.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برداشتن گام‏های رسمی انتخاباتی با جلسات در شمال کشور
حضور این مقام ارشد سابق و پرحاشیه در جمع کاندیداهای ریاست جمهوی قطعی شده و احتمال ائتلاف و کناره گیری وی از این فعالیت ها تاکنون منتفی به نظر می رسد...(ادامه)
خاتمی: یک محبوب را کاندیدا می کنیم
(ادامه)
نظر خواهی شورای راهبردی حزب الله از 8 کاندید احتمالی
(ادامه)
یکی از نمایندگان حاضر در نشست دیروز دولت و مجلس، از تعارف آقای احمدی‌نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده و همچنین احتمال امضای یک میثاقنامه میان دولت نهم و مجلس هشتم خبر داد. تعارف احمدی نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری
یکی از نمایندگان حاضر در نشست دیروز دولت و مجلس، از تعارف آقای احمدی‌نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده و همچنین احتمال امضای یک میثاقنامه میان دولت نهم و مجلس هشتم خبر داد.(ادامه)
عناوین مهم روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
تکذیب شایعه توصیه رهبر انقلاب به قالیباف
(ادامه)
واکنش خاتمی به کاندیداتوری کروبی
(ادامه)
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ... کاندیداتوری کروبي و بالا گرفتن اختلاف میان اصلاح طلبان
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ...(ادامه)
ائتلاف معتدلهای دو جناح بر سر نامزدی حسن روحانی
(ادامه)
قالیباف قید نامزدی در انتخابات آینده را می‌زند؟
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
توصیه هاشمی به خاتمی در خصوص انتخابات
(ادامه)
در همين راستا حزب اعتدال و توسعه گزينه‌هاي انتخابات دهم رياست جمهوري را با دو معيار اعتقاد به تعالي جمهوري اسلامي و چارچوب آن و همچنين توسعه همه‌جانبه انتخاب مي‌كند و پيش‌بيني مي‌شود گزينه نهايي خود را طي سه ماه آينده معرفي كند... احتمال کاندیداتوری حسن روحانی
در همين راستا حزب اعتدال و توسعه گزينه‌هاي انتخابات دهم رياست جمهوري را با دو معيار اعتقاد به تعالي جمهوري اسلامي و چارچوب آن و همچنين توسعه همه‌جانبه انتخاب مي‌كند و پيش‌بيني مي‌شود گزينه نهايي خود را طي سه ماه آينده معرفي كند...(ادامه)
جبهه اصلاحات کاندیداتوری خاتمی، نجفی،عــارف را بررسي ميكند
(ادامه)
رای گیری بین لاریجانی و حداد
فردا بعدازظهر رای گیری غیر رسمی اصولگرایان بین آقایان حداد و لاریجانی انجام می شود و رقابت در صحن مجلس نخواهد بود. هر دوی این بزرگواران قبول کرده اند که تمایل اکثریت اصولگرایان به هر کس بود طرف دیگر کنار بکشد. (ادامه)
گرچه حداد در یک محفل خصوصی از کاندیداتوری مجلس هشتم ابراز پشیمانی نموده است و عنوان کرده است "از ابتدا هم قصد کاندیداتوری مجلس هشتم را نداشتم و صلاح را در عدم ورود به انتخابات مجلس می دانستم" ولی در حال حاضرجمع بندی وی و یاران نزدیکش مخصوصا اعضاء ... حداد رئیس مرکز پژوهش مجلس و توکلی رئیس کمیسیون اقتصاد
گرچه حداد در یک محفل خصوصی از کاندیداتوری مجلس هشتم ابراز پشیمانی نموده است و عنوان کرده است "از ابتدا هم قصد کاندیداتوری مجلس هشتم را نداشتم و صلاح را در عدم ورود به انتخابات مجلس می دانستم" ولی در حال حاضرجمع بندی وی و یاران نزدیکش مخصوصا اعضاء ...(ادامه)
گزينه‏هاي اصلاح‏طلبان براي انتخابات 88
(ادامه)
شرط کروبی برای انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
نزاع زودهنگام در اردوگاه اصلاح‌طلبان برای انتخابات 88
(ادامه)
مذاکره با "صدر" برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که تبليغات انتخاباتي و پير مرد 108 ساله مازندراني
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که(ادامه)
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ... راه دشوار لاریجانی
لاریجانی در مجلس علاوه بر حامیان اصولگرای خود می‌تواند به حمایت اصلاح‌طلبان و میانه رو‌ها هم امیدوار باشد چرا که اینان وی را چهره‌ای دارای وجاهت عقلانی نسبت به سایرین می‌دانند و از تجربیات لاریجانی هم استقبال کرده و معتقدند وی می تواند در برابر تصمیمات ...(ادامه)
علت انصراف علی اشراقی از کاندیداتوری
(ادامه)
سنگباران نماینده محبوب معلق بین تهران و شهرستان!
این نماینده به منظور جذب آراء مردم این منطقه در دفتر خود اقلامی نظیر روغن جامد، حواله آرد، برنج و دمپایی پلاستیکی بین نیازمندان توزیع می کرد که اهالی در واکنش به این اقدام با پرتاب سنگ، شیشه های دفتر وی را شکستند. (ادامه)
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ... دبیرائتلاف فراگیر اصولگرایان:لاریجانی رییس مجلس ماست
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ...(ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
باپایان گرفتن مهلت قانونی ثبت نام ازداوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی وبرخلاف آنچه که ازمدتهاپیش اعلام شده بودمبنی برعدم حضوردکترحجت الله روحی نماینده دوره هفتم بابلسروفریدونکناردرمجلس شورای اسلامی خبرثبت نام ایشان ... گرمی تنورانتخابات در بابلسرو فریدونکنار
باپایان گرفتن مهلت قانونی ثبت نام ازداوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی وبرخلاف آنچه که ازمدتهاپیش اعلام شده بودمبنی برعدم حضوردکترحجت الله روحی نماینده دوره هفتم بابلسروفریدونکناردرمجلس شورای اسلامی خبرثبت نام ایشان ...(ادامه)
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ... از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا نخواهم شد
این کاندیدای مجلس ششم شهرستان رشت که با اخذ 47000 هزار رای توانسته بود جریان جدیدی را در استان شکل دهد افزود : طی تماس با اعضای ستاد انتخابات کارگزاران خواستار حذف نام من از لیست شدم و اعلام کناره گیری نموده ام ...(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.