.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
5 خاصیت زیتون و روغن زیتون
زیتون و روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدانهای فلونیک هستند به علاوه ترکیب های ضد سرطان است.(ادامه)
گفتن جوک‌های قومی ممنوع
(ادامه)
رابطه سرطان و مواد غذایی
سال‌های طولانی بود که رابطه غذا با سرطان مشخص شده بود، یعنی در بررسی آمار و ارقام معلوم شده بود کسانی که نوع خاصی از مواد غذایی را مصرف می‌کنند یا نمی‌کنند به کدام سرطان بیشتر مبتلا می‌شوند. به طور کلی مصرف مواد غذایی بیشتر از حد نیاز و ذخیره شدن کالری‌های اضافی مصرف نشده منجر به افزایش وزن و چاقی می‌شود و به همین دلیل متخصصان چاقی را از عوامل مولد بسیاری از سرطان‌ها مثل پستان و گوارش می‌دانند.(ادامه)
دارویی شیرین به نام خرما (خبر)
(ادامه)
مواد غذایی که مو را پرپشت می‌کنند
(ادامه)
نامه سرگشاده کارگران قراردادی درباره مزد93
متاسفانه شاهد آن بودیم که سال گذشته علیرغم اعلام نرخ رسمی تورم 31.5 درصدی، شورای عالی کار در کشور برای سال جاری افزایش 25 درصدی حداقل حقوق و دستمزد را مصوب نمود که این امر تیر خلاصی بر پیکره جامعه کارگری بود(ادامه)
10 بیماری نادر و عجیب و غریب دنیا
(ادامه)
خوراکی‌های که شما را کم هوش می کند(خبر)
(ادامه)
خوراکی‌های ممنوعه در "وعده صبحانه"(خبر)
(ادامه)
جلوگیری از افزایش قند خون با برگ بو
کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: نوشیدن دَم کرده برگ بو قبل از هر وعده غذایی از افزایش قند خون جلوگیری می نماید.(ادامه)
چگونه می‌توان دیابت را کنترل کرد؟(خبر)
(ادامه)
خاصیت لیمو شیرین(خبر)
(ادامه)
کارمندان زن بیشتر آسیب می‌بینند یا مرد؟
افرادی که به خاطر نوع اشتغال‌شان ساعت‌های زیاد را پشت میز می‌نشینند خیلی بیشتر از افراد عادی در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی، آرتروزو حتی استرس و هیجانات روحی قرار دارند؛ شرایطی که توأم با فرسودگی جسمانی و معنوی است و در نهایت مرگ تدریجی را به همراه خواهد داشت مگر اینکه ...(ادامه)
دلایل بروز سرطان کبد چیست؟
این فوق تخصص گوارش و کبد به آنهایی که بیماری‌های مزمن کبدی دارند یا در افراد درجه یک آنها سرطان کبد مشاهده شده توصیه کرد تا آزمایش‌های لازم را انجام دهند و افراد پرخطر‌تر هر 6 ماه یکبار با آزمایش خون و تست مارکر پروتئین و همچنین سونوگرافی، کبد خود را چک کنند.(ادامه)
جلسه دفاع پایان‌نامه دختر روحانی
(ادامه)
نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند هرچه زودتر متوجه مشکل شویم و به فکر درمان آن باشیم، اما زمانی که بعضی از بیماری‌ها بدون علامت باشد، چطور؟ آن زمان چه کاری از دست ما ساخته است؟ بی‌شک، بیماری‌ها و اختلالات متعددی وجود دارد که بدون علامت بروز می‌کند و به همین دلیل ممکن است مدتی هم تشخیص داده نشود.
کبد چرب بمب ساعتی در بدن انسان
نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند هرچه زودتر متوجه مشکل شویم و به فکر درمان آن باشیم، اما زمانی که بعضی از بیماری‌ها بدون علامت باشد، چطور؟ آن زمان چه کاری از دست ما ساخته است؟ بی‌شک، بیماری‌ها و اختلالات متعددی وجود دارد که بدون علامت بروز می‌کند و به همین دلیل ممکن است مدتی هم تشخیص داده نشود. (ادامه)
شمال نیوز: در میان قسمت‌‌های مختلف کله پاچه، مغز گاو و گوسفند محتوای کلسترول بیشتری دارند. بگونه‌ای که مغز گوسفند به‌ اندازه ۸ زرده تخم مرغ کلسترول دارد و جزء مواد غذایی بسیار پرچرب محسوب می‌‌شود. دوستداران کله‌ پاچه،مراقب باشید !
شمال نیوز: در میان قسمت‌‌های مختلف کله پاچه، مغز گاو و گوسفند محتوای کلسترول بیشتری دارند. بگونه‌ای که مغز گوسفند به‌ اندازه ۸ زرده تخم مرغ کلسترول دارد و جزء مواد غذایی بسیار پرچرب محسوب می‌‌شود.(ادامه)
شب یلدای امسال کم رمق است
(ادامه)
بهای خاویار چقدر است؟
(ادامه)
درمان های طبیعی گلودرد(خبر)
(ادامه)
می دانید دندانهایتان چقدر می ارزد؟
(ادامه)
2 روزه بدن تان را "سم زدایی" کنید
روش‌های سم زدایی بدن از قرن‌ها پیش در دنیا وجود داشته است حتی در توصیه‌های "بقراط" هم این روش‌ها و تاثیر آنها بر سلامتی وجود دارند اما باید در انتخاب "رژیم سم‌زدا" دقت کرد.(ادامه)
5 ماده غذایی تقویت کننده بدن
تنها موادی که می تواند میزان کلسیم مورد نیاز بدن شما را تامین کند "لبنیات" است و مواد کلسیمی دیگر در اولویت های بعدی قرار دارند.(ادامه)
احتمال جایگزینی پرداخت نقدی با یارانه کالا
(ادامه)
یارانه کالا جایگزین پرداخت نقدی شود
(ادامه)
این مواد غذایی کالری صفر دارند
مواد غذایی که کالری صفر دارند می توانند به کسانیکه در پی کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که کالری کمی را در بردارند و بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند. (ادامه)
تاثیر شگفت انگیز استفاده مداوم از آویشن(خبر)
(ادامه)
عرق کاسنی برای درمان کبد
مصرف کاسنی در درمان فشار خون تقویت معده، کبد، کلیه، درمان ضعف اعصاب و همچنین رفع عطش بسیار مناسب است.(ادامه)
دیابت را چقدر می شناسید
دیابت عامل 9 درصد کل مرگ های جهان است و همه آنچه گفته شد کافی است تا بگوییم این بیماری، بیماری خاموشی است که در صورت بی خبری آدمی را در خاموشی خود به سوی نابودی می کشاند!!! (ادامه)
مرغ‌ از سفره خانوار ايراني مي پرد؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.