.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)
به پاس تلاش هاى خستگى ناپذير"سرباز خوب خدا"(يادداشت)
(ادامه)
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده كل قوا طي حكمي سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري را به عنوان فرمانده كل سپاه منصوب كرد.همچنين طي حكمي سردار سرلشگر پاسدار سيديحيي صفوي را به عنوان دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا در امور مرتبط با نيروهاي مسلح منصوب فرمودند. 

فرمانده كل سپاه پاسداران منصوب شد
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، فرمانده كل قوا طي حكمي سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري را به عنوان فرمانده كل سپاه منصوب كرد.همچنين طي حكمي سردار سرلشگر پاسدار سيديحيي صفوي را به عنوان دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا در امور مرتبط با نيروهاي مسلح منصوب فرمودند. (ادامه)
رشید غریبی اندبیلی بنزین ؛ از100 لیترسفر تا 1200 لیترنمایندگان!(ديدگاه)
رشید غریبی اندبیلی(ادامه)
تجدید پیمان با شهدا در آخرين روز هفته دولت
(ادامه)
حسينعلي جلال شاهكويي نگاهي به‌اولين مركز ‪ ICT‬روستايي كشور در قرن‌آباد گرگان(بخوانيد)
حسينعلي جلال شاهكويي(ادامه)
سيد مرتضي نبوي نقطه قوت اصولگرايان
سيد مرتضي نبوي(ادامه)
تصاوير شهداء در غربت !!(يادداشت)
شکرالله رضازاده شرمه(ادامه)
ايرج نيازآذري مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران همايش تجليل از فرزانگان مازندران و ياداشت روز(ديدگاه)
ايرج نيازآذري مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران(ادامه)
الهام وتكذيب پنهان كاري از سوي دولت
سخنگوي دولت در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص پنهان كاري از سوي دولت گفت: دولت نهم هيچ پنهان كاري در مسائل اقتصادي كشور ندارد. وي دولت در امر شفاف سازی دست همه کسانی که همت می کنند را می فشارد و دولت آمادگی ...(ادامه)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ... مخابره 40 ميليون كلمه در روز عليه ايران
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: چهار خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانس پرس، یونایتد پرس و رویترز روزانه بالغ بر 40 میلیون کلمه خبر بر علیه ایران و کشورهای جهان سوم مخابره ...(ادامه)
گیلان قهرمان هاپکیدو کشور
(ادامه)
بيانيه جمعی از احزاب گلستاني پيرامون اتفاقات اخير استان
مي دانيم كه استان گلستان به اعتبار پيشينه تاريخي و برخورداري از وجود اقوام و فرهنگ ها و مذاهب متنوع و مهاجران ساير مناطق و هم به دليل دارا بودن علما ي روشن ضمير و روشنفكران اگاه و مردمي از نوادر استانها ي پيشتاز در امر انقلاب ...(ادامه)
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
کاوه محسنی از کوله پشتی تا کوچه پشتی!(ديدگاه)
کاوه محسنی(ادامه)
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم بین انقلابيگری و ماجراجویی تفاوت قائلم
من در همان ابتداي تشكيل دولت اعلان كردم كه وارد دولت نخواهم شد و از طرف ديگر در انتخابات نخواستم به هر قيمتي وارد سياست شوم. من براي خودم قيود و محدوديت‌هايي قائل هستم كه ارزش‌هاي دوران انقلاب اجازه نمي‌دهد آنها را بشكنم، يعني حاضر نيستم به هر جناحي تعهد بدهم يا در تبليغات به هر شيوه‌اي متوسل شوم(ادامه)
نوزدهمین سالگرد شهيد قناعت در آمل
(ادامه)
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ... محتشمی و راز شکست اصلاح طلبان !!
علت شكست جريان اصلاحات آن بود كه برخي شعارهايي كه اعلام كرده بودند، فراموش كردند و شعارهاي چون دموكراسي و آزادي عملات جاي خود را به ديكتاتوري حزبي ...(ادامه)
نامه سرگشاده فعالان مطبوعاتي به استاندار گلستان
(ادامه)
متن كامل اعترافات پخش شده 3 جاسوس
(ادامه)
بازگشت كلانتر كشتي مازندران
مديركل جديد تربيت بدني استان مازندران خواستار بازگشت رييس سابق و بركنارشده هيات كشتي استان مازندران شد و گفت : وي سالها براي ورزش كشتي زحمت كشيده و موفق هم بوده است...(ادامه)
محمد رحمتي در واكنش به انعكاس برخي خبرها مبني بر طرح سوال از سوي نمايندگان به خاطر تاخير در اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال گفت:" آزادراه تهران – شمال بايد از نظر.... دفاع وزیر !!
محمد رحمتي در واكنش به انعكاس برخي خبرها مبني بر طرح سوال از سوي نمايندگان به خاطر تاخير در اجراي پروژه آزاد راه تهران ـ شمال گفت:" آزادراه تهران – شمال بايد از نظر....(ادامه)
ر. اشکوری نام ها و نشان ها در گيلان و مازندران(ديدگاه)
ر. اشکوری(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ... هاشمی: کمک می‌کنم تا انتخابات سالم برگزار شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به گیلان سفر کرده است در جمع احزاب سیاسی این استان تاکید کرد تنها راهکار فعلی، برگزاری انتخابات است و اگر تمام جریان‌های وفادار به انقلاب و میهن با همه ...(ادامه)
 گفته می شود که طیف نزديك به  نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ... اصولگرايان گلستاني و سردرگمي انتخاباتي
گفته می شود که طیف نزديك به نوری که اکنون معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخي فرمانداریهای استان را در اختیار دارد قصد دارد در این دوره از انتخابات نامزدهایی بدون جلب نظر عباسی به مردم معرفی کند تا از قدرت ...(ادامه)
روزنامه بشیر که این روزها به خاطر کسب درآمد ، مدیر کل فوق لیسانس را دکترا به خورد مردم می دهد ،دایه دفاع از مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی استان را دارد ، در حالی که معلوم نیست این روزنامه اصلاح طلب ... "ویژه خواری" روزنامه بشیر از دو سید حسینی
روزنامه بشیر که این روزها به خاطر کسب درآمد ، مدیر کل فوق لیسانس را دکترا به خورد مردم می دهد ،دایه دفاع از مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی استان را دارد ، در حالی که معلوم نیست این روزنامه اصلاح طلب ...(ادامه)
طالبی : دستگاه قضايي نبض نظام اسلامي
رييس كل دادگستري مازندران گفت: قاضي موظف است بر اساس حق و عدالت حكم صادر كند و بدون در نظر گرفتن هر گونه ملاحظات و جوسازي طبق قوانين الهي اجراي عدالت كند. حجت‌الاسلام "حسين طالبي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري از دستگاه قضايي بعنوان نبض نظام اسلامي ياد و تاكيد كرد قوه قضاييه در واقع ملجاء و پناهگاه مردم مظلوم و ستمديده است. وي افزود: تمام سعي و تلاش تشكيلات قضايي در جامعه اسلامي اين است كه عدالت كاملا رعايت و اجرا شود. وي يكي از وظايف قوه قضائيه را پشتيباني از حقوق فردي و اجتماعي افراد جامعه اعلام كرد و اظهار داشت: براي دفاع از حق و عدالت همه بايد تشكيلات قضايي را در اين امر خطير و مهم ياري كنند. رييس كل دادگستري مازندران كه در دومين روز از گراميداشت هفته قوه قضائيه با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي سخن مي‌گفت، ادامه داد : امروزه دستگاه قضايي نقش اساسي و حياتي در نظام اسلامي دارد و انصافا كار در قوه قضائيه بسيار حساس و دشوار است. اين مقام قضايي برقراري نظم، امنيت، آسايش و آرامش در جامعه را از ديگر وظايف ذاتي قوه قضائيه دانست و بيان داشت: براي تحقق اين امر نياز است دستگاه قضائي با ناهنجاريها در جامعه برخورد قانوني كند. وي در بخش ديگر از اين گفت و گو به نقش رسانه‌هاي خبري در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: يكي از وظايف ذاتي مطبوعات، اطلاع‌رساني دقيق، صحيح و بموقع به مخاطبان جامعه است و تشكيلات قضايي براي رسيدن به اهداف عاليه و اجراي عدالت در جامعه اسلامي نيازمند به همكاري و ياري مطبوعات است. طالبي تصريح كرد: اگر تشكيلات قضايي براي اجراي عدالت در كشور از نظر افكار عمومي بويژه رسانه‌هاي خبري مورد حمايت همه جانبه قرار نگيرد قطعا در اجراي وظايف قانوني دچار مشكل خواهد شد. رييس كل دادگستري مازندران درباره عملكرد قضايي استان در سال گذشته گفت: در مجموع ‪ ۱۸۷‬هزار و ‪ ۷۱‬فقره پرونده وارد دادگاههاي استان شده كه با توجه به پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۹۷‬هزار و ‪ ۸۷۰‬فقره آن مختومه شد. وي مجموع پرونده‌هاي وارده در دادسراهاي مازندران در سال قبل را ‪۱۳۱‬ هزار و ‪ ۶۱۲‬فقره اعلام كرد و افزود: با احتساب پرونده‌هاي قبلي ‪ ۱۳۷‬هزار و ‪ ۳۹‬فقره توسط قضات استان مختومه شد. وي بيان داشت: همچنين در مدت يادشده ‪ ۱۵۳‬هزار و ‪ ۵۹۰‬فقره پرونده به شوراي حل اختلاف ارجاع شد كه با موجودي قبلي ‪ ۱۵۴‬هزار و ‪ ۷۷۱‬فقره به صلح و سازش ختم شد. اين مسوول قضايي، از برگشت ميلياردها تومان وجوه بيت المال و برگشت بيش يكصد هكتار از اراضي ملي با حكم قضايي استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در همين مدت بيش از ‪ ۸۰‬هزار مشاوره حقوقي بصورت رايگان به مردم مازندران توسط دادگستري استان ارائه شد . وي صدور حكم واجراي عدالت شماري از اراذل و اوباش توسط دستگاه قضايي مازندران در سال قبل را از ديگر اقدامات دستگاه قضايي اعلام كرد.(ادامه)
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ... نشت وزراى خارجه حاشيه دریای مازندران در تهران
اجلاس وزيران امور خارجه‌ پنج کشور ساحلى درياى مازندران صبح امروز در دفتر مطالعات سياسى و بين‌الملل وزارت امور خارجه در تهران برگزار مى‌شود. ‌در اين اجلاس وزراى خارجه‌ کشورهاى ايران، روسيه، قزاقستان، آذربايجان ...(ادامه)
خواب خرگوشی نمايندگان مازندران ؟!(يادداشت)
(ادامه)
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین  دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته  این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی... وکیل آذری و دفاع از مازندران !!!
در حالیکه بحث تغییر اسم خوشنام ترین دریای جهان به نام بی هویت خزر بر سر زبانهاست، روز گذشته این اقدام موجب واکنش جدی ميرتاج الديني، نماینده شجاع تبریز در مجلس شورای اسلامی...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.608 seconds.