چند تن از ديپلمات هاي ايراني در مزار شريف ...(ادامه)
مديرکل سابق صدا وسيماي مرکز مازندران در گفت وگو با روزنامه بامداد گفت:جاي تاسف است كه علي رغم حضور 3 نماينده مازندران در كميسيون كشاورزي، رييس اين كميسيون از استان خوزستان با مدرك علوم ... ارتباط بين سيب زميني و نمايندگي مجلس
مديرکل سابق صدا وسيماي مرکز مازندران در گفت وگو با روزنامه بامداد گفت:جاي تاسف است كه علي رغم حضور 3 نماينده مازندران در كميسيون كشاورزي، رييس اين كميسيون از استان خوزستان با مدرك علوم ...(ادامه)
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت... خبرنگاران حرفه اي استان كمتر از انگشتان دست
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بيان اينكه متاسفانه برخي از خبرنگاران استان از تعهد وتخصص كافي در اين‌عرصه برخوردار نيستند گفت...(ادامه)
استعفای 5 مدير گلستانی براي نامزدی مجلس
(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
زمان و نحوه ثبت نام داوطلبان مجلس هشتم(ديدگاه)
(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه  انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید... استانداران مازندرانی در راه مجلس
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی از آن است که استانداران مازندرانی در دولت های گذشته خود را برای حضور جدی در عرصه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می نماید...(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و  بر خلاف ... نمره مثبت برای استاندار گیلان
شنیده ها حاکی از آن است در ارزیابی هایی که از مجموعه عملکرد استانداران از سوی دولت صورت گرفته ،استاندار گیلان در رده استانداران موفق و جزو 15 نفر اول می باشد و بر خلاف ...(ادامه)
سخني با استاندار جديد گلستان (ديدگاه)
(ادامه)
معارفه استاندار جدید گلستان
مراسم معارفه پنجمين استاندار گلستان و دومين استاندار دولت احمدي نژاد در اين استان عصر روز شنبه با حضور مصطفي پور محمدي وزير كشور در محل تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگذار شد.(ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا... آزادسازي حريم درياي خزر ، از رويا تا واقعيت
يافته‌هاي يك نظرسنجي بيانگر آن است كه از ‪ ۹۰‬درصد گردشگران و مسافران مازندران، حدود ‪ ۸۰‬درصد براي استفاده از دريا به‌اين استان سفر مي‌كنند كه از اين تعداد ‪ ۲۰‬درصد به ساحل وارد و از اين رقم فقط ‪ ۷‬درصد موفق به شنا...(ادامه)
بزودی استاندارجدید گلستان معرفي مي‌شود
سيدمجتبي ثمره هاشمي" معاون سياسي وزارت كشور گفت كه‌استانداران جديد هرمزگان و گلستان بزودي معرفي خواهند شد. (ادامه)
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟! پنج میلیون درخواست، در دست رئیس جمهور!
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟!(ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
ابوطالب شفقت استاندار مازندران بهمراه  رئيس سازمان محيط زيست كشور ، تعدادي از اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي و مدير كل حفاظت محيط زيست مازندران ، بامداد سه شنبه ... استاندار مازندران به کنیا می رود
ابوطالب شفقت استاندار مازندران بهمراه رئيس سازمان محيط زيست كشور ، تعدادي از اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي و مدير كل حفاظت محيط زيست مازندران ، بامداد سه شنبه ...(ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ... لطفا اوراق مشاركت نخريد ؟!
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ...(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ... دیدار با مردم 16شهرستان و تصویب بيش از 120 مصوبه
هيات وزيران در پايان بيست و دومين سفر استاني و ديدار رييس جمهور با مردم 16 شهرستان مازندران پنج شنبه شب در ساري به رياست دكتر محمود احمدي نژاد تشكيل جلسه داد و پس از حدود 6 ساعت بحث و ...(ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
شنيده مي‌شود؛ رايزني گروه‌هاي اصلاح‌طلب استان گيلان جهت ارايه يك ليست واحد در انتخابات شوراها ادامه دارد. گفتني است؛ اكثر گروه‌هاي اصلاح‌طلب با محوريت مسعود سلطاني فر ،علي صوفي و علي اكبر طاهايي استانداران سابق گيلان خیزش اصلاح طلبان گیلان برای انتخابات شوراها
شنيده مي‌شود؛ رايزني گروه‌هاي اصلاح‌طلب استان گيلان جهت ارايه يك ليست واحد در انتخابات شوراها ادامه دارد. گفتني است؛ اكثر گروه‌هاي اصلاح‌طلب با محوريت مسعود سلطاني فر ،علي صوفي و علي اكبر طاهايي استانداران سابق گيلان(ادامه)
عقيل امامي سياست هاي ناهماهنگ در مازندران(ديدگاه)
عقيل امامي(ادامه)
80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي استان گلستان بر دوش زنان است
استاندار گلستان گفت: زنان اين استان قشري زحمتكش و فعال در عرصه اقتصادي هستند به طوري كه 80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي اين استان بر دوش آنان است. به گزارش شمال نیوز " علي محمد شاعري" در نشست با مشاوران استانداران و فرمانداران استانهاي تهران قم، قزوين، گيلان، مازندران و گلستان در گرگان (ادامه)
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: هنوز فرصت مناسبی برای ارزیابی استانداران فراهم نشده است. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران  مبنی بر احتمال تغییر برخی استانداران در آینده نزدیک ، گفت... وزیرکشوردرساري:استانداران را ارزیابی نکردیم
حجت الاسلام پورمحمدی گفت: هنوز فرصت مناسبی برای ارزیابی استانداران فراهم نشده است. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر احتمال تغییر برخی استانداران در آینده نزدیک ، گفت...(ادامه)
170میلیارد ریال اعتبار ورزشی استان مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.