.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راننده خودروی پراید که با فریب دختر هشت ساله وی را مورد آزار قرار داده بود بزودی در شعبه ۷ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود. دام شیطانی راننده خودرو برای دختر ۸ ساله
راننده خودروی پراید که با فریب دختر هشت ساله وی را مورد آزار قرار داده بود بزودی در شعبه ۷ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.(ادامه)
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد. بریدن سر کودک فلسطینی در آمریکا
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد.(ادامه)
پس از این شکایت پسر شرور دستگیر شد و کودک آزاردیده نیز همراه مادرش برای روان درمانی به مرکز مشاوره پلیس معرفی شد پسر ۷ ساله قربانی همسایه دو قطبی
پس از این شکایت پسر شرور دستگیر شد و کودک آزاردیده نیز همراه مادرش برای روان درمانی به مرکز مشاوره پلیس معرفی شد(ادامه)
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند. درخواست خانواده آرمیتا از مردم و تکذیب دروغهای فضای مجازی/ راضی نیستم عکس‌های شخصی دخترم پخش شود
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند.(ادامه)
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت. آتیلا پسیانی درگذشت
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت.(ادامه)
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
آدمکش‌های اجاره‌ای که در ازای ۲ میلیارد تومان از سوی خانواده‌ مقتول استخدام شده بودند تا یک رئیس بانک را در غرب تهران به قتل برسانند، دستگیر شدند. قتل خانوادگی رئیس بانک در غرب تهران
آدمکش‌های اجاره‌ای که در ازای ۲ میلیارد تومان از سوی خانواده‌ مقتول استخدام شده بودند تا یک رئیس بانک را در غرب تهران به قتل برسانند، دستگیر شدند.(ادامه)
استاندار مازندران زینب بلباسی یادگار شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد. بدرقه یادگار شهید بلباسی تا مدرسه
استاندار مازندران زینب بلباسی یادگار شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد.(ادامه)
زن جوان که با همدستی مادر و برادرش نقشه قتل شوهرش را اجرا و جسد وی را در انباری خانه دفن کرده بود پس از ۵ سال این راز هولناک را فاش کرد. با مادر و برادرم، شوهرم را کشتیم
زن جوان که با همدستی مادر و برادرش نقشه قتل شوهرش را اجرا و جسد وی را در انباری خانه دفن کرده بود پس از ۵ سال این راز هولناک را فاش کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مادر مجید مجیدی -کارگردان سینما- را تسلیت گفتند. پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت مادر مجید مجیدی
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت مادر مجید مجیدی -کارگردان سینما- را تسلیت گفتند.(ادامه)
رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک سرایدار معتاد به اتهام قتل همسرش خبر داد و گفت: بهانه این قتل، دادخواست طلاق بود. این فرد با ۱۰ ضربه چاقو همسرش را به قتل رساند
رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک سرایدار معتاد به اتهام قتل همسرش خبر داد و گفت: بهانه این قتل، دادخواست طلاق بود.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت. انکار زن و مرد بلاگر در جنایت آتشین
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت.(ادامه)
پسر جوانی که به دلیل کشیدن سیگار و سرزنش‌های برادرش، وی را به قتل رسانده و پدر و پسرعمویش را مجروح کرده بود در حالی محاکمه می‌شود که پدر و مادرش از قصاص وی گذشت کرده‌اند. پایان خونین سیگار کشیدن مخفیانه
پسر جوانی که به دلیل کشیدن سیگار و سرزنش‌های برادرش، وی را به قتل رسانده و پدر و پسرعمویش را مجروح کرده بود در حالی محاکمه می‌شود که پدر و مادرش از قصاص وی گذشت کرده‌اند.(ادامه)
یک پزشک گفت: روتاویروس بیشتر سیستم گوارشی را درگیر کرده و اسهال آبکی، تب، بدن درد و بی اشتهایی از علائم بروز این ویروس هستند. روتاویروس چیست؟
یک پزشک گفت: روتاویروس بیشتر سیستم گوارشی را درگیر کرده و اسهال آبکی، تب، بدن درد و بی اشتهایی از علائم بروز این ویروس هستند.(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
سرپرست معاونت تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران گفت: زنان خانه‌دار می‌توانند با انتخاب یکی از سه نرخ حق بیمه، تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند. انواع نرخ حق‌بیمه و نحوه ثبت‌نام بیمه زنان خانه‌دار اعلام شد
سرپرست معاونت تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران گفت: زنان خانه‌دار می‌توانند با انتخاب یکی از سه نرخ حق بیمه، تحت‌پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.(ادامه)
عکس/ پسر حاج قاسم در ترحیم مادر نریمانی
مراسم ترحیم والده حاج سیدرضا نریمانی عصر روز دوشنبه ۲۰ شهریور با حضور جمعی از وعاظ و مادحین اهل بیت(ع) در مسجد ارک تهران برگزار شد.(ادامه)
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید. نام جدید خود را چگونه در شناسنامه ثبت کنیم؟
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید.(ادامه)
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد. عقیم سازی ۳۳ هزار نفر از مردم سوئد برای اصلاح نژادی!
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد.(ادامه)
آینده فناوری پوشیدنی، فراتر از لوازم جانبی استاندارد کنونی مانند ساعت‌های هوشمند و حلقه‌های پایش تناسب اندام است. رویای آمریکا برای تولید لباس‌های جاسوسی
آینده فناوری پوشیدنی، فراتر از لوازم جانبی استاندارد کنونی مانند ساعت‌های هوشمند و حلقه‌های پایش تناسب اندام است.(ادامه)
اهدای عضو جوان مرگ مغزی تنکابنی، نجات بخش جان چند بیمار شد. جوان تنکابنی نجات بخش چند بیمار
اهدای عضو جوان مرگ مغزی تنکابنی، نجات بخش جان چند بیمار شد.(ادامه)
مرد جوانی که پس از قتل همسرش موفق به جلب رضایت اولیای دم شده بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. پدر و مادر مقتول دامادشان را بخشیدند
مرد جوانی که پس از قتل همسرش موفق به جلب رضایت اولیای دم شده بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.(ادامه)
شاید برخی مردم تصورکنندکه سقط جنین جرم سنگینی نیست؛ درصورتی که اگر به اثبات برسد که این نوع سقط جنین غیرقانونی و بدون مجوز از مراجع مربوطه باشد مجازات سنگینی در انتظار آنان است. سقط‌جنین غیرقانونی چه مجازاتی دارد؟
شاید برخی مردم تصورکنندکه سقط جنین جرم سنگینی نیست؛ درصورتی که اگر به اثبات برسد که این نوع سقط جنین غیرقانونی و بدون مجوز از مراجع مربوطه باشد مجازات سنگینی در انتظار آنان است.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.