.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فهرست شرکتهای دولتی قابل و غیرقابل ‏‏واگذاری
(ادامه)
متن كامل گزارش البرادعي درباره ايران
(ادامه)
پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و الكترونيك مازندران با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان .. اختتاميه پنجمین نمایشگاه رایانه و الکترونیک مازندران
پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و الكترونيك مازندران با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان ..(ادامه)
صداي زنگ خطر نابودی شبه جزیره میانکاله به گوش ميرسد
(ادامه)
مجلس، دولت، فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT(بخوانيد)
(ادامه)
تحليلي بر روند مهاجرپذيري استان گلستان (يادداشت)
(ادامه)
امکان صادرات خودرو به کشورهای حاشیه دریای خزر
(ادامه)
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران تولید روسری در ترکیه برای انتخابات مجلس هشتم ایران!
متاسفانه عدم وجود شفافیت سیاسی و اقتصادی باعث شده است بسیاری از کاندیداها چندین برابر مجموع حقوق چهار ساله یک نماینده مجلس هزینه کنند. این مساله جای سوال دارد که آیا به روش های مشروع می توانند در دوره نمایندگی فقط هزینه های انجام شده را جبران(ادامه)
ایران این بار به دریای خزر وارد شد. نخستین تحرکات رسمی برای تولید نفت در اعماق آب های خزر. دیگر تنها در جنوب نفت تولید نخواهدشد؛ شمال هم به جمع میدان های قابل استخراج پیوست... حفاری اولین چاه نفت ایران در دریای خزر
ایران این بار به دریای خزر وارد شد. نخستین تحرکات رسمی برای تولید نفت در اعماق آب های خزر. دیگر تنها در جنوب نفت تولید نخواهدشد؛ شمال هم به جمع میدان های قابل استخراج پیوست...(ادامه)
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد... عذرخواهی وزیر نفت از مردم
‌متاسفانه کشور همسایه ما از روز شنبه مصادف با عید سعید غدیر با بداخلاقی، گاز را در بدترین شرایط قطع کرد.در قائم شهر نیز در یک کار غیرفنی قبلا یک خط از یک نقطه فشار ضعیف به شهر وصل شده بود که در این فاصله این خط به یک نقطه پرفشار تبدیل شد...(ادامه)
رکورد تولید گاز در ایران شکسته شد
(ادامه)
اعتراضات مردمي ناشي از افزايش قيمت وسايل گرمايي در مازندران
(ادامه)
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود. دانشیار: باید از ترکمنستان شکایت کنیم
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهترین راه برای ضد حال زدن به ترکمن ها این است که با افزایش تولید و صرفه جویی، سال آینده از این کشور گاز خریداری نشود.(ادامه)
در صورت قطع گاز، نفت توزیع می شود
(ادامه)
انتشار کتاب دست بافته‌های سوادکوه
(ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
گیلان می تواند نیاز های کشاورزی ایران را بر آورده کند اگر...(يادداشت)
(ادامه)
سرانه مصرف ماهی درایران 7 و نیم کیلو
(ادامه)
استاندار: چای گیلان مرغوبترین چای دنیاست
(ادامه)
قیمت برنج کاهش می یابد
(ادامه)
كوتاهي دستگاه های اجرایی در تعاملات پژوهشی با دانشگاهها
(ادامه)
سرانه مصرف برنج هر ایرانی 40 کیلوگرم
(ادامه)
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ... جشنواره ملی مرکبات
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ...(ادامه)
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر... محیط زیست گیلان چالش ها وتوانمندی ها
ورود روزانه حدود 2 میلیون متر مکعب انواع فاضلاب به رودخانه ها و در نهایت به خزر و تولید و انباشت 2 هزار و 480 تن زباله در هر روز -آسیبی جدی بر پیکره محیط زیست گیلان محسوب می شود. این در حالیست که افزایش آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و نظایر...(ادامه)
فتاح: تعرفه آب و برق تغییر نمی‌کند
(ادامه)
افزایش 30 درصدي کشت راتون در گیلان
(ادامه)
واردات بی رویه و بحران در واحدها صنعتی
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است... خواب خوش مسئولان جهاد کشاورزی و بی توجهی به زیتون کاران کشور!
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است...(ادامه)
مازندران رتبه نخست تولید مرکبات در ایران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.473 seconds.