.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ليست جبهه اصول‌گرايان اصلاح طلب گيلان
رئيس جبهه اصول گرايان اصلاح طلب گيلان ليست كانديداهاي اين جبهه را معرفي كرد. محمدرضا علوي املشي در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت در آستانه برگزاري سومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا افزود: در روز 24 آذر از همه نيروهاي انقلاب و ملت هميشه در صحنه گيلان دعوت مي‌كنيم تا با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي، براي آباد كردن گيلان عزيز قدم‌هاي استوار بردارند. (ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
افتتاح دفترحمايت ازحقوق شهروندي زندانيان در گیلان
مدير كل زندانهاي گيلان گفت : واحد حمايت از حقوق شهروندي زندانيان در استان افتتاح شده‌است. (ادامه)
جايگاه شوراها در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران(بخوانيد)
(ادامه)
حسين كلاني انتخابات و درك پيام مردم(ديدگاه)
حسين كلاني(ادامه)
اصلاح‌‏طلبان گيلان با ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند
احزاب اصلاح‌‏طلب عضو جبهه اصلاحات گيلان سرانجام پس از رايزني‌‏هاي مختلف به ائتلاف رسيدند و با يك ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند. اسحاق راستي،‌‏ عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌‏طلبان استان گيلان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: با وجود اينكه هيات نظارت در گيلان مانند برخي از استان‌‏ها برخورد مناسبي با كانديداهاي اصلاح‌‏طلب نداشته است و بسياري از چهره‌‏هاي شناخته‌‏شده سياسي و فرهنگي معتقد به جمهوريت و اسلاميت را (ادامه)
كشت مارچوبه در ۱۰هزار هكتار زمين مازندران
استان مازندران به دليل استعداد و پتانسيل بالا در كشت و توليد مارچوبه، مى تواند نقش مهمى در ارزآورى اين گياه ارزشمند به كشور داشته باشد. گياه مارچوبه داراى ارزش غذايى بسيار بالايى است و علاوه بر داشتن انواع ويتامين هاو املاح معدنى مورد نياز بدن فاقد چربى و كلسترول بوده و در رژيم (ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است... حضور محمدرضا خاتمي در مازندران و تحرک اصلاح طلبان
«سيدمحمدرضا خاتمي»، دبيركل سابق جبهه مشاركت ،كه به دعوت جبهه مشاركت استان مازندران در ساري سخنراني مي‌‏كرد، گفت: «مردم ايران ياد گرفته‌‏اند كه در انتخابات نبايد نااميد باشند و نگاه آنان رو به جلو است...(ادامه)
نانو تكنولوژي به زبان ساده(بخوانيد)
سيد فخرالدين افضلي(ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
هيچ‌‏كس باور ندارد درآمد گردشگري مي‌‏تواند معادل درآمد نفت باشد
نماينده بندرانزلي در مجلس‌‏هفتم به مناسبت سپري شدن حدود يك‌‏سال از عمر دولت نهم و روز جهاني جهانگردي به ارزيابي عملكرد دولت در بخش گردشگري پرداخت.(ادامه)
سيدسبحان حسيني نماينده مردم گرگان گفت: اصلاح‌طلبان  گلستان براي شركت در انتخابات مجلس خبرگان رهبري، ائتلاف را پذيرفتند و نامزد مورد حمايت آنان در استان شخصيتي است كه همه گروهها و چهره‌هاي سياسي روي وي اتفاق نظر دارند.
اصلاح‌طلبان استان گلستان، ائتلاف را پذيرفتند
سيدسبحان حسيني نماينده مردم گرگان گفت: اصلاح‌طلبان گلستان براي شركت در انتخابات مجلس خبرگان رهبري، ائتلاف را پذيرفتند و نامزد مورد حمايت آنان در استان شخصيتي است كه همه گروهها و چهره‌هاي سياسي روي وي اتفاق نظر دارند. (ادامه)
شنيده مي‌شود؛ رايزني گروه‌هاي اصلاح‌طلب استان گيلان جهت ارايه يك ليست واحد در انتخابات شوراها ادامه دارد. گفتني است؛ اكثر گروه‌هاي اصلاح‌طلب با محوريت مسعود سلطاني فر ،علي صوفي و علي اكبر طاهايي استانداران سابق گيلان خیزش اصلاح طلبان گیلان برای انتخابات شوراها
شنيده مي‌شود؛ رايزني گروه‌هاي اصلاح‌طلب استان گيلان جهت ارايه يك ليست واحد در انتخابات شوراها ادامه دارد. گفتني است؛ اكثر گروه‌هاي اصلاح‌طلب با محوريت مسعود سلطاني فر ،علي صوفي و علي اكبر طاهايي استانداران سابق گيلان(ادامه)
انتصاب مسئول جبهه اصولگرایان اصلاح طلب ایران اسلامی در مازندران
طی حکمی از سوی جبهه اصولگرایان اصلاح طلب ایران اسلامی حسین علیزاده بسمت مسئول این جبهه در مازندران منصوب شد. بر پایه این گزارش حکم مسئول جبهه اصولگرایان اصلاح طلب مازندران از طرف سیدی رکنی دبیر کل این صادر گردید. (ادامه)
نماينده ساري و ترك جلسه علني بدون كارت زدن
حدادعادل اسامي نمايندگاني كه بدون كارت زدن جلسه علني را ترك كرده بودند اعلام كرد . به گزارش ايسنا، در پايان جلسه علني امروز (سه‌شنبه) حدادعادل رييس مجلس، بر اساس اعلامي كه در خلال بررسي طرح اصلاح حفظ كاربري اراضي زراعي و باغي‌ عنوان كرده بود، (ادامه)
تبريك تسليت گونه هفته جانباز به ايثارگران (بخوانيد)
ثمانه اكوان (ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
نماينده رشت در مجلس خواستار تعيين تكليف هر چه سريع تر كارگران قرار دادي شد و افزود: از آنجا كه تعداد كارگران رسمي در حال كاهش بوده و بر تعداد كارگران قرار دادي افزوده مي شود، لازم است هر چه سريع تر تكليف قرار داد هاي موقت كار روشن شود اما نبايد اين كار با شتاب صورت گيرد.... دفاع مردانه يک زن گيلاني از حقوق گارگران
نماينده رشت در مجلس خواستار تعيين تكليف هر چه سريع تر كارگران قرار دادي شد و افزود: از آنجا كه تعداد كارگران رسمي در حال كاهش بوده و بر تعداد كارگران قرار دادي افزوده مي شود، لازم است هر چه سريع تر تكليف قرار داد هاي موقت كار روشن شود اما نبايد اين كار با شتاب صورت گيرد....(ادامه)
تلار‌رودخانه بزرگ مازندران درحال نابودي(ديدگاه)
(ادامه)
پيش شرطهاي اجرايي شدن اصل 44(ديدگاه)
طهماسب مظاهري(ادامه)
تجميع انتخابات در هاله اى از ابهام(بخوانيد)
سميه نصرتى(ادامه)
انتصاب مسوول برنامه‌ريزي شهرداري گرگان
(ادامه)
اولين بيانيه جبهه اصلاحات استان گلستان
(ادامه)
خبرگان چهارم و شرايط متفاوت(ديدگاه)
عبدالله خدادادي(ادامه)
35درصد باغهاي مازندران اقتصادي نيست
(ادامه)
1700?كيلومترشبكه‌هاي فرسوده آبرساني مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.572 seconds.