.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترافيك نيمه سنگين در محورهاي مازندران
(ادامه)
محرم گيلان(يادداشت)
(ادامه)
نامه 84 نماينده مجلس براي تعريض جاده هراز
(ادامه)
جوهر واقعه غدير(ديدگاه)
(ادامه)
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی ریاست جمهوری لوح فشرده ای از کلیه مدیران 23 سال گذشته تهیه کرده و برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کرده است... تهیه لوح فشرده مدیران برای ارزیابی مدرک
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی ریاست جمهوری لوح فشرده ای از کلیه مدیران 23 سال گذشته تهیه کرده و برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کرده است...(ادامه)
سيل در گيلان: احتمال شكستن سد شهر بيجار رودبار
(ادامه)
اين بقعه به قدمگاه آقا سيد پنجعلي معروف بود كه اهالي منطقه بر اين عقيده بودند كه روزي يك آدم مهم و بزرگ در اين مكان نماز گزارده است و به همين منظور اين مكان را تبديل به ... تخريب یک بقعه جعلي دیگر در گیلان
اين بقعه به قدمگاه آقا سيد پنجعلي معروف بود كه اهالي منطقه بر اين عقيده بودند كه روزي يك آدم مهم و بزرگ در اين مكان نماز گزارده است و به همين منظور اين مكان را تبديل به ...(ادامه)
كشف 20 هزار ليتر مشروبات الكلي در گيلان
(ادامه)
جلسه شوراي اداري نوشهر با حضور وزیر اطلاعات
(ادامه)
تمبر يادبود آيت الله ميرزا هاشم آملي
(ادامه)
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
اين جلسه كه به رياست دكتر احمدي نژاد و با حضور اعضاء هيات وزيران در محل استانداري شهر رشت به مدت بيش از 4 ساعت برگزار شد، طرح ها و پروژه هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان گيلان به... 125 مصوبه برای توسعه و آبادانی گيلان
اين جلسه كه به رياست دكتر احمدي نژاد و با حضور اعضاء هيات وزيران در محل استانداري شهر رشت به مدت بيش از 4 ساعت برگزار شد، طرح ها و پروژه هاي مهمي براي افزايش سطح رفاه، توسعه، امنيت و آباداني استان گيلان به...(ادامه)
حاشیه‌هایی دربی 65 دیدار استقلال و پرسپولیس
(ادامه)
رياست جمهور تمام فعاليت‌هاي استان را به استانداران تفويض كرده است و استانداران در همين راستا به فرمانداران شهرستان‌ها براي پيشبرد هرچه بهتر اين اختيار را داده‌اند تا به شخصه وارد عمل شوند... تفويض اختیار رئیس جمهور به استانداران
رياست جمهور تمام فعاليت‌هاي استان را به استانداران تفويض كرده است و استانداران در همين راستا به فرمانداران شهرستان‌ها براي پيشبرد هرچه بهتر اين اختيار را داده‌اند تا به شخصه وارد عمل شوند...(ادامه)
تاكيد نمايندگان مردم رشت بر شهرستان شدن خمام
(ادامه)
مسئولیت جدید مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران
(ادامه)
شجاعی:احداث نمايشگاه بين‌المللي در ساری نبايد به فراموشي سپرده شود
(ادامه)
ماجرای ازدواج احمد توکلی از زبان خودش
(ادامه)
جانشين داود احمدی نژاد!
(ادامه)
اسامي مسافران ايراني هواپيماي 737 قرقيزستان
(ادامه)
پیکر مرحوم آیت الله گلوردی تشییع شد
(ادامه)
تعطیلي 30 واحد صنعتی متخلف در مازندران
(ادامه)
ویترین نمایشگاهی، ابتكار جديد شركت شهرکهای صنعتی مازندران
(ادامه)
يك گيلاني رئيس كل گمركات كشور ميشود
(ادامه)
رياست خانه ملت از هاشمي تا لاريجاني
(ادامه)
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند... انتقاد مشترکان از خاموشی های مکرر برق
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند...(ادامه)
آيت الله جوادي آملي از شخصيت‌ها و علماي نمونه‌اي است كه به عنوان مفسر ارزشمند قرآن كريم و استاد اخلاق شناخته  شناخته شده و قرار است امروز درحضور  600 استاد برجسته حوزه علمیه قم از وی تجلیل شود ... آیت الله جوادی آملی استاد نمونه حوزه
آيت الله جوادي آملي از شخصيت‌ها و علماي نمونه‌اي است كه به عنوان مفسر ارزشمند قرآن كريم و استاد اخلاق شناخته شناخته شده و قرار است امروز درحضور 600 استاد برجسته حوزه علمیه قم از وی تجلیل شود ...(ادامه)
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند. خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
(آغاز بكار ستادهاي انتخاباتي قاليباف در گيلان،تاكيد برادامه تغييرات در منابع طبيعي ،اعتراض تاكسي داران رودسر، راه يابي نيك صفت در شوراي مركزي جمعيت ايثارگران ، احتمال انتصاب قهرماني به سمت معاونت وزارت كشور و...) از این خبرها می باشند.(ادامه)
شب گذشته برنامه چراغ خاموش با تغيير موضع و چرخش 180 درجه اي قسمتي را تحت عنوان" چراغ روشن" در خصوص پروژه هاي عمراني استان گيلان روي آنتن رفت و در اين بخش ، گزارشگر ضمن تشكر مداوم از مسئولان استان در خصوص تعمير پل عابر پياده بالاخره چراغ خاموش روشن شد
شب گذشته برنامه چراغ خاموش با تغيير موضع و چرخش 180 درجه اي قسمتي را تحت عنوان" چراغ روشن" در خصوص پروژه هاي عمراني استان گيلان روي آنتن رفت و در اين بخش ، گزارشگر ضمن تشكر مداوم از مسئولان استان در خصوص تعمير پل عابر پياده (ادامه)
معاون استاندار:عزم استانی برای توسعه مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.