.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ مسجدی در میان ابرها
مسجد سلیمیه در شهر ادیرنه یکی از آثار گزیده معماری دوره عثمانی در ترکیه است که در مرکز استان ادیرنه در بخش اروپایی ترکیه ساخته شده‌است(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۸ مهر
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از وزارتخانه های مهم و کلیدی که گفته می شود ترمیم آن از سوی حسن روحانی قطعی شده است وزارت راه و شهرسازی است ..... راه « راه » از مازندران می گذرد ؟ از استاندار اصفهانی مازندران تا محسن نریمان
شمال نیوز : یکی از وزارتخانه های مهم و کلیدی که گفته می شود ترمیم آن از سوی حسن روحانی قطعی شده است وزارت راه و شهرسازی است .....(ادامه)
رابطه غذا خوردن دیر وقت و افزایش وزن
افرادی که دیر وقت غذا می خورند، نه تنها به مصرف غذای بیشتر تمایل دارند، بلکه اغلب انتخاب های غذایی ضعیف‌تری نیز دارند.(ادامه)
عکس/ هوای بارانی کربلا
(ادامه)
جیران خاتون بانوی حصیر باف بابلی
سارا خاتون باباجانزاده که او را در روستا به نام ‘جیران خاتون’ می‌شناسند که در یکی از روستاهای بابل زندگی می کند، از گام به گام هنرش می‌گوید، با وجود ۴۲ سال تجربه حصیر بافی و اخذ مجوز این پیشه از جهاد کشاورزی در سال ۷۹، تنها دو سال است که با پیگیری و حمایت میراث فرهنگی و ایجاد امکانات و بستر‌های مناسب، کار حصیر را از پیشه اجدادی به حرفه‌ای میراثی تبدیل و به عرصه نمایشگاهی و تجاری ورود پیدا کرده است. حصیر بافی امروز کمتر دیده می‌شود و خانواده‌ها کمتر تمایلی به آن دارند، وی یکی از عوامل این کاهش تمایل را تغییر سبک زندگی نسل جدید می‌داند. حصیر بافی از جمله بافته‌های زنان و مردان روستایی استان‌های شمالی در قدیم بشمار می‌رفت.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شرکت گازاستان گلستان اذعان داشت: با توجه به سرد شدن تدریجی هوا و پلکانی بودن بهای گازمصرفی مشترکین ، از تاریخ 16 آبان ماه محاسبه نرخ گاز براساس فصول سرد سال اعمال خواهد شد که این روند تا 15 فروردین سال بعد ادامه دارد..... محاسبه تعرفه مشترکین گاز در گلستان بر مبانی مناطق سردسیری
شمال نیوز : سخنگوی شرکت گازاستان گلستان اذعان داشت: با توجه به سرد شدن تدریجی هوا و پلکانی بودن بهای گازمصرفی مشترکین ، از تاریخ 16 آبان ماه محاسبه نرخ گاز براساس فصول سرد سال اعمال خواهد شد که این روند تا 15 فروردین سال بعد ادامه دارد.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
ثبت نام ۴۳ هزار زائر مازندرانی برای پیاده روی اربعین
جانشین ستاد اربعین حسینی مازندران از ثبت نام ۴۳هزار زائر استان در پیاده روی اربعین امسال خبر داد.(ادامه)
جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال
بازی‌های هفته نهم لیگ برتر انجام شد و جدول لیگ برتر را دستخوش تغییراتی کرد.(ادامه)
فروش محصولات گروه سایپا از ساعت 8 صبح فردا شنبه 28 مهر (+جزئیات و جدول)
(ادامه)
دادستان : وجود 8500 شاکی درباره پیش فروش خودرو
(ادامه)
شمال نیوز: تیم سپاهان در نیمه دوم با یک پنالتی مشکوک در دقیقه 96، توانست گل برتری را به ثمر برساند و 3 امتیاز بازی را بدست آورند..... چهارمین باخت شاگردان نکونام در وقت اضافه / سپاهان 3 ـ نساجی 2
شمال نیوز: تیم سپاهان در نیمه دوم با یک پنالتی مشکوک در دقیقه 96، توانست گل برتری را به ثمر برساند و 3 امتیاز بازی را بدست آورند.....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس افزود: بی اطلاعی مردم از وضعیت اقتصادی باعث شد دولت برای جبران گردش 3 میلیارد دلار توسط دلالان میلیاردها دلار را در قالب دلار دولتی، نیما و سنا هزینه کند در حالی که کشور ترکیه برای مدیریت بحران تحریم ها فقط مردم را آگاه کرد و.... یوسفیان ملا : مردم با خرید و فروش دلار ارزش پول ملی را کاهش دادند / مردم ستون پنجم ترامپ نشوند !
شمال نیوز : این نماینده مجلس افزود: بی اطلاعی مردم از وضعیت اقتصادی باعث شد دولت برای جبران گردش 3 میلیارد دلار توسط دلالان میلیاردها دلار را در قالب دلار دولتی، نیما و سنا هزینه کند در حالی که کشور ترکیه برای مدیریت بحران تحریم ها فقط مردم را آگاه کرد و....(ادامه)
شمال نیوز :  دکتر گوهردهی با اشاره به برگزاری ۲۸ نشست خبری با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ ادامه داد: طی شش ماهه سال جاری نیز ۱۴ نشست خبری برگزارشد که در ۶ جلسه آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند..... لزوم استفاده از از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران
شمال نیوز : دکتر گوهردهی با اشاره به برگزاری ۲۸ نشست خبری با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ ادامه داد: طی شش ماهه سال جاری نیز ۱۴ نشست خبری برگزارشد که در ۶ جلسه آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند.....(ادامه)
منتظر کاهش ۴۰ درصدی ارزش «دلار» باشید!
(ادامه)
عکس: بزرگترین نوه امام خمینی
(ادامه)
ادیانی : اگر ۱۰ بار به FATF بپیوندیم اتفاق عملی صورت نمی گیرد
(ادامه)
ممنوعیت ورود خودروی سواری به عراق در ایام اربعین
(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان «دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب کرد..... «سردار مومنی» دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شد
شمال نیوز : حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان «دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب کرد.....(ادامه)
گزارش تصویری/ گرامیداشت شهدای لشکر 25 کربلا با سخنرانی سرتیپ باقرزاده(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مقدار زیادی از طلا و ارز سرقتی، از این افراد کشف شد که تحویل پلیس آگاهی استان شده است. همچنین مقادیری وجه نقد نیز در حساب‌های بانکی سارقان وجود دارد که با هماهنگی قضایی ضبط شده است..... سارقان صرافی گرگان دستگیر شدند / کشف 17 میلیارد ریال دلار و سکه
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مقدار زیادی از طلا و ارز سرقتی، از این افراد کشف شد که تحویل پلیس آگاهی استان شده است. همچنین مقادیری وجه نقد نیز در حساب‌های بانکی سارقان وجود دارد که با هماهنگی قضایی ضبط شده است.....(ادامه)
معاون اول قوه قضائیه: برخی کارکنان گمرک در پرونده قاچاق خودرو تحت تعقیب هستند
(ادامه)
نامه وزیر کشور به همتای پاکستانی برای عملیات مشترک و فوری علیه گروگان‌گیرهای ایرانی (خبر)
(ادامه)
جشن انار در گلستان / تصاویر(خبر)
(ادامه)
مسئولیتی جدید برای آیت‌الله‌جنتی ‌در مجلس‌خبرگان‌رهبری
(ادامه)
تحلیل احمد توکلی از اثرات افزایش نرخ ارز بر اقتصاد ایران/ پول ملی در سه ماه ۱۰۰ درصد ارزش خود را از دست داد/ مهار بازار تنها کمتر از یک ماه ممکن است (خبر)
(ادامه)
آیا رئیس پژوهشکده رویان به شهادت رسیده است؟
(ادامه)
ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه آینده
(ادامه)
توافق مقدماتی ایران و روسیه برای حذف ویزا‎
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.639 seconds.