.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خارج کردن توده شكمي 5/4 كيلويي از شكم يك زن آملی
در يك عمل جراحي بي‌سابقه در بيمارستان امام رضاي شهرستان آمل، توده شكمي حجيمي به طول 25 در 25 سانتي متر و به وزن 5/4 كيلو گرم از شكم يك خانم 52 ساله خارج شد. (ادامه)
170میلیارد ریال اعتبار ورزشی استان مازندران
(ادامه)
برگزاری همايش قضايي و انتظامي مازندران در ساری
(ادامه)
در هفته جاری،معامله بیش از 11 ميليارد ريال در تالار بورس ساری
(ادامه)
دولت نهم جهت تحقق شعار اصولگرایی تلاش می کند
(ادامه)
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله  رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد.
از مشکل زباله تا اسکان متکدیان
مرکز استان مازندران مدتهاست از مشکل دفع زباله رنج میبرد ،بزودی مشکل دیگری بر مشکلات آن افزوده خواهد شد.شنیده ها حاکیست قرار است مرکزنگهداری متکدیان استان که قبلا با هزینه بیش از200 میلیون تومان در قائمشهر ایجاد شده بود به یکی از روستاهای اطراف ساری منتقل گردد. (ادامه)
اختصاص 338 ميليارد تومان به بخش صنعت و معدن مازندران
(ادامه)
دستگيری اعضاي يك شركت هرمي در چالوس
(ادامه)
 از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است 85 نفر در سال 85 در مازندران غرق شدند
از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.488 seconds.