.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مجلس: احمدی‌نژاد جزو استثنائات کشور است
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس می‌گوید: همه جا استثنا وجود دارد و احمدی‌نژاد جزو استثنائات کشور است.(ادامه)
شمال نیوز: سازمان ثبت احوال کشور در سایت خود اعلام کرد که صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی باید برای تغییر اسامی خود اقدام کنند. دارندگان برخی اسم و فامیل‌ها باید نام خود را تغییر دهند + جزئیات اسامی
شمال نیوز: سازمان ثبت احوال کشور در سایت خود اعلام کرد که صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی باید برای تغییر اسامی خود اقدام کنند.(ادامه)
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون نهایی خبر داد. نتایج آزمون نهایی امروز اعلام می‌شود
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون نهایی خبر داد.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
هزینه ماهانه درمان اوتیسم در ایران چقدر است؟
(ادامه)
پیش از ظهر امروز و با حضور فرماندار میاندورود، شهردار و ریاست شورای اسلامی سورک، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و اعضای هیئت امناء تکایای بالا و پایین شهر سورک، جلسه بررسی انجام توافق بمنظور عقب نشینی ملک تکیه بالا و تکیه پایین شهر سورک انجام شد. دو نقطه حساس و حادثه خیز در شهر سورک تعیین تکلیف شد
پیش از ظهر امروز و با حضور فرماندار میاندورود، شهردار و ریاست شورای اسلامی سورک، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و اعضای هیئت امناء تکایای بالا و پایین شهر سورک، جلسه بررسی انجام توافق بمنظور عقب نشینی ملک تکیه بالا و تکیه پایین شهر سورک انجام شد.(ادامه)
رئیس شورای شهر انزلی اعلام کرد: دلیل محکومیت شهردار انزلی دریافت حق جلسه از کمیسیون ماده ۱۰۰ به ازای هر جلسه رقمی حدود سه میلیون تومان عنوان شده است. شهردار انزلی برکنار شد! / محکومیت این شهردار چه بود؟ + جزئیات
رئیس شورای شهر انزلی اعلام کرد: دلیل محکومیت شهردار انزلی دریافت حق جلسه از کمیسیون ماده ۱۰۰ به ازای هر جلسه رقمی حدود سه میلیون تومان عنوان شده است.(ادامه)
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اولین دوره مقطع کاردانی رشته فوریت های پزشکی ویژه بانوان رو به اتمام است. راه اندازی پایگاه های اورژانس بانوان به زودی در شهرهای کشور
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اولین دوره مقطع کاردانی رشته فوریت های پزشکی ویژه بانوان رو به اتمام است.(ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: مردم از ابتدای مهر ماه چک‌های غیر صیادی را فقط می‌توانند در بانک صادرکننده نقد کنند؛ این عمل به دلیل ایجاد محدودیت برای چک‌های قدیمی است تا افراد به سمت چک‌های صیادی حرکت کنند. خبر مهم برای دارندگان دسته چک های غیر صیادی
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: مردم از ابتدای مهر ماه چک‌های غیر صیادی را فقط می‌توانند در بانک صادرکننده نقد کنند؛ این عمل به دلیل ایجاد محدودیت برای چک‌های قدیمی است تا افراد به سمت چک‌های صیادی حرکت کنند.(ادامه)
عملکرد ۷۰ نماینده مجلس بررسی شد
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: تاکنون عملکرد حدود ۷۰ نماینده کنونی مجلس مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفته و برای آنها کارنامه‌‎ای در دست تهیه است.(ادامه)
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است. آغاز تحرکات انتخاباتی اصولگرایان/ شورای وحدت قصد ائتلاف دارد؟
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو شورای شهر به هنگام برگزاری جلسه شورا و سوال از شهردار توسط ماموران بازداشت شد.
بازداشت عضو شورای شهر در جلسه طرح سوال از شهردار
شمال نیوز: یک عضو شورای شهر به هنگام برگزاری جلسه شورا و سوال از شهردار توسط ماموران بازداشت شد. (ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
شورای رقابت اعلام کرد: کسانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودروی مرتبط با آن پلاک بیش از ۵ سال باشد، می‌توانند در سامانه ثبت نام خرید خودرو شرکت کنند. شرط پلاک فعال برای چه کسانی لغو شد؟
شورای رقابت اعلام کرد: کسانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند و عمر خودروی مرتبط با آن پلاک بیش از ۵ سال باشد، می‌توانند در سامانه ثبت نام خرید خودرو شرکت کنند.(ادامه)
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است. شورای رقابت: عرضه خودرو در بورس کالا تخلف است
شورای رقابت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به الزامی بودن مصوبه تنظیم بازار خودروی سواری، هر گونه اقدام برخلاف این دستورالعمل از جمله عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا تخلف است.(ادامه)

بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند. رئیسی با استعفای محسن رضایی موافقت کرد/ انتصاب رضایی به دبیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با ماموریت های جدید
بالاخره استعفای محسن رضایی از معاونت اقتصادی ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به ایشان سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که قرار است نقش جدی‌تری در راستای تحول اقتصادی کشور ایفا کند.(ادامه)
علی القاصی‌مهر گفت: پارسال در زمینه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب قرار گرفته‌اند و ۱۱۹ پرونده مهم به ارزش ۳۶۰ هزار میلیاد در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم رسیدگی شد. تعقیب و محاکمه بیش از ۳۰۰ مدیر متخلف
علی القاصی‌مهر گفت: پارسال در زمینه جلوگیری از فساد و رانت خواری بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران متخلف در ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تعقیب قرار گرفته‌اند و ۱۱۹ پرونده مهم به ارزش ۳۶۰ هزار میلیاد در مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم رسیدگی شد.(ادامه)
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد. شورای رقابت قیمت خودرو هایما را اعلام کرد
شورای رقابت قیمت خودروی هایما را تصویب کرد.(ادامه)
یک عضو دیگر از شورای ششم شهر کم شد
با استعفای یکی از اعضای شورای شهر شیراز، یک عضو دیگر از شورای شهر شیراز کم شد.(ادامه)

متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند. فهرست قیمت‌های مصوب برخی خودروهای عرضه شده در مرحله دوم سامانه یکپارچه‌
متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه مطلع باشند که طبق قانون خودروسازان باید محصولات خود را در سامانه یکپارچه خودرو فقط بر اساس قیمت‌های مصوب شورای رقابت عرضه کنند.(ادامه)
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست.

لزوم برکناری فوری فرماندار / ادامه فعالیت وی به صلاح این شهرستان نیست/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد
من از استاندار محترم مازندران به عنوان کوچکترین فرزند این خاندان شهدا خواهانم ، دیگر بیش از این ادامه مسئولیت این آقا در فرمانداری به صلاح نیست. (ادامه)
معاون دادستان مرکز فارس اعلام کرد که در راستای مبارزه قاطع دادگستری فارس با مفاسد اقتصادی دو عضو کنونی شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند. ۲ عضو شورا و معاون سابق یک شهرداری بازداشت شدند
معاون دادستان مرکز فارس اعلام کرد که در راستای مبارزه قاطع دادگستری فارس با مفاسد اقتصادی دو عضو کنونی شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.(ادامه)
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است.


شمخانی از شورای عالی امنیت ملی رفتنی شد / شعری که شمخانی منتشر کرد/ جانشین احتمالی کیست؟
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است . یمن در معرض توطئه‌های مشکوکی برای تجزیه است
المشاط در سخنانی تاکید کرد که وحدت یمن گسترده تر از اختلافات احزاب و گروه‌هاست و یمن در معرض توطئه ها و پروژه های مشکوکی برای تجزیه است .(ادامه)
استاندار مازندران گفت: مافیای بزرگی پشت ماجرای برنج قرار دارند که شناسایی شدند و افشا خواهند شد. شناسایی اعضای باند مافیای برنج در مازندران
استاندار مازندران گفت: مافیای بزرگی پشت ماجرای برنج قرار دارند که شناسایی شدند و افشا خواهند شد.(ادامه)
اکوایران : کرمان موتور اعلام کرد که قرار است پیکاژ T۸ خود را به صورت قسطی به متقاضیان واگذار کند. این خودرو را قسطی بخرید!
اکوایران : کرمان موتور اعلام کرد که قرار است پیکاژ T۸ خود را به صورت قسطی به متقاضیان واگذار کند.(ادامه)
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند. فروش خودروهای خودروسازان خصوصی تا یک سال با قیمت بهمن ۱۴۰۱
شمال نیوز : اهم صورت گرفته در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت و براساس ویرایش نهایی دستورالعمل قیمت‌گذاری شورا، خودروسازان بخش خصوصی تا زمان انجام محاسبات جدید به مدت یک سال می‌توانند با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.(ادامه)
قیمت مصوب ۱۷ خودروی مونتاژی اعلام شد / فیدیلیتی ۷۲۸ میلیون، تیگو ۸ یک میلیارد و ۴۸۳ میلیون
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. قیمت‌های محاسباتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بر اساس آخرین صورت مالی شرکت‌ها مربوط به سال ۱۴۰۰ بوده و تعدیلات لازم همچون تغییر نرخ دستمزد و غیره برای سال ۱۴۰۱ تا تاریخ مصوبه ۱۱ بهمن‌ ۱۴۰۱ شورای رقابت و بر اساس مستندات ارائه شده توسط شرکت‌های خودروساز بوده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.366 seconds.