.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویری کمیاب از نحوه اسکان حجاج در مکه
تصویری کمیاب از نحوه اسکان زائران و مسافران در مکه، پیش از توسعه امروزی هتل ها و اماکن اقامتی در زمان امپراتوری عثمانی در عربستان مشاهده می کنید. (ادامه)
سرپرست احتمالی وزرات علوم مشخص شد
پس از عدم معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس، بنابر اظهارات یک منبع آگاه عصر امروز سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم به عنوان سرپرست وزرات علوم معرفی می‌شود.(ادامه)
ماشین حمل پول بانک در قدیم +عکس
از این موتور سه چرخه تا دهه ۵۰ استفاده می شد و چند سال بعد از کنار گذاشته شدن در یک دکان سبزی فروشی پیدا شد و به موزه رفت.(ادامه)
ورود اعضای خانواده شهدای منا به عربستان
نخستین نشست شورای هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در محل بعثه تشکیل شد.(ادامه)
فواید بی نظیر مصرف کشمش که نمی دانستید
کشمش تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشار خون و حفظ سلامت قلب دارد. مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد مصرف روزانه کشمش، به ویژه اگر همراه تنقلات دیگر باشد، فشار خون را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.(ادامه)
اعزام 28 نفر از مددجویان امداد نکا به مشهد مقدس
رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا گفت: 28 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.(ادامه)
بی توجهی سازمان همیاری‌ شهرداری‌های مازندران به مصوبه شورای تامین در چهاردانگه
عضو شورای اسلام روستای برد مازندران گفت: سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های مازندران نسبت به مصوبات شورای تامین در ارتباط با ایجاد شهرک شن و ماسه در منطقه چهاردانگه بی توجه است.(ادامه)
شراکت تجاری بوسنی و هرزگوین با مازندران
بوسنی و هرزگوین شریک خوبی برای ایجاد روابط تجاری و گردشگری در مازندران است.(ادامه)
احتمال معرفی سرپرست وزارت علوم از سوی روحانی در جلسه امروز مجلس
برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که رئیس‌جمهور در جلسه علنی امروز مجلس، سرپرست وزارت علوم را معرفی می‌کند.(ادامه)
عکس: آخرین عکس یادگاری دسته‌جمعی قالیباف و معاونانش
تصویر زیر آخرین عکس یادگاری دسته‌جمعی قالیباف و معاونانش در شهرداری تهران را نشان می دهد.(ادامه)
شمال نیوز :  فرمانده پایگاه بسیج شهید رنجبر کفشگرکلای قائم شهر با مهم خواندن پرداختن جوانان و نوجوانان به ورزش عمومی و همگانی اظهار کرد : هدف ما در سلسله برنامه های ورزشی که چند سالی است در حال پیگیری هستیم ، مشارکت بیشتر خانواده ها در حوزه ورزش است و اینکه بتوانیم با گره زدن جوانان به ورزش فاصله آنان را از آسیب های اجتماعی بیشتر کنیم . برگزاری مسابقه طناب کشی - جام شهدای کفشگرکلای قائم شهر
شمال نیوز : فرمانده پایگاه بسیج شهید رنجبر کفشگرکلای قائم شهر با مهم خواندن پرداختن جوانان و نوجوانان به ورزش عمومی و همگانی اظهار کرد : هدف ما در سلسله برنامه های ورزشی که چند سالی است در حال پیگیری هستیم ، مشارکت بیشتر خانواده ها در حوزه ورزش است و اینکه بتوانیم با گره زدن جوانان به ورزش فاصله آنان را از آسیب های اجتماعی بیشتر کنیم .(ادامه)
شمال نیوز:زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر کلاردشت مازندران را لرزاند... کلاردشت لرزید
شمال نیوز:زمین لرزه‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر کلاردشت مازندران را لرزاند...(ادامه)
نجات ۲۸ گردشگر از مرگ در ۲۸ مرداد
ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران، شنبه ۲۸ مرداد ۲۸ گردشگر را از مرگ حتمی نجات دادند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مس رفسنجان از بازی مقابل نساجی منصرف شد
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: نامه انصراف خود را به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و قطعاً مقابل نساجی در مسابقات شرکت نخواهیم کرد.(ادامه)
متن حکم خادمی پدر و همسر شهید ‌حججی +عکس
متن حکم خادمی پدر و همسر شهید مدافع حرم محسن حججی منتشر شد.(ادامه)
عکس/ حرمین شریفین کاظمین سیاه‌پوش شد
هم زمان با ایام شهادت امام جواد(ع) بارگاه منور حرمین شریفین کاظمین رخت عزا بر تن کرد.(ادامه)
شمال نیوز : جلسه علنی (یک‌شنبه 29 مرداد) مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است..... آغاز پنجمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی روحانی در مجلس
شمال نیوز : جلسه علنی (یک‌شنبه 29 مرداد) مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.....(ادامه)
شمال نیوز : مصباحی مقدم در مورد چرایی این اتفاق گفت: عده ای آقای قالیباف را به عنوان مدیر اجرایی باتجربه قبول دارند و طبیعتا این تجربه را برای آقای رئیسی قائل نیستند. عده ای هم آقای رئیسی را از جهات مختلف قبول دارند و درمقابل این مقبولیت را برای آقای قالیباف قائل نیستند، طبعا آرای آنها تقسیم می شود..... 60 درصد آرای قالیباف به سبد رئیسی ریخته شد
شمال نیوز : مصباحی مقدم در مورد چرایی این اتفاق گفت: عده ای آقای قالیباف را به عنوان مدیر اجرایی باتجربه قبول دارند و طبیعتا این تجربه را برای آقای رئیسی قائل نیستند. عده ای هم آقای رئیسی را از جهات مختلف قبول دارند و درمقابل این مقبولیت را برای آقای قالیباف قائل نیستند، طبعا آرای آنها تقسیم می شود.....(ادامه)
راننده تاکسی امانتدار 100 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند
راننده تاکسی محمودآبادی که 100 میلیون تومان چک پول در خودرویش پیدا کرده بود به صاحب آن بازگرداند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری در بیست و نهمین روز مرداد
آسمان مازندران امروز (۲۹ مرداد) صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  حدود دوازده روز پیش مادربارداری با سلامت جسمی و صرفاً به خاطر فشار خون بالا با معرفی پزشک خانوده برای کاهش فشار خون به بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر مراجعه می‌کند ولی خانواده‌اش دو روز بعد پیکر بی‌جانش را از بیمارستان تحویل می‌گیرند..... جزئیاتی از مرگ مادر باردار در یکی از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز : حدود دوازده روز پیش مادربارداری با سلامت جسمی و صرفاً به خاطر فشار خون بالا با معرفی پزشک خانوده برای کاهش فشار خون به بیمارستان رازی شهرستان قائم‌شهر مراجعه می‌کند ولی خانواده‌اش دو روز بعد پیکر بی‌جانش را از بیمارستان تحویل می‌گیرند.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۹ مرداد
(ادامه)
عکس/ رایزنی در مجلس تا آخرین لحظه
اهالی خانه ملت تا آخرین لحظه در مجلس در حال رایزنی با وزرای پیشنهادی بودند. این عکس بال رفتن سطح مذاکرات و تعدد آن در مجلس را نشان می‎دهد.(ادامه)
تنها بیمارستان 15 تختخوابی لاریجان شهرستان آمل که با همت اهالی منطقه و مساعدت دولت به پایان رسید براي راه اندازي چشم انتظار اقدام مسئولین است. 

چرا کلید تدبیر و امید قفل بیمارستان لاریجان را باز نمی کند؟
تنها بیمارستان 15 تختخوابی لاریجان شهرستان آمل که با همت اهالی منطقه و مساعدت دولت به پایان رسید براي راه اندازي چشم انتظار اقدام مسئولین است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تا روز چهارشنبه شهردار ساری مشخص می‌شود.

چهارشنبه هفته جاری شهردار ساری انتخاب می‌شود
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تا روز چهارشنبه شهردار ساری مشخص می‌شود. (ادامه)
انتصاب دو معاون اداره کل اوقاف مازندران
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، دو معاونت حقوقی و ثبتی و بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف مازندران منصوب شدند. (ادامه)
نگاهی به جدی‎ترین گزینه‎های شهرداری رشت
گیل خبر: بعد از برگزاری هفت نشست منتخبان دوره پنجم شورای شهر رشت سخنگوی این شورا از اعلام آمادگی ۳۰ نفر برای کرسی شهرداری رشت و آغاز بررسی و مصاحبه با کاندیداهای شورا از روز پنجشنبه ۲۶ مرداد خبر داد. (ادامه)
لابی شبانه نامزد شهرداری با نفر اول انتخابات شورا
تا اول شهریور و زمان آغاز رسمی شورای پنجم زمان زیادی باقی نمانده است و به همین دلیل شدت رایزنی ها نیز افزایش یافته است. (ادامه)
ضیا هاشمی سرپرست احتمالی وزارت علوم +عکس
یک مقام مسئول در وزارت علوم گفت: دولت از معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برای دوماه سرپرستی وزارت علوم برنامه گرفته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.