.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسولیت ما و فرزندان شایسته استان
سید کریم هاشمی سنگتراشانی (ادامه)
آیت الله سید صابر جباری به دلیل سکته قلبی به بیمارستان امام خمینی بهشهرانتقال یافت که بدلیل نا مناسب بودن حال وی به بیمارستان شفاء ساری و نیز به بیمارستانی در تهران اعزام شد. 
آیت الله جباری دچارسکته قلبي شد
آیت الله سید صابر جباری به دلیل سکته قلبی به بیمارستان امام خمینی بهشهرانتقال یافت که بدلیل نا مناسب بودن حال وی به بیمارستان شفاء ساری و نیز به بیمارستانی در تهران اعزام شد. (ادامه)
آغاز به كار بنياد فرهنگی حضرت مهدی در مازندران
(ادامه)
پاسخ وزير كار به انتقاد ناطق نوري
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر مرز بین نقد و تخریب (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
سریال های ماه رمضان
(ادامه)
نامه تشكر دولت به محضر رهبر معظم انقلاب
(ادامه)
تشكر علی كردان از اعتماد رهبری به دولت
(ادامه)
40 برنامه فوق العاده در نمایشگاه کتاب مازندران
(ادامه)
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود...
ناطق نوری:مشایی حرف بی‌ربطی زده است
یشنهاد من این بود که فردی مورد اتفاق همه است و مورد قبول رهبری نیز می باشد و اصول و ارزش های انقلاب را هم قبول دارد و نیز مورد تحمل همه جریانها است برای تشکیل دولت ملی معرفی شود... (ادامه)
نمايشگاه بزرگ كتاب مازندران گشايش يافت
(ادامه)
دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه ... معارفه سرپرست جدید دانشگاه علم و صنعت بهشهر
دکتر محمد محمدپور عمران مهندس برق و الکترونیک، کارشناس ارشد مدیریت صنعتی و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد و در گذشته عهده دار مسئولیت دانشگاه ...(ادامه)
ائتلاف معتدلهای دو جناح بر سر نامزدی حسن روحانی
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري ذهنيت بسيار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بيم و هراسِ همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتي رژيم طاغوت، خاطرنشان كردند: اين مسئله يكي از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامي است كه بايد ارتباط با مردم و كمك گرفتن از آنان بيش از پيش تقويت شود. توصیه‌های مقام معظم رهبري به پرسنل وزارت اطلاعات
رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري ذهنيت بسيار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بيم و هراسِ همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتي رژيم طاغوت، خاطرنشان كردند: اين مسئله يكي از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامي است كه بايد ارتباط با مردم و كمك گرفتن از آنان بيش از پيش تقويت شود.(ادامه)
علی اکبر سبزیان مهارت های جوانی در کلام مقام معظم رهبری/به مناسبت روز جوان(ديدگاه)
علی اکبر سبزیان(ادامه)
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ... نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ...(ادامه)
شجاعی در واكنش به مطلب كيهان مبني بر اين كه راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي مخدوش است گفت: كسي نمي تواند در قانونگذاري مجلس دخالت كند و مخدوش بودن راي مجلس را شوراي نگهبان بايد مورد بررسي قرار دهد زيرا كه اگر اين امر در جامعه باب شود موجبات متزلزل شدن قانون را در نزد مردم فراهم مي كند . انتقاد نماینده ساری از سرمقاله کیهان
شجاعی در واكنش به مطلب كيهان مبني بر اين كه راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي مخدوش است گفت: كسي نمي تواند در قانونگذاري مجلس دخالت كند و مخدوش بودن راي مجلس را شوراي نگهبان بايد مورد بررسي قرار دهد زيرا كه اگر اين امر در جامعه باب شود موجبات متزلزل شدن قانون را در نزد مردم فراهم مي كند . (ادامه)
رهبری قالیباف را منع کرده است + تکذیب
(ادامه)
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
عذرخواهی شریعتمداری به خاطر سرمقاله کیهان
(ادامه)
متن دفاعیه مقیمی از کردان وزیر پیشنهادی کشور
(ادامه)
يد: روزهاي اول هر روز حضور مي‌يافتم تا اگر كاري بود و از عهده من برمي‌آمد، انجام دهم. هنوز دفتر بازرسي تشكيل نشده بود كه روزي نامه‌اي توسط دوستي فرستادند. در اين نامه خطاب به من آمده بود: «بر اساس گزارشي كه رسيده، دو نفر را بازداشت كرده‌اند كه پس از دستگيري اذيت شده‌اند و به اينها فشار... ناگفته‌های ناطق نوری از تشکیل بازرسی دفتر رهبری
يد: روزهاي اول هر روز حضور مي‌يافتم تا اگر كاري بود و از عهده من برمي‌آمد، انجام دهم. هنوز دفتر بازرسي تشكيل نشده بود كه روزي نامه‌اي توسط دوستي فرستادند. در اين نامه خطاب به من آمده بود: «بر اساس گزارشي كه رسيده، دو نفر را بازداشت كرده‌اند كه پس از دستگيري اذيت شده‌اند و به اينها فشار...(ادامه)
احمدي نژاد ،سخنران یادواره 327 شهید بلده نور
(ادامه)
اجرای رایانه ای آگهی تبلیغاتی در مازندران
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
تاكيد نماينده ولي فقيه در مازندران بر توسعه همه جانبه استان
(ادامه)
مروری بر 29 سال مدیریت عالی استان مازندران
نوزدهمین مدیر عالی اجرائی استان مازندران در مورخه 12 تیر ماه توسط سرپرست وزارت کشور در سالن اجتماعات استانداری معرفی شد . اگر به تاریخچه استانداران و سرپرستان استانداری مازندران بعد از انقلاب بنگریم متوسط عمر...(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
رضا تیموری تاملي دوباره به سخنان استاندار مازندران(ديدگاه)
رضا تیموری(ادامه)
پاسخ اعتمادملی به کارگزاران درباره 50 هزارتومان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.627 seconds.