.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهر زيراب با داشتن حدود 30 هزار جمعيت و داشتن شعبات متعدد دانشگاهي تنها يك شركت ISP دارد كه اينترنت ارايه شده توسط اين شركت هم به علت عدم ارايه لينك E1 از طرف مخابرات داراي سرعت پاييني ... شهر30 هزار نفري زيرآب و 50 کاربر اينترنت
شهر زيراب با داشتن حدود 30 هزار جمعيت و داشتن شعبات متعدد دانشگاهي تنها يك شركت ISP دارد كه اينترنت ارايه شده توسط اين شركت هم به علت عدم ارايه لينك E1 از طرف مخابرات داراي سرعت پاييني ...(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها ... استاندار مازندران و تاکید بر زندگی در روستا
استاندار مازندران از افزايش ‪ ۱/۲‬درصدي جمعيت استان خبر داد و گفت: بايد پايداري زندگي را در روستاها بالا ببريم تاديگر شاهد مهاجرت بي‌رويه و تراكم جمعيت در شهرها ...(ادامه)
مهاجرت 3500 قطعه غاز وحشي به گيلان
(ادامه)
آيا دوباره غريو پر طنين ببر مازندران را خواهيم شنيد؟(ديدگاه)
(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
در پي انتشار اخباري مبني بر تاييد شدن شيوع آنفلوآنزاي فوق حاد طيور در شهر‌هاي آمل و بابل دكتر حسين حسني ـ رييس سازمان دامپزشكي كشور ـ ضمن رد اين خبر گفت: به دليل شروع فصل مهاجرت پرندگان به استان‌... شيوع آنفلوآنزاي فوق حاد طيور در شمال رد شد
در پي انتشار اخباري مبني بر تاييد شدن شيوع آنفلوآنزاي فوق حاد طيور در شهر‌هاي آمل و بابل دكتر حسين حسني ـ رييس سازمان دامپزشكي كشور ـ ضمن رد اين خبر گفت: به دليل شروع فصل مهاجرت پرندگان به استان‌...(ادامه)
سرپرست روابط عمومي اداره کل محيط زيست گلستان گفت: سرشماري پرندگان مهاجر استان گلستان از بيستم دي ماه آغاز شده و به مدت بيست روز ادامه مي‌يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، مهندس مجتبي حسيني افزود: سرشماري پرندگان آبزي، خشکي‌زي و کنار آبزي اين استان طبق روال هر ساله پس از مهاجرت آنها به زيستگاههاي آبي استان انجام مي‌شود. آغاز سرشماري پرندگان در استان گلستان
سرپرست روابط عمومي اداره کل محيط زيست گلستان گفت: سرشماري پرندگان مهاجر استان گلستان از بيستم دي ماه آغاز شده و به مدت بيست روز ادامه مي‌يابد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، مهندس مجتبي حسيني افزود: سرشماري پرندگان آبزي، خشکي‌زي و کنار آبزي اين استان طبق روال هر ساله پس از مهاجرت آنها به زيستگاههاي آبي استان انجام مي‌شود. (ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
دستگیری 659 تبعه غيرمجاز طي هشت ماهه امسال در گيلان
معاون اطلاعات پليس گيلان از رشد 58 درصدي دستگيري اتباع غيرمجاز در هشت ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ "حسيني" معاون اطلاعات پليس استان گيلان گفت: در اجراي شاخص ابلاغي از (ادامه)
مهاجرت معكوس در استان گيلان
روستاهايى كه از خدمات اساسى شامل راه، آب، برق، مخابرات و گاز برخوردار مى شوند، با پديده مهاجرت معكوس روبرو خواهند شد. (ادامه)
سخني با قناعت (معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران) نمي دانم چپم يا راست ....؟؟ اما می دانم که...(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
 رئیس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران درباره احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي حاد پرندگان در اين استان هشدار داد . پورمحمد  گفت: با  شروع مهاجرت پرندگان وحشي و رهاسازي طيور بومي در مزارع و باغات ... احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي مرغی درمازندارن
رئیس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران درباره احتمال شيوع مجدد آنفلوآنزاي حاد پرندگان در اين استان هشدار داد . پورمحمد گفت: با شروع مهاجرت پرندگان وحشي و رهاسازي طيور بومي در مزارع و باغات ...(ادامه)
مهاجرت كاكايي‌‏ها از سیبری به تنكابن
با سرد شدن هوا در مناطق سيبري, مهاجرت كاكايي‌‏ها به تنكابن آغاز شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ،محتشم اميري رييس محيط زيست تنكابن گفت: كاكايي نوعي پرنده است كه در 5 نوع بنام‌‏هاي كاكايي‌‏هاي بزرگ(ادامه)
بحران مسكن و اجاره نشيني در شهرهاي مازندران (گزارش)
(ادامه)
سد البرز سوادكوه عامل محروميت منطقه
(ادامه)
طرح جمع آوري دستفروشان شهر بابل
(ادامه)
مازندران، گورستان كمباين‌هاي فرسوده (ديدگاه)
(ادامه)
اولين گروه پرندگان مهاجر به گيلان آمدند ‌
(ادامه)
كشف مواردي ازآنفلوانزاي پرندگان درمازندران
 (ادامه)
ساخت 9هزار واحد مسكوني روستايي در گيلان
(ادامه)
تالاب ميانكاله جزء 21 تالاب برتر جهان
(ادامه)
مديران نخبه گريز!
امروزه در بسياري از كشورهاي توسعه يافته نيروي انساني ماهر و خلاق در فرآيند توسعه نقشي انكار ناپذير دارد و در اين ميان نقش نخبگان علمي و اجرايي به منزله‌ي  موتور محركه توسعه، غيرقابل انكارست.هر چند ايده اتاق تفكر» در بسياري از ادارات و نهادها مورد توجه قرار گرفته است  اما متأسفانه هيچ فكر نو و تازه‌اي از اين اتاق‌ها خارج نمي‌شود.....(ادامه)
آقاي استاندار! كياكلا را فراموش نكنيد(ديدگاه)
مسعود آدزي- كياكلا(ادامه)
استاندار! بپاخيز!
از اينكه شمال‌نيوز فرصتي شده است تا ارتباط يكطرفه‌اي با شما برقرار كنم خرسندم و مشعوفم كه شما را بعنوان فردي بومي، آشنا به اوضاع و شرايط استاني و همچنين انساني درد كشيده هستيد ...بپاخيز! مازندارن را از اينحالت ركود و خلسه خارج كن و روح حركت جمعي و عقل گروهي را در كالبد خسته استان بدم. مطمئنآ ملت هميشه پشتيبان خدمتگزاان واقعي هستند.(ادامه)
برپايي نخستين كارگاه آموزش كشاورزي اينترنتي کشوردرقرن آباد گرگان
استفاده از اينترنت در امور كاشت، داشت و برداشت را كشاورزي اينترنتي مي گويند كه اين فناوري در مراحل كاشت به كشاورزان مي آموزد كه چگونه زمين را براي كشت آماده كنند، چگونه بايد خاك زمين را امتحان كنند تا محصول متناسب آن را بكارند يا چگونه از آب به بهترين شكل ممكن استفاده كنند.... (ادامه)
نگراني شيوع آنفلوآنزاي مرغي با مهاجرت پرندگان به مناطق سردسير بر طرف مي‌شود
مهاجرت پرندگان مهاجر همه ساله از اوايل پاييز با سردشدن تدريجي هوا به آبگيرها و جلگه‌هاي حفاظت شده استان گيلان شروع مي‌شود و  اوايل بهار نيز بازگشت تدريجي اين پرندگان به مناطق سردسير قطب آغاز مي‌شود باآغاز برگشت اين پرندگان  تا حدودي نگراني ايجاد شده در شيوع  بيماري آنفلوآنزاي پرندگان نيز برطرف مي‌شود .... (ادامه)
آزادي ليبرالي - آزادي ديني(بخوانيد)
علي شکوهي(ادامه)
10هزاردفترICTروستايي در کشور
معاون پژوهشكده الكترونيك دانشگاه علم و صنعت ايران اعلام كرد: توسعه و تجهيز ده هزار دفتر ICT روستايي كشور به سرعت در حال جريان است. ..(ادامه)
ستاره شمالي(بخوانيد)
سيد حبيب الله حسيني (ادامه)
قبلي 1 ... 47 48 49 50 51 52

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.