.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان به ضرغامی
(ادامه)
سیر نزولی برنامه‌های صدا وسیما در نوروز 90
(ادامه)
دست مریزاد به صدا و سیمای مرکز مازندران!!!
(ادامه)
وقتی قومی را که این همه فداکاری کرده و این افتخارات را برای ایران آفریده و نخبگان فراوانی را تقدیم جامعه کرده ایران کرده است، را در صدا و سیما فقط به صورت سرایدار و کارگر تنها در مجموعه های طنز نشان می دهید توهین است. غفلت رسانه ملی از افتخارات مازندرانی ها !!
وقتی قومی را که این همه فداکاری کرده و این افتخارات را برای ایران آفریده و نخبگان فراوانی را تقدیم جامعه کرده ایران کرده است، را در صدا و سیما فقط به صورت سرایدار و کارگر تنها در مجموعه های طنز نشان می دهید توهین است.(ادامه)
حال از حضرت عالی می پرسیم نسبت فیلم "پایتخت" با دین و اخلاق چیست؟ اثر فرهنگ ساز این فیلم در محیط های خانوادگی چیست؟ آیا می توان ادعا کرد که خانواده ها بعد از دیدن این برنامه به سمت کمالات انسانی و ارزشهای دینی سوق پیدا می کنند؟ سخنی با مسئول رسانه دینی!
حال از حضرت عالی می پرسیم نسبت فیلم "پایتخت" با دین و اخلاق چیست؟ اثر فرهنگ ساز این فیلم در محیط های خانوادگی چیست؟ آیا می توان ادعا کرد که خانواده ها بعد از دیدن این برنامه به سمت کمالات انسانی و ارزشهای دینی سوق پیدا می کنند؟(ادامه)
برنامه های سرد و کلیشه های بی مزه صداو سیما در نوروز
(ادامه)
پدران مازندرانی مظهر دانایی اند، نه شکم پرستی
(ادامه)
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نگرانی و دلخوری مردم مناطق مختلف استان از پخش سریال پایتخت در ایام نوروز اشاره کرد و گفت : این گونه برنامه هاشایسته و درخور شان مردم ولایتمدار و غیور استان مازندران نبوده و نیست.
صدا و سيما عواطف مردم مازندران را جريحه دار نكند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به نگرانی و دلخوری مردم مناطق مختلف استان از پخش سریال پایتخت در ایام نوروز اشاره کرد و گفت : این گونه برنامه هاشایسته و درخور شان مردم ولایتمدار و غیور استان مازندران نبوده و نیست. (ادامه)
انتقاد امام جمعه نكا از سريال پايتخت
(ادامه)
تفکر استثماری با پخش سريال موهن پايتخت
(ادامه)
انتقاد مديركل ارشاد مازندران از سريال پايتخت
(ادامه)
مسئولین ارشد این سازمان بجای عذر خواهی رسمی از مردم با فرهنگ و غیور مازندران در صدد تهیه این مصاحبه گزینشی افتاده اند/آیا صدا و سیما حاضر به انعکاس انتقادات و صحبت های شهروندان مازندرانی و مناطق شمالی و منتقدین با ایجاد فرصت برابر می باشد؟/به چه دلیلی تا کنون صدا و سیمای مرکز مازندران انتقادات مردمی را... این مصاحبه های گزینشی ره به جایی نمی برند
مسئولین ارشد این سازمان بجای عذر خواهی رسمی از مردم با فرهنگ و غیور مازندران در صدد تهیه این مصاحبه گزینشی افتاده اند/آیا صدا و سیما حاضر به انعکاس انتقادات و صحبت های شهروندان مازندرانی و مناطق شمالی و منتقدین با ایجاد فرصت برابر می باشد؟/به چه دلیلی تا کنون صدا و سیمای مرکز مازندران انتقادات مردمی را...(ادامه)
شوراي شهر ساري هم به جمع منتقدین « پايتخت» پیوست
(ادامه)
تردید نکنید که رسانه ملی به شعور و شرف و فرهنگ و زبان و منش رفتاری و اجتماعی مازندرانی ها اهانت کرده و پخش مصاحبه های گزینشی هم نمی تواند دردی را دوا کند و صدا و سیما باید از مردم مازندران عذرخواهی کند و قول دهد که دیگر مرتکب چنین خطاهای فاحش و استراتژیک فرهنگی نشود. صدا و سیما باید از مردم مازندران عذرخواهی کند!
تردید نکنید که رسانه ملی به شعور و شرف و فرهنگ و زبان و منش رفتاری و اجتماعی مازندرانی ها اهانت کرده و پخش مصاحبه های گزینشی هم نمی تواند دردی را دوا کند و صدا و سیما باید از مردم مازندران عذرخواهی کند و قول دهد که دیگر مرتکب چنین خطاهای فاحش و استراتژیک فرهنگی نشود.(ادامه)
اصرار میرباقری درباره قسمتهایی از مختارنامه
(ادامه)
فیلم بعدی ده نمکی مشخص شد
(ادامه)
خانه ما اجاره ای است
(ادامه)
همه حاشیه های خواندنی دربی آبی و قرمز
(ادامه)
مطلب احمدي يورش به پايتخت علويان(ديدگاه)
مطلب احمدي(ادامه)
سریال بی محتوای "پایتخت" که این شب ها از رسانه ملی پخش می شود نمونه بارز چنین نگاه توهین آمیزی به اقوام ایرانی است. سریال " پایتخت " ، بی محتوا و توهین آمیز
سریال بی محتوای "پایتخت" که این شب ها از رسانه ملی پخش می شود نمونه بارز چنین نگاه توهین آمیزی به اقوام ایرانی است.(ادامه)
مهدي لطفي گيلاني رنجاندن هر مازني برابر با رنجيدن هر ايراني(يادداشت)
مهدي لطفي گيلاني(ادامه)
موسیقی سریال پایتخت در برج قابوس اجرا می شود
(ادامه)
دادستان تهران استاد نیمرو و عاشق فسنجان
(ادامه)
عقده گشائی های اخیر در سریال پایتخت که متاسفانه عزت اجتماعی و فرهنگ قومی مازندرانی ها را بشدت هدف قرار داده و به غیرواقعی ترین شکل ممکن به زبان، لهجه، رفتار، افکار، بافت خانوادگی، ارتباطات اجتماعی و اتفاقات محتمله در یک زندگی شمالی پرداخته، تنها و تنها یادآور تفکری آپارتایدگونه.. سریال پایتخت و مصاف تفکر پان تهرانیسم علیه قومیت مازندرانی !
عقده گشائی های اخیر در سریال پایتخت که متاسفانه عزت اجتماعی و فرهنگ قومی مازندرانی ها را بشدت هدف قرار داده و به غیرواقعی ترین شکل ممکن به زبان، لهجه، رفتار، افکار، بافت خانوادگی، ارتباطات اجتماعی و اتفاقات محتمله در یک زندگی شمالی پرداخته، تنها و تنها یادآور تفکری آپارتایدگونه.. (ادامه)
استعمار در زمان رژیم پهلوی تلاش می‌کرد تا با توهین به گویش‌های ترکی، لری و رشتی میان ایرانیان انشقاق ایجاد نماید اما متاسفانه امروز فیلم‌ها و جُنگ‌های صدا و سیما لهجه‌های خراسانی، اصفهانی و مازندارنی را نیز به آن جرگه اضافه کرده‌اند. انتقاد شجاعی از تمسخر لهجه اقوام در سریال نوروزی
استعمار در زمان رژیم پهلوی تلاش می‌کرد تا با توهین به گویش‌های ترکی، لری و رشتی میان ایرانیان انشقاق ایجاد نماید اما متاسفانه امروز فیلم‌ها و جُنگ‌های صدا و سیما لهجه‌های خراسانی، اصفهانی و مازندارنی را نیز به آن جرگه اضافه کرده‌اند.(ادامه)
صادقعلی رنجبر برای رسانه ملی متاسفیم ؛ همین !
صادقعلی رنجبر(ادامه)
علی اصغر اولی سریالهای نوروزی و توهین به مردم شمال ( 2)(ديدگاه)
علی اصغر اولی(ادامه)
سال 89 به دلیل وقوع آتش سوزی های گسترده در سطح جنگل های گلستان، سال خوبی برای این عرصه های بکر و منحصر بفرد نبود.

وقوع آتش سوزیهای مختلف در سطح جنگل های گلستان، مازندران و گیلان در نیمه دوم سال 89، موجب از دست رفتن سطح بسیاری از این عرصه ها شد. سال 89 ؛سال نحس جنگل های شمال
سال 89 به دلیل وقوع آتش سوزی های گسترده در سطح جنگل های گلستان، سال خوبی برای این عرصه های بکر و منحصر بفرد نبود. وقوع آتش سوزیهای مختلف در سطح جنگل های گلستان، مازندران و گیلان در نیمه دوم سال 89، موجب از دست رفتن سطح بسیاری از این عرصه ها شد.(ادامه)
در دورترین روستاهای مازندران اینهمه تحجر وساده لوحی را ندیدم..مگر میشود استانی که سالانه اینهمه پذیرای مسافر از سراسر این کشور است .اینهمه متحجر باشند...وبا این شیوه چه کسانی را میخندانی آقای کارگردان.؟؟ سریال پایتخت ،فکاهی توهین آمیز به لهجه مازنی
در دورترین روستاهای مازندران اینهمه تحجر وساده لوحی را ندیدم..مگر میشود استانی که سالانه اینهمه پذیرای مسافر از سراسر این کشور است .اینهمه متحجر باشند...وبا این شیوه چه کسانی را میخندانی آقای کارگردان.؟؟(ادامه)
علی اصغر اولی سریالهای نوروزی و توهین به مردم شمال (1)(يادداشت)
علی اصغر اولی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.