.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ... استانداری مازندران و 3 انتصاب جدید
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ...(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ... حکایت 3 " ف " در آموزش و پرورش مازندران
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ...(ادامه)
انتصاب سرپرست جدید بانک سپه در مازندران
بعد از بازنشتگی سلمانی رئیس سابق بانک سپه مازندران در بهمن 85 ،تقی پور که سرپرستی این بانک را در این مدت عهده دار بوده (ادامه)
بعد از انتصاب مهندس تورنگ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دور جدید انتصابات در این سازمان آغاز میشود.
شنیده ها حاکیست اولین انتصاب تورنگ ... اولین انتصاب تورنگ و بازگشت عرب
بعد از انتصاب مهندس تورنگ به رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دور جدید انتصابات در این سازمان آغاز میشود. شنیده ها حاکیست اولین انتصاب تورنگ ...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
انتصاب فرمانداران جدید قائمشهر و جویبار
حسن قلي‌زاده كه تاكنون فرمانداري جويبار را بر عهده داشته است به سمت فرماندار قائمشهر و عليزاده، فرمانده سابق نيروي انتظامي قائم شهر فرماندار جويبار منصوب شدند.(ادامه)
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ... استاندر جديد گلستان چه كسي است!
برخی شنیده ها از احتمال انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری یکی از استانهای همجواربه عنوان استاندار جدید گلستان حکایت دارد؛ گفته می شود این مدیر دولت نهم که قرار است جانشین استاندار سابق گلستان ...(ادامه)
رئیس جدید پشت در اتاق آقای فرماندار !
فرماندار یکی از شهرستانهای استان مازندران از پذیرفتن مدیر یت جدید یکی از ادارات که از سوی مدیر کل آن اداره معرفی شده است ، خوداری می کند و مدیر فوق چند روزی است که ...(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)
قبلي 1 ... 48 49 50 51 52 53

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.