.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متلاشی شدن ۳ باند حفاری غیرمجاز در سوادکوه شمالی
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایغ‌دستی مازندران از متلاشی شدن ۳ باند حفاری غیرمجاز در سوادکوه شمالی خبر داد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: تهدیدکنندگان بازاریان و کامیون‌داران شناسایی و محاکمه می شوند
محسنی اژه‌ای گفت:احکام تعداد دیگری که اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.(ادامه)
جعل ۳۸۰ هزار میلیارد ریال چک‌ بانکی در مازندران
اعضای باند کلاهبرداری که با جعل چک‌های بانکی اشخاص، ۳۸۰ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
متلاشی شدن باند کلاهبرداری در آمل
باندی که در بستر شبکه اجتماعی از شهروندان ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، متلاشی شد.(ادامه)
دستگیری دزد طلا‌هایی که سر از لانه مرغ درآوردند
تصویر دزد سابقه داری که طلا‌های سرقتی را در لانه مرغ پنهان کرده بود در فیلم یک دوربین مداربسته، راز سرقت از خودرو‌ها را نیز فاش کرد.(ادامه)
لی‌اصغر عنابستانی گفت: اکنون که اینستاگرام در ایران فیلتر شده، آن‌ها برای ما پیام فرستاده‌اند که شرایط شما چیست؟ اینستاگرام به ایران پیام داد!
لی‌اصغر عنابستانی گفت: اکنون که اینستاگرام در ایران فیلتر شده، آن‌ها برای ما پیام فرستاده‌اند که شرایط شما چیست؟(ادامه)
پیامک‌هایی که راز یک همدستی مجرمانه را فاش کرد
گوشی تلفن همراه جا مانده از سارقان، هویت سردسته باند و ماجرای اجیر کردن دو سارق را برملا کرد.(ادامه)
باند سارقان منزل در بابلسر متلاشی شد
فرمانده انتظامی بابلسر از متلاشی شدن باند سارقان منزل در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۴۴ قبضه اسلحه شورشی و شکاری غیرمجاز با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان و مازندران در شهرستان قائمشهر، خبر داد. کشف ۴۴ قبضه سلاح غیرمجاز در قائمشهر
جانشین انتظامی استان مازندران از کشف ۴۴ قبضه اسلحه شورشی و شکاری غیرمجاز با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس اصفهان و مازندران در شهرستان قائمشهر، خبر داد. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
آیا دانش آموزان واقعا به مشق شب نیاز دارند؟
حتی با افزایش حجم داده‌ها، تشخیص اینکه آیا مشق شب به دانش آموزان کمک می‌کند یا آسیب می‌رساند، دشوار است.(ادامه)
 طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد. آزادراه قائمشهر-ساری در ایستگاه آغاز عملیات اجرایی
طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد.(ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)
طلا به روند نزولی ادامه داده و به پایین ترین سطح 29 ماهه رسید. سطح 1600 می تواند اولین سطح حمایت و دفاعی طلا باشد. حرکت بعدی در صورت نزول 1546 است. طلا به پایین ترین حد خود در ۲۹ ماه گذشته رسید
طلا به روند نزولی ادامه داده و به پایین ترین سطح 29 ماهه رسید. سطح 1600 می تواند اولین سطح حمایت و دفاعی طلا باشد. حرکت بعدی در صورت نزول 1546 است.(ادامه)
درمان انواع زخم در خانه
اگرچه بیشتر زخم‌ها با گذشت زمان به طور طبیعی بهبود می‌یابند، اما راهکار‌هایی برای درمان زخم عمیق در خانه که روند بهبود را می‌بخشد، وجود دارد.(ادامه)
در حالی که ۲۵ سال از زمان آغاز عملیات پروژه آزادراه تهران-شمال می‌گذرد، با تکمیل فاز یک و چهار در سال‌های گذشته، اکنون مطابق وعده‌های وزارت راه و شهرسازی، باند رفت منطقه دو این آزادراه، باید تا یک سال دیگر آماده بهره‌برداری باشد. تعیین زمان یک ساله برای تکمیل باند رفت آزادراه تهران-شمال
در حالی که ۲۵ سال از زمان آغاز عملیات پروژه آزادراه تهران-شمال می‌گذرد، با تکمیل فاز یک و چهار در سال‌های گذشته، اکنون مطابق وعده‌های وزارت راه و شهرسازی، باند رفت منطقه دو این آزادراه، باید تا یک سال دیگر آماده بهره‌برداری باشد.(ادامه)
وزیر ارتباطات: بخاطر مسائل امنیتی ممکن است محدودیت‌هایی در اینترنت اعمال شود
زارع‌پور گفت: بخاطر مسائل امنیتی ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی در اینترنت توسط دستگاه‌های امنیتی اعمال شود.(ادامه)
متلاشی شدن باند قاچاق چوب در سوادکوه
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند قاچاق فراورده‌های جنگلی در شهرستان سوادکوه خبر داد.(ادامه)
دستگیری 300 سرشبکه ضدحجاب توسط وزارت اطلاعات
سخنگوی ستاد امر به معروف گفت: همزمان با اجرای قانون عفاف و حجاب نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی کمک زیادی داشتند و در این راستا 300 سرشبکه هم دستگیر شدند.(ادامه)
مدیرکل مخابرات منطقه مازندران از ورود تکنولوژی ۵G همراه اول به استان تا پایان امسال خبر داد. اینترنت ۵G در چند قدمی مازندران
مدیرکل مخابرات منطقه مازندران از ورود تکنولوژی ۵G همراه اول به استان تا پایان امسال خبر داد.(ادامه)
در حالی که در یک ماه گذشته، حادثه ترکیدن لاستیک هواپیما دو بار رخ داده بود، این بار لاستیک یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ در پرواز تهران-زاهدان ترکید. بار دیگر ترکیدن لاستیک هواپیما
در حالی که در یک ماه گذشته، حادثه ترکیدن لاستیک هواپیما دو بار رخ داده بود، این بار لاستیک یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ۱۰۰ در پرواز تهران-زاهدان ترکید.(ادامه)
استفاده از پهپاد در مزارع کشاورزی
«هادی شریفیان» کارآفرین در حوزه دانش‌بنیان می‌گوید: روز اولی که شروع به کار کردیم، پهپادهای کشاورزی چندان شناخته شده نبود، برای برگزاری دوره‌های ترویجی بعضی روزها آنقدر در زمین‌های کشاورزی راه می‌رفتیم که کف پایمان تاول می‌زد، اما تحمل این سختی‌ها با این امید که بخشی از سختی‌های کشاورزی را از دوش کشاورزان برداریم، آسان می‌شد. (ادامه)
شمال نیوز : سرعت وزش باد در هنگام فرود هواپیما بیش از ۲۷ کیلومتر بر ساعت بوده است و این باد از نوع برشی و در طبقه‌بندی مدیوم قرار داشت و همین مساله سبب شد تا چهار گیرنده دکوراسیون داخلی هواپیما باز شود. ماجرای سقوط سقف هواپیمای ایران‌ایر بروری یکی از مسافران چه بود؟
شمال نیوز : سرعت وزش باد در هنگام فرود هواپیما بیش از ۲۷ کیلومتر بر ساعت بوده است و این باد از نوع برشی و در طبقه‌بندی مدیوم قرار داشت و همین مساله سبب شد تا چهار گیرنده دکوراسیون داخلی هواپیما باز شود.(ادامه)
درخواست پلیس برای تجمیع کارت‌های بانکی
(ادامه)
 رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری بزرگترین باند هک شش هزار اکانت اینستاگرام در کشور در استان خبر داد. دستگیری بزرگترین باند هک ۶۰۰۰ اکانت اینستاگرام در مازندران
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری بزرگترین باند هک شش هزار اکانت اینستاگرام در کشور در استان خبر داد.(ادامه)
واحد یک بخار نیروگاه نکا وارد مدار تولید شد
واحد یک بخار نیروگاه نکا پس از انجام فعالیت‌های غیرمترقبه تعمیراتی به شبکه سراسری برق کشور پیوست.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای با اعلام خبر شناسایی شبکه‌ی بزرگ و سازمان یافته‌ی جعل و فساد اقتصادی، از دستگیری کلیّه‌ی اعضای آن خبر داد. شناسایی شبکه‌ سازمان یافته‌ جعل و فساد اقتصادی توسط وزارت اطلاعات
شمال نیوز: روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای با اعلام خبر شناسایی شبکه‌ی بزرگ و سازمان یافته‌ی جعل و فساد اقتصادی، از دستگیری کلیّه‌ی اعضای آن خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداران اسکیمری در دام پلیس فتا
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اسکیمری در استان خبر داد.(ادامه)
۹۱درصد سایت‌های مخابراتی مازندران تا پایان امسال ۴G می‌شوند
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۶ سایت سیار در استان فعال است، گفت: ۹۱درصد سایت‌های مخابراتی مازندران تا پایان سال 4G می‌شوند. (ادامه)
متلاشی شدن باند سازمان یافته قاچاق سوخت در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند سازمان یافته قاچاق سوخت در استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.