.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است... خواب خوش مسئولان جهاد کشاورزی و بی توجهی به زیتون کاران کشور!
عدم توجه دستگاه های مربوطه مدیران محلی و استانی و وزارت جهاد کشاورزی و حتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طی 5 سال گذشته به ایستگاه کاملا مطروکه تبدیل شده است...(ادامه)
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
استقلال کامل مالی دانشگاه کشاورزی مازندران
(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
50 گروه خبری حماسه مردم مازندران را پوشش ميدهند
(ادامه)
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد...

تصویب طرح مبارزه با صید غیرمجاز در درياي مازندران
طرح سه ساله مبارزه با صیدهای غیرمجاز شیلات مازندران در كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان مازندران تصویب شد... (ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
آخرین اخبار انتخاباتی از اردوگاه اصولگرایان
(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ... حمایت گسترده اصولگرایان گیلان از مهندس قهرمانی
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ...(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي مجلس اصولگرا؛ یادش بخير
رشيد غريبي اندبيلي (ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
تدوین قانون مطالبات دانشجویان در شمال كشور
(ادامه)
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج  آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ... انتقاد شورای شهر زیراب از درج خبر شمال نیوز
در پی درج خبر در مورخه 12/5/86 تحت عنوان " آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها " در سایت شمال نیوز و درج آن در برخی سایتها خبری ،جوابیه ای از طرف نایب رئیس شورای شهر زیراب به سایت ارسال ...(ادامه)
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب  اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار.... آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها !!!
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار....(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
اعتراض هواداران پگاه گیلان به فروش این تیم
(ادامه)
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد. از سید فاضلی تا سید فاطمی
شنیده های خبر نگار شمال نیوز حاکیست در پی انتصاب فاضلی بسمت معاون وزیر آموزش و برورش ُانتصاب سید هاشم فاطمی بعنوان رپیس سازمان آموزش و برورش مازندران نهایی شده و بزودی معرفی خواهد شد.(ادامه)
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل  ... اعتراض به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل ...(ادامه)
تلاش آقای رئیس برای ماندن !!؟؟
(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.497 seconds.