.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرماندارتنكابن:جنبش دانشجویی نماد آزادی و عدالت خواهی
(ادامه)
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
(ادامه)
كوتاهي دستگاه های اجرایی در تعاملات پژوهشی با دانشگاهها
(ادامه)
شفقت :کتاب جامع راه های استان تدوین ميشود
(ادامه)
بازدید رئیس دانشگاه مازندران از خوابگاه دانشجویان
(ادامه)
اولتيماتوم احمدي‌نژادبه‌دست‌اندرکاران‌سفرهای‌استانی
رییس جمهور گفت: شنیده ام بعضی مدیران که استاندار هم بین آنها بوده با مردمی که به رییس جمهور نامه نوشته اند و کارشان به آنها ارجاع شده، برخورد کرده و مردم را تهدید کرده اند، این مدیران را باید عزل کرد تا بی حرمتی به مردم پایان یابد.(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ... جشنواره ملی مرکبات
جشنواره ملی مرکبات با هدف ارائه توانمندی های استان در تولید این محصول و توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری در دی ماه سال جاری در استان مازندران برگزار می شود ...(ادامه)
اعتدالگرایان شمال و راهکارهای اجرایی سندچشم انداز
(ادامه)
رويارويي دو رئيس به نفع كيست؟(يادداشت)
رشيد غريبي اندبيلي(ادامه)
حسن قلی زاده فرماندار جوان و  پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ... کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟
حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ...(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
انتقاد رئیس آموزش و پرورش مازندران از کمبود امکانات
(ادامه)
فرماندار:روند رو به رشد مصوبات رياست جمهوري در تنكابن
(ادامه)
بودجه عمرانی شهر ساری بسیار ناچیز است
(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
نصب حفاظهای کابلی در محور هراز
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
تأخیر در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در بابلسر
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است... طبيعت گردي و نگرش منفي مديران مازندراني
در سفر سال گذشته هیئت دولت به مازندران 60 نقطه مازندران به عنوان نقاط گردشگری و طبیعت گردی شناسایی شده بود که باید به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شد که تاکنون اقدام مهمی در این زمینه صورت نگرفته است...(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد...

تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد... (ادامه)
ترکیب هیئت رئیسه اتحادیه دانشگاههای مازندران
(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ... حمایت گسترده اصولگرایان گیلان از مهندس قهرمانی
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.519 seconds.