.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آقای لاریجانی رفت خدمت حضرت آقا، چیزی که بعد خودش برای من نقل کرد، ایشان از پیش آقا برگشت و فوری با من تماس گرفت که یک مسئله ای هست و بیا این جا باهات صحبت دارم. وقتی رفتم گفت این هایی که می گویم را شما به آقای احمدی نژاد نگو چون احتمال دارد... ناگفته های کردان منتشر شد
آقای لاریجانی رفت خدمت حضرت آقا، چیزی که بعد خودش برای من نقل کرد، ایشان از پیش آقا برگشت و فوری با من تماس گرفت که یک مسئله ای هست و بیا این جا باهات صحبت دارم. وقتی رفتم گفت این هایی که می گویم را شما به آقای احمدی نژاد نگو چون احتمال دارد...(ادامه)
شکایت فرزند شهید بهشتی از کیهان
(ادامه)
احمد خورشیدی از داماد احمدی‌نژاد اعلام برائت کرد!
(ادامه)
برنامه سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی که هرسال از سوی خانواده ایشان در مسجد قبا برگزار می شد، امسال به دلیل حوادث بعد از انتخابات و نیز عضویت فرزندان شهید بهشتی در ستاد موسوی رنگ و بوی دیگری یافت و جمعیت ... در برنامه مسجد قبا چه گذشت؟
برنامه سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی که هرسال از سوی خانواده ایشان در مسجد قبا برگزار می شد، امسال به دلیل حوادث بعد از انتخابات و نیز عضویت فرزندان شهید بهشتی در ستاد موسوی رنگ و بوی دیگری یافت و جمعیت ...(ادامه)
حداد عادل: حساب هواداران موسوی با آشوب طلبان جداست
(ادامه)
علی مطهری فرزند شهید مطهری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با اشاره به ویژگی های محسن رضایی در قدرت مدیریت و همگام بودن با معیارهای اصولگرایی و اصلاح طلبی از وی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد . به محسن رضایی رای می دهم
علی مطهری فرزند شهید مطهری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با اشاره به ویژگی های محسن رضایی در قدرت مدیریت و همگام بودن با معیارهای اصولگرایی و اصلاح طلبی از وی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد .(ادامه)
احمدی نژاد: باند قدرت و ثروت باید از نظام اسباب کشی کند
(ادامه)
دولت طرح حمایت از ایثارگران را اجرایی کند
(ادامه)
راز شناسنامه المثنی محسن رضایی
(ادامه)
چگونگی ارتباط میرحسین با رهبری در صورت پیروزی در انتخابات
(ادامه)
میرحسین موسوي دربزرگترين كنفرانس مطبوعاتی
(ادامه)
مروری بر پرونده ساواک سید احمد خمینی
(ادامه)
حمایت جمعي از خانواده‌های سرداران شهید از خاتمی
(ادامه)
دومین نشست مطبوعاتی شفقت در بوشهر
(ادامه)
تأکید دوباره مطهری بر کاندیداتوری ولایتی
(ادامه)
مطهری: کاش احمدی‌نژاد در شهرداری می‌ماند...
(ادامه)
علی حقیقت فقط رئیس جمهورم بخواند(ديدگاه)
علی حقیقت (ادامه)
مردم مازندران مستحق این همه سختی ها نیستند . مردمی که در سالهای دور میزبان خوبی برای راه اندازی اولین حکومت علویان سبز پوش بودند،  مردمی که در سالهای دفاع مقدس با تشکیل لشکر همیشه پیروز 25 کربلا و تقدیم سرداران و 10هزار شهید به انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند ... فقط رئیس جمهورم بخواند
مردم مازندران مستحق این همه سختی ها نیستند . مردمی که در سالهای دور میزبان خوبی برای راه اندازی اولین حکومت علویان سبز پوش بودند، مردمی که در سالهای دفاع مقدس با تشکیل لشکر همیشه پیروز 25 کربلا و تقدیم سرداران و 10هزار شهید به انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادند ...(ادامه)
متن کامل دفاعیه علی کردان در صحن مجلس
(ادامه)
نمایندگان مخالف: کردان باید برود/کردان: انقلاب مظلوم کشی بسیار دیده
کردان: انقلاب اسلامی از این مظلوم کشی ها بسیار دیده است. علی مطهری: استیضاح سیاسی نیست بلکه از سر درد است. آیا در این مسائل حتما باید با ورود رهبری و مجلس موضوع حل شود و دولت نمی تواند بدون ملاحظه دوست و رفیق ماجرا را حل و فصل کند؟!(ادامه)
سخنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ... اين مازندرانی ها!
اینكه قومیت و محل تولد و زندگی اشخاص ربطی به مسئولیت ها و روابط سیاسی ندارد كاملاً پذیرفته شده است، اما چند نفر از سیاسیون مملكت ما هستند كه این چند وقت اخیر نقش مؤثری در مسائل كشور داشته اند و حرف و حدیث پیرامون آنها زیاد بوده است. جالب است كه همگی آنها ...(ادامه)
فرزند شهید مطهری:اندیشه های مطهری باید تحلیل شود
(ادامه)
متن دفاعیه مقیمی از کردان وزیر پیشنهادی کشور
(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
 بار دیگر نسیم مهرورزی دولت نهم بر آسمان گلستان سبز وزیدن گرفت و بارقه های امید در این بخش از سرزمین ایران زمین به یمن حضور دوباره رئیس جمهور محبوب و مردمی جلوه گر شد،تا مردم همیشه نجیب گلستان به برکت میزبانی فرزند شجاع و مردمی ... پيام نماینده ولی فقیه و استاندار بمناسبت سفر رئیس جمهور به استان گلستان
بار دیگر نسیم مهرورزی دولت نهم بر آسمان گلستان سبز وزیدن گرفت و بارقه های امید در این بخش از سرزمین ایران زمین به یمن حضور دوباره رئیس جمهور محبوب و مردمی جلوه گر شد،تا مردم همیشه نجیب گلستان به برکت میزبانی فرزند شجاع و مردمی ...(ادامه)
بيست يكمين سالگرد سردار شهيد طوسي برگزار شد
(ادامه)
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!!
اختلاف در جبهه اصلاح طلبان گيلان شدت گرفته و گروه های میانه رو از قرار نگرفتن نام کیوان محمدی در لیست رشت به شدت عصبانی شدند.احتمالا سروش اکبرزاده و حاجی پور و دکتر ملک اخلاق سه کاندیدای نهایی خواهند بود.اخیرا 8 گروه از 15 گروه عضو این جبهه...(ادامه)
نامه فرزند شهيد سبطي به آيت الله نورمفيدي
پدرم ،همان کسی که در زمان تبعید شما در مریوان در سال های سیاه استبداد و غربت و تنهایی شما به اتفاق پدربزرگم به دیدارتان آمدند دیداری که به قول شما در آن شرایط سیاسی و اجتماعی برایتان مغتنم بود( کتاب خاطرات شما ص 249) "...(ادامه)
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d  با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ... مراسم جالب ازدواج فرزند یک شهید
فرزند یکی ازشهدای دفاع مقدس درمراسمی ساده زندگی مشترک خود با ابتکار عملی زیبا آغاز کرد.,d با استفاده از دو صندلی ,پرچم سه رنگ ایران , چندشاخه گل ... عروس این مراسم ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.