.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد پیشرفت در اتحاد سه کشور ایران، چین و روسیه به کابوس کشور‌های اروپایی و آمریکا تبدیل شده است. اتحاد ایران، چین و روسیه به کابوس غرب تبدیل شده است
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد پیشرفت در اتحاد سه کشور ایران، چین و روسیه به کابوس کشور‌های اروپایی و آمریکا تبدیل شده است.(ادامه)
در پی عدم وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه توسط آمریکا، نتانیاهو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن را لغو کرد. امریکا وتو نکرد نتانیاهو تهدیدش را عملی کرد
در پی عدم وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه توسط آمریکا، نتانیاهو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن را لغو کرد.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد. سکه کانال ۴۰ میلیون تومان را هم به خود می‌بیند؟
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.(ادامه)
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد. بخشنامه افزایش کرایه ابلاغ شد
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد.(ادامه)
صداوسیما در خبری از تغییر میزان ارز مسافرتی خبر داد. از هفتم اسفند ۱۴۰۲ در راستای مدیریت بازار ارز در ماه پایانی سال و پاسخ به تقاضای مسافران، تخصیص ارز مسافرتی از ۵۰۰ یورو به ۱۰۰۰ یورور افزایش یافت. میزان ارز مسافرتی به ۵۰۰ یورو بازگشت
صداوسیما در خبری از تغییر میزان ارز مسافرتی خبر داد. از هفتم اسفند ۱۴۰۲ در راستای مدیریت بازار ارز در ماه پایانی سال و پاسخ به تقاضای مسافران، تخصیص ارز مسافرتی از ۵۰۰ یورو به ۱۰۰۰ یورور افزایش یافت.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد .... نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم در این حوزه تغییر کرد
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد ....(ادامه)
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است. ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است.(ادامه)
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد. افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد.(ادامه)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است. نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان(خبر)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است.(ادامه)
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند. تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میان تنش‌های غزه
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه تنش‌ها بین دو طرف در مورد غزه، با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.(ادامه)
تصاویر: نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان
نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت تهدیدات آقایان برای تغییر هیات رئیسه مجلس محقق نخواهد شد / اصولگرایان چند گروه شده و یکدیگر را تخریب می کنند
از آنجایی که اصولگرایان به چند گروه تقسیم شده‌اند، باید دید چگونه می‌توان موضوع انتخابات هیأت‌رییسه و انتخاب رئیس مجلس را مدیریت(ادامه)
ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت ها + جدول
عملکرد یک هفته‌ای بازار خودرو، از ریزش ۲ تا ۱۰ میلیون تومانی قیمت‌ها حکایت دارد.(ادامه)
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند. تعطیلی پایان هفته قطعی شد + خبر مهم درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات
در این مطلب به بررسی جزییات تعطیلی پایان هفته و کاهش ساعات کاری ادارات پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
خبرمهم/ اردوغان ترور شد ؟ + اولین عکس از لحظه حادثه
حادثه‌ای در جریان بازدید اردوغان در استان شرناق واقع در جنوب شرقی ترکیه رخ داده است.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است. لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران اعلام شد
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است.(ادامه)
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد. سرطانی که بیشتر جان مردان را تهدید می‌کند
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.511 seconds.