.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. تصاویر: مراسم تشییع علامه حسن زاده آملی(خبر)
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
بزرگداشت علامه حسن زاده آملی از سوی رهبر انقلاب در مدرسه فیضیه قم
مراسم گرامیداشت آیت الله حسن حسن زاده آملی از سوی رهبر معظم انقلاب فردا سه شنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.(ادامه)
حسین فلاحتی خبرنگار باسابقه خبرگزاری ایرنا و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی درگذشت. رئیس خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی دار فانی را وداع گفت
حسین فلاحتی خبرنگار باسابقه خبرگزاری ایرنا و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی درگذشت.(ادامه)
عکسی دیده نشده از جوانی علی انصاریان
علی انصاریان متولد ۱۴ تیر بود که در ۱۵ بهمن ۹۹ دار فانی را وداع گفت. علی انصاریان جز پیشکسوتان خوب فوتبال محسوب میشد علی انصاریان در حوزه بازیگری نیز فعالیت میکرد علی انصاریان جزو محبوب ترین سلبریتی های ایرانی محسوب میشد که متاسفانه کرونا جان او را گرفت. (ادامه)
علی سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت
علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
شمال نیوز : خانم مهرانه شاهمنصوریان فعال رسانه ای و هنری حوزه های شعر و نمایش رامسری به علت ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

جوانمرگ شدن خانم شاعر رامسری به خاطر کرونا
شمال نیوز : خانم مهرانه شاهمنصوریان فعال رسانه ای و هنری حوزه های شعر و نمایش رامسری به علت ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
عکس | دیدار عادل فردوسی‌پور از مادر زنده‌یاد حمیدرضا صدر
عادل فردوسی پور که رابطه خوب و صمیمانه‌ای با حمیدرضا صدر داشت، پس از درگذشت او به دیدار مادر دکتر صدر رفت و به او تسلیت گفت. دکتر حمیدرضا صدر، نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال در اثر ابتلا به بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت. منبع: شهرآرا(ادامه)
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. شوک به فوتبال و ورزش ایران/ حمیدرضا صدر دار فانی را وداع گفت
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
جهانگیری: سران هر سه قوه از یک جریان سیاسی خواهند بود؛ نهاد‌های حاضر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و از همان جریان هستند / این می‌تواند به حل مسائل کشور کمک کند، اما آنچه مهمتر است، همراهی و همدلی مردم است ....(خبر)
(ادامه)
مرحوم حاج نبی احمدی فولادی ( حسینی)  عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. معاون سابق مدیرکل اطلاعات استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
مرحوم حاج نبی احمدی فولادی ( حسینی) عصر جمعه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)

بازی در سریال «جلال ۲»، «نهنگ آبی» و «نفس گرم»، «هوش سیاه ۲» و «زمانه» و «در چشم باد» از دیگر کارهای مرحوم محمد برسوزیان در حوزه تلویزیون محسوب می شود. بازیگر پیشکسوت درگذشت
بازی در سریال «جلال ۲»، «نهنگ آبی» و «نفس گرم»، «هوش سیاه ۲» و «زمانه» و «در چشم باد» از دیگر کارهای مرحوم محمد برسوزیان در حوزه تلویزیون محسوب می شود.(ادامه)
یاد میناوند، انصاریان و یاوری در کنگره فیفا
در مراسم کنگره فیفا که با حضور ۲۰۸ کشور به صورت آنلاین برگزار شد به ایرانی ها ادای احترام شد.(ادامه)
تشییع پیکر "اکبر ترکان" با حضور چهره های سیاسی برگزار شد
مراسم تشییع پیکر "اکبرترکان" امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه با حضور چهره های سیاسی و اعضای دولت دوازدهم برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : ایشان سابقه شاگردی حضرات آیات عظام کوهستانی و لیموندهی را داشته و بعد از مشهد به نجف رفته و نهایتا” در قم اقامت گزید .... آیت الله شیخ خلیل قاسمی دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : ایشان سابقه شاگردی حضرات آیات عظام کوهستانی و لیموندهی را داشته و بعد از مشهد به نجف رفته و نهایتا” در قم اقامت گزید ....(ادامه)
مدیر کل امنیتی ، انتظامی استانداری مازندران داغدار شد
(ادامه)
محمد هادى نژادحسینیان، وزیر دولت‌های موسوی و هاشمى رفسنجانی و سفیر اسبق جمهورى اسلامى ایران در سازمان ملل درگذشت. وزیر سابق صنایع درگذشت
محمد هادى نژادحسینیان، وزیر دولت‌های موسوی و هاشمى رفسنجانی و سفیر اسبق جمهورى اسلامى ایران در سازمان ملل درگذشت.(ادامه)
نامگذاری خیابانی در قائم شهر به نام دست نشان
شهردار قائم شهر از نامگذاری خیابانی به نام نادر دست نشان در این شهر خبر داد.(ادامه)
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه ۱۲۳ نفر کاندیدای حضور در شوراهای شهر بودند، گفت: صلاحیت ۷۸ نفر تائید یک نفر هم فوت شد و صلاحیت بقیه در این مرحله احراز نشد. صلاحیت ۷۸ کاندیدای عضویت در شوراهای شهر نور تائید شد
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه ۱۲۳ نفر کاندیدای حضور در شوراهای شهر بودند، گفت: صلاحیت ۷۸ نفر تائید یک نفر هم فوت شد و صلاحیت بقیه در این مرحله احراز نشد.(ادامه)
تصویری از مرحوم سردار حجازی در کنار رهبرانقلاب
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت. سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به لقاءالله پیوست
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
بایگانی شماره امپراطور
شماره ۷ امپراطور فوتبال شمال کشور تا ابد بایگانی خواهد شد.(ادامه)
 شمال نیوز : نادر دست نشان، یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

نادر دست‌نشان پیشکسوت فوتبال ایران بر اثر کرونا درگذشت
شمال نیوز : نادر دست نشان، یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
همسر آیت الله ری شهری درگذشت
همسر آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و صبیه عالم ربانی مرحوم آیت‌الله علی مشکینی پس از یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
زنده یاد علی اکبر اصفهانی پیشکسوت اصناف و بازار و از اعضای اتحادیه صنف لوازم خانگی شهرستان ساری روز یکشنبه بعلت بیماری دعوت حق را لبیک گفت . پیشکسوت بازار ساری دار فانی را وداع گفت
زنده یاد علی اکبر اصفهانی پیشکسوت اصناف و بازار و از اعضای اتحادیه صنف لوازم خانگی شهرستان ساری روز یکشنبه بعلت بیماری دعوت حق را لبیک گفت .(ادامه)
امیری خوان باسابقه مازندرانی درگذشت
محمد حسن باغبانی جویباری، هنرمند امیری خوان با سابقه مازندران دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
تراکتور - پرسپولیس؛ دیداری تحت تاثیر درگذشت انصاریان
هفته چهاردهم لیگ برتر از امروز با دو بازی آغاز می‌شود که در دیداری حساس تراکتور میزبان پرسپولیس است. این مسابقه تحت تاثیر علی انصاریان پیشکسوت پرسپولیس است که روز گذشته دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
فوتبالیست سابق در تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران دار فانی را وداع گفت.
علی انصاریان درگذشت / ماموریت سخت به علی کریمی
فوتبالیست سابق در تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
واکنش روزنامه‌های ورزشی به درگذشت شماره ۲۵
مطبوعات ورزشی کشور صفحات اول خود را به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی اختصاص دادند؛ زنده‌یاد میناوند چهارشنبه شب بعد از تحمل یک دوره بیماری کوتاه در بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۴۵سالگی دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
یحیی گل‌محمدی برای رفیق قدیمی خود دل نوشته‌ای نوشت. دل نوشته یحیی برای مهرداد
یحیی گل‌محمدی برای رفیق قدیمی خود دل نوشته‌ای نوشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.