.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جدول/ مظنه خودروهای گازسوز بازار
(ادامه)
روحانی با تشریح شرایط کنونی و برنامه بدخواهان کشور برای ایجاد بی ثباتی ذهنی و مصنوعی در اقتصاد ملی، ادامه داد:مردم تحت هر شرایطی نباید تحت فشار قرار گیرند، بویژه در مورد کالاهای اساسی و کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود. مردم تحت هر شرایطی نباید تحت فشار قرار گیرند/ افزایش قیمت کالاها و خدمات نباید فراتر از نرخ تورم باشد(خبر)
روحانی با تشریح شرایط کنونی و برنامه بدخواهان کشور برای ایجاد بی ثباتی ذهنی و مصنوعی در اقتصاد ملی، ادامه داد:مردم تحت هر شرایطی نباید تحت فشار قرار گیرند، بویژه در مورد کالاهای اساسی و کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود.(ادامه)
دستگیری زنی که همسرش را داخل بشکه سیمان دفن کرد + عکس
رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب افزود: پس از انتقال جسد به پشت بام، متهم اقدام به انداختن جسد همسرش به داخل یک بشکه ۲۲۰ لیتری کرده و در همان بشکه، جسد را به آتش می‌کشد. در نهایت هم برای پنهان کردن او، روی بشکه را با سیمان و ماسه و ملات می‌پوشاند. (ادامه)
نیازآذری:کشور زیر فشار جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور زیر فشار جنگ نابرابر اقتصادی در حوزه امنیت غذایی قرار دارد. (ادامه)
کریمی با پرسپولیس 4 ساله بست
مهاجم تیم ملی امید ایران پس از حضور در باشگاه، با قراردادی چهار ساله به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست.(ادامه)
8 مشکل سلامت که در تابستان تشدید می‌شوند
نتایج یک مطالعه در دانشگاه تگزاس نشان داد که با افزایش دما، نرخ ابتلا به سنگ های کلیه نیز افزایش می یابد. این احتمالا به دلیل عدم تامین آب مورد نیاز بدن در فصل تابستان است.(ادامه)
آخرین قیمت سکه و طلا امروز ۲۸ خرداد + جدول
(ادامه)
ترافیک سنگین مازندرانی‌ها در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
۱۳ آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند.(ادامه)
پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق از عصر امروز در مازندران/ احتمال جاری شدن روان‌آب
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر امروز تا فردا انتظار داریم شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده و وزش باد به‌ویژه در ارتفاعات استان باشیم.(ادامه)
راه های کنترل دیابت را بشناسید
بیماری قند یا دیابت یکی از شایع ترین بیماری‌های متابولیکی است. علامت مشخصه آن میزان قند خون بالای ۱۲۰ میلی‌گرم در دسی لیتر در حالت ناشتا است.(ادامه)
عکس قدیمی از فروش تنقلات کنار زاینده رود
عکس زیر فروش کاهو سکنجبین را در کنار زاینده رود در گذشته نشان می‌دهد.(ادامه)
داروهایی که میانه خوبی با ورزش ندارند
مسدودکننده های بتا به طور معمول ضربان قلب را کاهش می دهند که در تضاد با آنچه ورزش موجب می شود، یعنی افزایش ضربان قلب است.(ادامه)
مواج شدن دریای مازندران/ شنا ممنوع است
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: دریای مازندران از بعدازظهر امروز با نفوذ سامانه پرفشار مواج می‌شود.(ادامه)
تلگرام طلایی فیلتر می‌شود؟
عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه می‌گوید: مشخص نیست که سرور‌های تلگرام طلایی در کدام کشور است و این نوع تلگرام فیلتر نمی‌شود.(ادامه)
محسن رضایی: دولتمردان همانند تیم‌ملی فوتبال تلاش کنند +عکس
(ادامه)
مهران مدیری، هانیه توسلی و مهران غفوریان در یک قاب (عکس)
(ادامه)
تماشاگر ویژه دیدار ایران- اسپانیا
پیشکسوت مطرح فوتبال کشورمان تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی ایران مقابل اسپانیا خواهد بود.(ادامه)
محمد پور:طرح کارورزی موجب انتقال مهارت و تجربه می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اجرای طرح کارورزی موجب انتقال مهارت و تجربه افراد جویای کار در محیط کار می شود.(ادامه)
پول بنزین را با موبایل پرداخت کنید
قرار است تمامی نازل‌ها در سراسر کشور به سیستم توزیع سوخت و پرداخت همزمان مجهز شوند تا شهروندان بتوانند با وارد کردن کارت‌های بانکی خود و حتی از طریق موبایل، پرداخت‌های خود را انجام دهند.(ادامه)
استیضاح ربیعی با ۵۰ امضا کلید خورد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی خبر داد.(ادامه)
خرید بیش از ۳۰ هزارتن کلزا در مازندران
خرید کلزا در مازندران از مرز ۳۰ هزار تن گذشت.(ادامه)
حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه اجرا شد. «محمد ثلاث» به دار آویخته شد / قصاص قاتل بنیتا دختر هشت ماهه
حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه اجرا شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود.... قاضی سراج : 50 نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند!
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود....(ادامه)
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی حجةالاسلام سید علیرضا ادیانی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.... حجت الاسلام ادیانی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا منصوب شد
شمال نیوز : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی حجةالاسلام سید علیرضا ادیانی را به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند....(ادامه)
نمایندگان مجلس به دیدار رهبری می‌روند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.(ادامه)
آخرین قیمت دلار و ارزهای خارجی امروز ۲۸ خرداد+ جدول
(ادامه)
زمان اعلام نتایج آزمون ارشد اعلام شد
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۵۹ درصد داوطلبان مجاز در آزمون ارشد خبر داد و گفت: نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریور ماه اعلام می‌شود.(ادامه)
خواص پودر پوست پرتقال خشک شده
خوشبختانه، مکمل ویتامین سی را می‌توانید به راحتی در خانه بسازید که نسبتا ارزان هم است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران دوشنبه ۲۸ خرداد
(ادامه)
شمال نیوز : تأمین اجتماعی بار کسری درآمدهای خود را در سال‌های گذشته که به دلایل مختلف بوده است را با مطالبه حق بیمه قرارداد از فعالان محیط کسب‌وکار که موتور اشتغال‌زایی در کشور هستند، جبران می‌کند..... چگونه قانون تامین اجتماعی مانع بیمه شدن کارگران می‌شود
شمال نیوز : تأمین اجتماعی بار کسری درآمدهای خود را در سال‌های گذشته که به دلایل مختلف بوده است را با مطالبه حق بیمه قرارداد از فعالان محیط کسب‌وکار که موتور اشتغال‌زایی در کشور هستند، جبران می‌کند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.