.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند. «فینسک» و خوش‌ خیالی یک استاندار !
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند.(ادامه)
حمله آمریکایی-انگلیسی به ۱۰ نقطه یمن/ استرالیا، کانادا، هلند و بحرین درحملات مشارکت داشتند/ ارتش یمن ناوهای آمریکا و انگلیس را هدف قرار داد/ واکنش رسمی ایران/ درخواست عربستان برای خویشتن داری دو طرف ....(خبر)
(ادامه)
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد. عضو ارشد انصارالله: ناوهای جنگی آمریکا و انگلیس را هدف قرار دادیم
عضو ارشد انصارالله به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس علیه شهرهای یمن واکنش نشان داد.(ادامه)
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در بحبوحه از سرگیری نشست کنگره برای ارسال کمک نظامی به اوکراین، از توقف کمک‌ها به اوکراین خبر داد. کربی: تدارکات نظامی به اوکراین متوقف شده است
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در بحبوحه از سرگیری نشست کنگره برای ارسال کمک نظامی به اوکراین، از توقف کمک‌ها به اوکراین خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد. افشای بیماری مرگبار وزیر دفاع آمریکا پس از پنهان کاری
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد.(ادامه)
دو مقام ارشد صهیونیست به پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند تا زمانی که حماس توافق مبادله اسرا را نپذیرد، این رژیم هم اجازه بازگشت ساکنان شمال غزه را نمی‌دهد. شرط اسرائیلی‌ها برای بازگشت ساکنان شمال غزه
دو مقام ارشد صهیونیست به پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند تا زمانی که حماس توافق مبادله اسرا را نپذیرد، این رژیم هم اجازه بازگشت ساکنان شمال غزه را نمی‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۹ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از شمال غزه و شهادت فرمانده ارشد حزب‌الله پرداخته‌اند.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند . « علی کشوری » فرزند خلبان شهید احمد کشوری از حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ
شمال نیوز : رقابت های انتخاباتی مجلس دوازدهم با اعلام نظر هیئت های نظارت وارد مرحله جدی تر شد و در این میان حوزه های انتخابیه شاهد حضور چهره های شاخصی هستند که تنور انتخابات را گرم تر می کنند .(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شرکت مایکروسافت دکمه ای به صفحه کلید ویندوز برای فعال کردن سرویس هوش مصنوعی کوپایلوت (AI Copilot)خود اضافه می‌کند و نخستین دستگاه ها با این دکمه جدید، ماه جاری عرضه می‌شوند. دکمه هوش مصنوعی به کیبورد ویندوز مایکروسافت اضافه می‌شود
شرکت مایکروسافت دکمه ای به صفحه کلید ویندوز برای فعال کردن سرویس هوش مصنوعی کوپایلوت (AI Copilot)خود اضافه می‌کند و نخستین دستگاه ها با این دکمه جدید، ماه جاری عرضه می‌شوند.(ادامه)
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد. واکنش فرانسه به ترور «صالح العاروری»
کاخ ریاست جمهوری فرانسه موسوم به الیزه به ترور «صالح العاروری» واکنش نشان داد.(ادامه)
مهدی قاسمی از ملت امام حسین(ع) تا مکتب حاج قاسم(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
منابع محلی در بیروت پایتخت لبنان امروز سه شنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در نزدیک منطقه ضاحیه واقع در حومه جنوبی بیروت خبر دادند. شهادت نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی
منابع محلی در بیروت پایتخت لبنان امروز سه شنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در نزدیک منطقه ضاحیه واقع در حومه جنوبی بیروت خبر دادند.(ادامه)
تصاویری از شهید عاروری در کنار رهبر انقلاب
شهید شیخ صالح العاروری از مقامات ارشد حماس تا کنون بارها به کشورمان سفر و با مقامات کشورمان دیدار کرده بود.(ادامه)
عکس/ تصویر فرمانده ارشد حماس که امشب توسط اسرائیل در ضاحیه بیروت ترور شد
تصویری از صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس که هدف ترور رژیم موقت صهیونیستی قرار گرفت. منبع:‌جام جم(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله، در سخنانی تاکید کرد که دفاع از برادرانمان در فلسطین مورد اجماع همه مردم یمن است. ارتش یمن مشتاق رویارویی با آمریکا است
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله، در سخنانی تاکید کرد که دفاع از برادرانمان در فلسطین مورد اجماع همه مردم یمن است.(ادامه)
«سید رضی» دست راست سردار سلیمانی بود/ مأموریت‌های ویژه حاج قاسم را انجام می‌داد/ از بشار اسد تا فرماندهان او را می‌شناختند و قبول داشتند/ برخی‌ها به خاطر جدیت حاج قاسم در کار نمی‌توانستند با او همراهی کنند؛ کسانی ماندند که شبیه خودش بودند (خبر)
(ادامه)
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. نامه ایران به شورای امنیت در محکومیت ترور شهید موسوی
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.(ادامه)
دیپلمات ارشد کشورمان گفت: جنایت صهیونیست‌ها هیچ تاثیری در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد الا اینکه دشمن تاوان این نوع جنایات را خواهد داد. دیپلمات ارشد ایران: صهیونیست‌ها تاوان جنایت خود را خواهند داد
دیپلمات ارشد کشورمان گفت: جنایت صهیونیست‌ها هیچ تاثیری در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد الا اینکه دشمن تاوان این نوع جنایات را خواهد داد.(ادامه)
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید.

شهادت یکی از سرداران دیار علویان در حمله اسرائیل به دمشق / «سیدرضی» از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه و از همراهان سردار سلیمانی بود+ عکس و فیلم
در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید. (ادامه)
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است. دستورالعمل دریافت ارز دانشجویی اعلام شد
سازمان امور دانشجویان دستورالعمل نحوه دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد که براساس آن حداکثر مدت پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد ۳۶ ماه است.(ادامه)
در کشور بزرگی که با زمستان‌های پربرف و سرمای گزنده‌اش در دنیا شناخته می‌شود، امسال کریسمس هیچ برفی برروی زمین نخواهد بود. اولین کریسمس بدون برف در کانادا
در کشور بزرگی که با زمستان‌های پربرف و سرمای گزنده‌اش در دنیا شناخته می‌شود، امسال کریسمس هیچ برفی برروی زمین نخواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.