.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نوشهر ، چالوس و کلاردشت در انتخابات مجلس دوازدهم / از حضور تازه نفس ها تا قطعی شدن نیامدن احمدی لاشکی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست. درس عبرت واگنرهای ایرانی برای پریگوژین
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست.(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند. آیت الله لائینی : نخبه‌های ورزشی باید از امتیازات ویژه برخوردار شوند / عالیشان : دیدار با مقام معظم رهبری خواست جامعه ورزش مازندران است
شمال نیوز : جامعه ورزش و جوانان با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند. هفته طلایی پیش روی کشتی مازندران
مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
شمال نیوز : دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی رئیس این ستاد منصوب شد. یک مازندرانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور شد
شمال نیوز : دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی رئیس این ستاد منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز:  

دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند. گزینه‌های احتمالی هیات رئیسه مجلس یازدهم در ایستگاه چهارم
شمال نیوز: دوم خرداد، انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه چهارم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
در پی انفجار در مرکز آماد سپاه دامغان دو نفر به شهادت رسیدند. هویت ۲ شهید در حادثه انفجار مرکز سپاه دامغان مشخص شد
در پی انفجار در مرکز آماد سپاه دامغان دو نفر به شهادت رسیدند.(ادامه)
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد. شغل جدید مازیار لرستانی مشخص شد
مازیار لرستانی فیلم سینمایی «رهایی از شاوشنک» ساخته فرانک دارابونت را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.(ادامه)
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند. رییس جمهور: روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود/عملکرد دستگاه‌ها نیاز به بازنگری دارد
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند.(ادامه)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
عکس | سلفی عجیب شهادت ؛ از سردار قاسم سلیمانی تا عباسعلی سلیمانی
تصویری از شهدای ترور را ببینید. از چپ، شهید سجاد شهرکی امام جماعت مسجد زاهدان، شهید سیدحمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه زاهدان، شهید قاسم سلیمانی و شهید عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و نماینده مجلس خبرگان که متاسفانه امروز ترور شد.(ادامه)
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند. رأی مردم را باطل کنید یعنی همان احترام به نظر مردم؟!
کسانی امروز از احترام به نظر و رأی مردم دم می‌زنند که در گذشته بارها دنبال ابطال انتخابات و رأی مردم بودند.(ادامه)
تصاویر منتشر نشده بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از بقایای سربازان آمریکا در طبس
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند.(ادامه)
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند.


فعال سیاسی: شواهدی نمی‌بینم که لاریجانی در انتخابات شرکت کند / در دیدار قالیباف با ناطق نوری، حداد عادل و لاریجانی هیچ توافقی صورت نگرفت
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. ه استقبال دربی (5)؛ 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.339 seconds.