.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
تشییع پیکر آیت الله طاهری در گرگان
(ادامه)
این انتخابات  به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد...
بیش از دو میلیون واجد شرایط رأی در مازندران
این انتخابات به سبب رایانه ای شدن ، تفاوت هایی را با انتخابات گذشته دارد .اگر شورای نگهبان مخالفت کند باز وزارت کشور در درجه اول خواسته شورای نگهبان را اجابت خواهد کرد و انتخابات به شکل سنتی انجام خواهد شد ولی در کنار آن انتخابات رایانه ای هم وزارت کشور انجام خواهد داد... (ادامه)
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
(ادامه)
اولتيماتوم احمدي‌نژادبه‌دست‌اندرکاران‌سفرهای‌استانی
رییس جمهور گفت: شنیده ام بعضی مدیران که استاندار هم بین آنها بوده با مردمی که به رییس جمهور نامه نوشته اند و کارشان به آنها ارجاع شده، برخورد کرده و مردم را تهدید کرده اند، این مدیران را باید عزل کرد تا بی حرمتی به مردم پایان یابد.(ادامه)
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ... در استانهاي شمالي شهري وجود ندارد
رئیس سابق دانشگاه شمال در پی تدوین استراتژی توسعه شهری تهران در خصوص شهرهای شمالی اظهار داشت : با توجه به تعریف کارکرد شهر در استان های شمالی مانند خیلی از مناطق کشور شهری وجود ندارد بلکه تراکم خانه ...(ادامه)
حسن قلی زاده فرماندار جوان و  پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ... کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟
حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ...(ادامه)
معرفي زود هنگام نامزدهاي 21نفره اعتدالگرایان در گلستان
(ادامه)
رعيت : اعتدالیون دو جناح تركيب مجلس هشتم
(ادامه)
دیدار مجمع اعتدالگرایان شمال با آیت ا... نورمفیدی
(ادامه)
عملکرد دولت بنام نماینده مجلس !
(ادامه)
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
تکمیل گروه 6 +5 در استان گيلان ،راه اندازی سایت آستان نیوز، آغاز فعالیت حامیان قالیباف در گيلان ،اعلام موجودیت نسل آفتاب ، انتخاب رئیس دفتر ...(ادامه)
چند روزي از برخورد تند عزت‌الله یوسفیان ملا نماينده آمل با وزير آموزش و پرورش در راهرو مجلس نگذشته است كه ديروز وي خبر از اختصاص مبلغ 10ميليارد ريال اعتبار ويژه براي فضاي آموزشي آمل خبر داد... عصبانيت نماينده و اعتبار ويژه
چند روزي از برخورد تند عزت‌الله یوسفیان ملا نماينده آمل با وزير آموزش و پرورش در راهرو مجلس نگذشته است كه ديروز وي خبر از اختصاص مبلغ 10ميليارد ريال اعتبار ويژه براي فضاي آموزشي آمل خبر داد...(ادامه)
نماینده آمل: اعتقادی به دامن زدن در مورد استعفای آقای لاریجانی ندارم
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود  و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ... اتفاقات جالب توجه در میان کاندیداهای نمایندگی مجلس آمل
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ...(ادامه)
آخرين اخبار انتخاباتي شهرهاي استان گلستان
(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي مجلس اصولگرا؛ یادش بخير
رشيد غريبي اندبيلي (ادامه)
شهردار جدید رامسر معرفی شد
(ادامه)
اقدام ارزشمند امام جمعه سابق رضوانشهر گیلان
حجت الاسلام میرحسینی اشکوری امام جمعه سابق رضوانشهر به تازگی به عنوان مدیر کل اوقاف استان گیلان منصوب شده اند.،در جلسه ای که جهت تودیع ایشان و معرفی امام جمعه جدید اين شهر ...(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ... بابلسر، فریدونکنار- تنش یا آرامش؟
مدتی است بحث تقسیمات کشوری در شهرستان بابلسر و الحاق بخشی از آن به فریدونکنار حرف و حدیثهایی را ایجاد کرده و موجبات نگرانی مردم منطقه را فراهم آورده است. این شهرستان بدلیل شرایطی خاص که در انتخاباتهای چند دوره اخیر مجلس بوجود آمده ، بعنوان شهرستانی حادثه خیز که حتی در آخرین درگیری در جریان انتخابات مجلس هفتم موجب برجای ماندن یک کشته ...(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ... وارد کردن مصیبت و بلا بر مردم شجاعت نیست!
حسن شجاعی، نماینده ساری با اشاره به اجرای سهمیه‌بندی بنزین تاکید کرد: اگر دولت بدون كم و كاست و اعمال سلیقه شخصی به كلیت مفاد تبصره 13 عمل می‌كرد به فوایدی كه هم اكنون معتقد است به آن دست یافته است، دست می‌یافت و از ...(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ... 70 درصد مردم بابل از آب شرب بهداشتی محرومند
قاسم‌زاده، نماینده‌ بابل با اشاره به حدود 200 مصوبه سفر رییس‌جمهور به مازندران گفت: اگر گام‌های اولیه را برداریم، بهتر از آن است كه به مسایلی بپردازیم كه بعید است با سرعت اتفاق ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.76 seconds.