.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با وزیر حج عربستان
رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان در مکه مکرمه با وزیر حج و عمره عربستان سعودی دیدار کرد. (ادامه)
شمال نیوز : فلاح با اشاره به مشکلات مردم بیان کرد: باید قبول داشته باشیم نتوانستیم انتظارات مردم را به طور کامل برطرف کنیم، یکی از مشکلات جامعه عدم هماهنگی مسؤولان در برخی موارد است، ارتباط بین مسؤولان دوطرفه باشد، مسؤولان در هر هفته می‌توانند درباره بررسی مشکلات گرد هم بیایند و راهکار ارائه دهند..... ربیع فلاح : نتوانستیم انتظارات مردم را برطرف کنیم!
شمال نیوز : فلاح با اشاره به مشکلات مردم بیان کرد: باید قبول داشته باشیم نتوانستیم انتظارات مردم را به طور کامل برطرف کنیم، یکی از مشکلات جامعه عدم هماهنگی مسؤولان در برخی موارد است، ارتباط بین مسؤولان دوطرفه باشد، مسؤولان در هر هفته می‌توانند درباره بررسی مشکلات گرد هم بیایند و راهکار ارائه دهند.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۵ شهریور
(ادامه)
تصادف اتوبوس و پراید در جاده هراز ۴ مصدوم برجای گذاشت
برخورد و تصادف یک دستگاه پراید و اتوبوس در جاده هراز یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : حسین صادقلو شهرداری که توانسته بود در گرگان تحول عمرانی ایجاد کند و مورد اقبال مردم گرگان قرار بگیرد طوری که لیست مورد حمایتش با اختلاف فاحش رای بیاورد ، توسط افرادی که خودش از آنها حمایت کرده بود برکنار شد تا یک بار دیگر مانند سال 82 با دلی پر از درد گرگان را ترک کند ..... کاش برخی به اندازه یک گنجشک معرفت داشتند!
شمال نیوز : حسین صادقلو شهرداری که توانسته بود در گرگان تحول عمرانی ایجاد کند و مورد اقبال مردم گرگان قرار بگیرد طوری که لیست مورد حمایتش با اختلاف فاحش رای بیاورد ، توسط افرادی که خودش از آنها حمایت کرده بود برکنار شد تا یک بار دیگر مانند سال 82 با دلی پر از درد گرگان را ترک کند .....(ادامه)
فرمانده جدید انتظامی گیلان منصوب شد+ زمان معارفه
سردار اسحاقی که در سابقه کاری خود جانشینی فرماندهی انتظامی کرمان و فرماندهی انتظامی استان خوزستان را در کارنامه دارد به عنوان فرمانده جدید انتظامی گیلان شروع به کار می کند. (ادامه)
 شمال نیوز:سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداران سابق رشت و شاهرود به عنوان گزینه‌های جدید شهرداری گرگان مطرح هستند و حسین صادقلو شهردار سابق گرگان هم می‌تواند برنامه ارائه دهد.

شهردار سابق رشت گزینه شهرداری گرگان
شمال نیوز:سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداران سابق رشت و شاهرود به عنوان گزینه‌های جدید شهرداری گرگان مطرح هستند و حسین صادقلو شهردار سابق گرگان هم می‌تواند برنامه ارائه دهد. (ادامه)
زیبایی‌های جنگل اولنگ+عکس
ارتفاعات اولنگ بخشی از چشم‌انداز منطقه کوهستانی استپی جنگلی شهرستان رامیان است که به علت وجود اقلیم مرطوب و خنک و نزدیکی به رامیان پذیرای بسیاری از مسافران و گردشگران است. (ادامه)
سال پیش صدرالدین عظیمی گزارشگر رادیویی کشتی فینال او مقابل حریف روسی گفت: قهرمان من، دلاور من، خوشا به حال مادرت حسن یزدانی... قربون قد و بالات.. عاشق کشتی گرفتنتم... کشتی گرفتنت رو دوست دارم.. بامزه ترین واکنش ها به قهرمانی حسن یزدانی در فضای مجازی
سال پیش صدرالدین عظیمی گزارشگر رادیویی کشتی فینال او مقابل حریف روسی گفت: قهرمان من، دلاور من، خوشا به حال مادرت حسن یزدانی... قربون قد و بالات.. عاشق کشتی گرفتنتم... کشتی گرفتنت رو دوست دارم..(ادامه)
مواجه پدر و مادر آتنا با شیطان پارس آباد/ تصاویر
جلسه محاکمه قاتل آتنا اصلانی در دادگاه کیفری یک استان اردبیل آغاز شد.(ادامه)
مهراه شریفی‌نیا در حرم امام رضا (ع)/ عکس
مهراوه شریفی‌نیا که برای اکران فیلم «پرسه در حوالی من» به مشهد سفر کرده است، عکسی از خود در حرم امام رضا (ع) را منتشر کرد. (ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طی 5 ماه تخست سال‌جاری، عدم درج قیمت با دو هزار و 419 فقره پرونده، در صدر تخلفات صنفی استان قرار دارد.

عدم درج قیمت در صدر تخلفات صنفی مازندران طی سال‌جاری
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: طی 5 ماه تخست سال‌جاری، عدم درج قیمت با دو هزار و 419 فقره پرونده، در صدر تخلفات صنفی استان قرار دارد. (ادامه)
عکس/ زنان مهماندار در هواپیمایی عربستان
مراسم رونمایی و آغاز به کار چند هواپیمای جدید مسافری در فرودگاه عبدالعزیز شهر جده برگزار شد. حضور زنان خدمه و مهماندار در این هواپیماها جالب توجه بود./ عکس: AFP(ادامه)
همه چیز درباره لیفان X50، یک خودرو کاملاً شهری+ عکس
لیفان X50، یک خودرو کاملاً شهری که در دسته کراس اوورهای کوچک طبقه‌بندی می‌شود و در بازار ایران فروش خوبی را تجربه کرده است. (ادامه)
باهنر: هزینه‌های دولت 2 برابر شده است
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر تراز واقعی بانک‌ها را دربیاوریم تعداد بالایشان ورشکسته‌اند و بانک‌های اروپایی می‌گویند توان بانک‌های شما کم شده است و نمی توانیم با آنها کار کنیم. (ادامه)
صادق زیباکلام ، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه علوم سیاسی در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور نسبت به روند کاری استانداران گلایه کرده و به آن چه پیش روی دولت است واکنش نشان داد.
گلایه مندی صادق زیباکلام از روند کاری استانداران
صادق زیباکلام ، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه علوم سیاسی در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور نسبت به روند کاری استانداران گلایه کرده و به آن چه پیش روی دولت است واکنش نشان داد. (ادامه)
مرعشی در بیمارستان بستری شد
دبیر کل حزب کارگزاران سارندگی از بستری شدن حسین مرعشی در بیمارستان خبر داد. (ادامه)
سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات تابستانه مجلس با تمامی وزرا و معاونان رئیس‌جمهور و رؤسای سازما‌ن‌های مهم دولت دوازدهم دیدار خواهند کرد.

نمایندگان مازندران به دیدار وزرای دولت دوازدهم می‌روند
سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات تابستانه مجلس با تمامی وزرا و معاونان رئیس‌جمهور و رؤسای سازما‌ن‌های مهم دولت دوازدهم دیدار خواهند کرد. (ادامه)
دستور وزیر کشور برای انتخاب هیأت امنای امامزاده هاشم
بخشدار لاریجان با اشاره به دستور وزیر کشور برای انتخاب هیأت امنای امامزاده هاشم، گفت: آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) برای آمل و مازندران است. (ادامه)
برادرزاده علی مطهری پُست گرفت
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، زهیر مطهری، قائم مقام دبیر هیات نظارت بر مطبوعات را به سمت سرپرستی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب کرد. (ادامه)
روایت احمدی‌نژاد از پشت پرده گشت ارشاد و کتک زدن زنان در خیابان
دولت بهار کلیپی منتشر کرده از سخنان احمدی‌نژاد در خصوص گشت ارشاد را منتشر کرده است. (ادامه)
سرپرست شهرداری آمل مشخص شد
پس از کش‌وقوس‌های فراوان دوست‌محمد کوهستانی توسط اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل به‌عنوان سرپرست شهرداری آمل منصوب شد. (ادامه)
تقاضای عجیب منصوریان از مدیرعامل استقلال!
سرمربی استقلال درخواست عجیبی از مدیرعامل تیمش داشته است. (ادامه)
جهانگیری: صالحی امیری در این دولت مسئولیت مهمی خواهد داشت
(ادامه)
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه این هفته برای بررسی و ارزیابی از استانداران جلسه داریم، گفت: در این جلسه بررسی‌ استانداران بر اساس گزارش حوزه‌های سیاسی،‌ امنیتی، اقتصادی، موادمخدر وزارت کشور انجام می‌شود.

جابجایی استانداران و فرمانداران تا پایان شهریور انجام می‌شود
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه این هفته برای بررسی و ارزیابی از استانداران جلسه داریم، گفت: در این جلسه بررسی‌ استانداران بر اساس گزارش حوزه‌های سیاسی،‌ امنیتی، اقتصادی، موادمخدر وزارت کشور انجام می‌شود. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) به مناسبت هفته دولت در دیدار با رئیس جمهور و اعضای دولت دوازدهم، با اشاره به ضرورت «کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات»، با بیان توصیه های «شخصیتی، رفتاری و کاری» به اعضای هیأت دولت، «اقتصاد و مسائل معیشتی مردم» را مهمترین مسئله کشور برشمردند... اقتصاد باید اولویت دولت باشد / تورم به زیر ده درصد رسیده، اما آیا قدرت خرید مردم و ارزش پول در همین مقیاس، بالا رفته؟/ تحمل شنیدن صدای مخالف را(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) به مناسبت هفته دولت در دیدار با رئیس جمهور و اعضای دولت دوازدهم، با اشاره به ضرورت «کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات»، با بیان توصیه های «شخصیتی، رفتاری و کاری» به اعضای هیأت دولت، «اقتصاد و مسائل معیشتی مردم» را مهمترین مسئله کشور برشمردند...(ادامه)
تثبیت رکورد بهادر
رکورد بهادر مولایی دست نخورده باقی ماند.(ادامه)
۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مردادماه سال جاری در سطح استان خبر داد.(ادامه)
پایان انتقال زائران ایرانی خانه خدا از ساری
آخرین کاروان زائران مازندرانی عصر امروز از ساری به جده پرواز می کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.