.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد. «فوبینگ» چه‌طور ازدواج‌ها را به خطر می‌اندازد؟
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد.(ادامه)
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد. کارتن خوابی که خانم دکتر شد
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد.(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود. چرا برخی از افراد به خانواده همسر بی احترامی می‌کنند؟
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود.(ادامه)
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است. تصاویر ازدواج زینب موسوی کمدین مشهور ملقب به امپراتور کوزکو
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
محمد صادقی ، بازیگر  دیروز با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را تهدید کرده بود که صبح امروز توسط ماموران اطلاعات دستگیر شد. دستگیری محمد صادقی / بازیگر تهدید کننده پلیس
محمد صادقی ، بازیگر  دیروز با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را تهدید کرده بود که صبح امروز توسط ماموران اطلاعات دستگیر شد.(ادامه)
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود. بازیگر معروف و بی حاشیه سریال پایتخت درگذشت
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود.(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند. اتمام‌حجت رئیس‌کل بانک مرکزی با بانک‌های متخلف‌
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.(ادامه)
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد. مددجویی که خیر کمیته امداد شد
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد.(ادامه)
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است. ۸ شغلی که شما را میلیاردر می‌کند!
چند سالی است که مشاغل جدیدی بوجود آمده است و سبک زندگی کاری ادم ها را بطور کامل دستخوش تغییرات داده است. شغل هایی که شاید شما را نسبت به مشاغل دولتی کمتر درگیر کند و ساعات کاری کمتری داشته باشد اما در عوض درآمد آن چندین برابر مشاغل دولتی است.(ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
اگر اهل مطالعه تاریخ تهران باشید حتماً با نام افراد مختلفی مواجه شده‌اید که بنا به هر دلیلی نام‌شان در کتاب تاریخ تهران حک شده است. داستان ازدواج یک درباری با همسر سابق پادشاه
اگر اهل مطالعه تاریخ تهران باشید حتماً با نام افراد مختلفی مواجه شده‌اید که بنا به هر دلیلی نام‌شان در کتاب تاریخ تهران حک شده است.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
این استان رکورددار طلاق در کشور شد+اینفوگرافی
آمار ثبتی رویدادهای ازدواج و طلاق استان‌ها در سال جاری تا اول خردادماه را مشاهده کنید. استان تهران بیشترن میزان طلاق را دارد./همشهری(ادامه)
احمد راستیه گفت: معاونت جوانان در زیر مجموعه وزارتخانه ورزش و جوانان با معاونت امور زنان و خانواده ادغام می‌شود و وزرات خانواده، زنان و جوانان تشکیل می‌شود تشکیل وزارت خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد
احمد راستیه گفت: معاونت جوانان در زیر مجموعه وزارتخانه ورزش و جوانان با معاونت امور زنان و خانواده ادغام می‌شود و وزرات خانواده، زنان و جوانان تشکیل می‌شود(ادامه)
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند. بلاگرهای حجاب استایل‌ دنبال چه چیزی هستند
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند.(ادامه)
شمال نیوز : داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است. هر ۲ ازدواج یک طلاق؛ اوضاع وحشتناک طلاق + مازندران صدرنشین شد
شمال نیوز : داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
با نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به بعد باشد، فراهم شد. فرزندان بازنشستگان چگونه می‌توانند وام ازدواج بگیرند؟
با نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، امکان ثبت تقاضای تسهیلات وام ازدواج برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به بعد باشد، فراهم شد.(ادامه)
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد. همسر بنزما: مسلمان شدم، چون این دین زیباست
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
گم شدن زن تهرانی راز مخوفی داشت که هیچ کس باور نمی‌کرد این زن هیچ‌گاه به خانه‌اش بازنخواهد گشت! راز قتل زن جوان در سینه پدر بچه‌هایش بود
گم شدن زن تهرانی راز مخوفی داشت که هیچ کس باور نمی‌کرد این زن هیچ‌گاه به خانه‌اش بازنخواهد گشت!(ادامه)
خزعلی گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود. چهار امتیاز ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها ارائه می‌شود
خزعلی گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود.(ادامه)
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد. راز تجـاوز به دختر ۱۷ ساله در ویلای اجاره‌ای فاش شد
دختر ۱۷ ساله‌ای به همراه مادرش حکم جلب پسری را گرفت که زمانی خواستگار او بود، اما در دادگاه اسنادی رو شد که همه چیز را زیر سوال برد.(ادامه)
به بهانه روز ازدواج از نحوه مطرح کردن سوالات معکوس و خلاقانه گفته‌ایم. کاربردی ترین سوالات جلسه خواستگاری
به بهانه روز ازدواج از نحوه مطرح کردن سوالات معکوس و خلاقانه گفته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند! پرداخت وام میلیاردی به مدیران بانکی / به مردم می گویند منابع نیست!
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند!(ادامه)
اخیراً انتشار تصاویری جدید از ازدواج رضا گلزار و تأیید رسمی ازدواج از سوی او در صفحه شخصی‌اش، باعث شکل گرفتن موج جدیدی از واکنش‌های نوجوانان و برخی دختران جوان شد؛ این بار نیز برخی از هواداران گلزار با اقداماتی عجیب، واکنش‌های شدیدی نشان دادند! تب برخی دختران نوجوان بابت ازدواج سوپر استار سینما
اخیراً انتشار تصاویری جدید از ازدواج رضا گلزار و تأیید رسمی ازدواج از سوی او در صفحه شخصی‌اش، باعث شکل گرفتن موج جدیدی از واکنش‌های نوجوانان و برخی دختران جوان شد؛ این بار نیز برخی از هواداران گلزار با اقداماتی عجیب، واکنش‌های شدیدی نشان دادند!(ادامه)
تمامی اماکن ورزشی برای برگزاری جشن ازدواج در هفته ازدواج به صورت رایگان واگذار می‌شود. برگزاری رایگان مراسم ازدواج در سالن‌های ورزشی
تمامی اماکن ورزشی برای برگزاری جشن ازدواج در هفته ازدواج به صورت رایگان واگذار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.