.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سقوط کوهنورد کرجی از قله دماوند
کوهنورد کرجی پس از صعود به قله دماوند در مسیر بازگشت از روی یخچال برفی سقوط کرد.(ادامه)
(عکس) حسن روحانی از پلاسکو بازدید کرد
(ادامه)
نشمال نیوز: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سنگ‌اندازی به عده‌ای در مسیر منطقه آزاد تجاری امیرآباد، گفت: اگر ترجیح دادن منافع شخصی و شهری وجود نداشت تاکنون بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه آزاد معرفی شده بود و کل استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شدند.

سنگ‌اندازی‌ها در معرفی منطقه آزاد، مازندران را عقب انداخت
نشمال نیوز: نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سنگ‌اندازی به عده‌ای در مسیر منطقه آزاد تجاری امیرآباد، گفت: اگر ترجیح دادن منافع شخصی و شهری وجود نداشت تاکنون بندر امیرآباد به‌عنوان منطقه آزاد معرفی شده بود و کل استان از مزایای آن بهره‌مند می‌شدند. (ادامه)
عکس: لحظه یافتن دو پیکر از زیر آوار پلاسکو
تصویر زیر لحظه یافتن دو پیکر از زیر آوار پلاسکو را نشان می‌دهد. (ادامه)
مرگ زوج رامسری در آتش
یک زوج کهنسال رامسری به‌دلیل استنشاق دود غلیظ حاصل از آتش‎سوزی در منزل مسکونی جان باختند.(ادامه)
آسمان مازندران سرد و بارشی
آسمان مازندران درموج دوم ناپایداری جوی سرد و بارشی پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز : این انتخابات شاید دو قطبی به نظر رسیده و به جدال بهروان - عالیشان مبدل شده اما هر چه که به موعد برگزاری مجمع نزدیک می شویم به نظر می رسد با توجه به ترکیب مجمع ، احتمال  پیروزی بهروان بیشتر است مگر آنکه بازنشستگی رئیس فعلی هیئت فوتبال استان مانع از حضورش در این سمت شود و یا شاید حتی روی رای اعضا تاثیر بگذارد ..... انتخابات هیأت فوتبال مازندران و همه حرف و حدیث ها !
شمال نیوز : این انتخابات شاید دو قطبی به نظر رسیده و به جدال بهروان - عالیشان مبدل شده اما هر چه که به موعد برگزاری مجمع نزدیک می شویم به نظر می رسد با توجه به ترکیب مجمع ، احتمال پیروزی بهروان بیشتر است مگر آنکه بازنشستگی رئیس فعلی هیئت فوتبال استان مانع از حضورش در این سمت شود و یا شاید حتی روی رای اعضا تاثیر بگذارد .....(ادامه)
شمال نیوز: باراک اوباما و دونالد ترامپ پس از ملاقات خصوصی خود با خروج از کاخ سفید، وارد محل برگزاری مراسم تحلیف در مقابل کنگره شدند.

ترامپ سوگند یاد کرد
شمال نیوز: باراک اوباما و دونالد ترامپ پس از ملاقات خصوصی خود با خروج از کاخ سفید، وارد محل برگزاری مراسم تحلیف در مقابل کنگره شدند. (ادامه)
نیرومندترین و قویترین ارتش های آسیا
در این نوشتار با ۱۰ نیرومندترین و قویترین ارتش آسیا آشنا می شویم که ایران نیز در این فهرست در رتبه هفتم جای دارد. (ادامه)
اختلال در تلفظ، شایع‌ترین مشکل ارتباطی است که در آن، تولید صداهای تکلم با سطح رشدی کودک متناسب نیست. تلفظ کودک شمرده، صحیح و صحبت‌هایش قابل فهم نیست، به اصطلاح کودک «عروسکی» صحبت می‌کند. گاهی ممکن است کودک نوک زبانی صحبت کند یا بعضی از حروف و صداها را حذف کند. خطر عروسکی حرف زدن کودک‌تان را جدی بگیرید
اختلال در تلفظ، شایع‌ترین مشکل ارتباطی است که در آن، تولید صداهای تکلم با سطح رشدی کودک متناسب نیست. تلفظ کودک شمرده، صحیح و صحبت‌هایش قابل فهم نیست، به اصطلاح کودک «عروسکی» صحبت می‌کند. گاهی ممکن است کودک نوک زبانی صحبت کند یا بعضی از حروف و صداها را حذف کند.(ادامه)
گاف عجیب در بنر تسلیت آیت الله هاشمی +عکس
حجت الاسلام آيت الله هاشمي رفسنجاني!!! (ادامه)
عکس | محسن رضایی در سوریه
محسن رضایی تصویری قدیمی ازخود را در شهر سوریه به اشتراک گذاشت.(ادامه)
عکس/حضور فرمانده سپاه در محل حادثه پلاسکو
(ادامه)
عکس/ روزنامه ها در سوگ آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو
صفحه نخست روزنامه های شنبه دوم بهمن ماه به احترام جهاد و فداکاری های آتشنشانان غیور در حادثه ساختمان پلاسکو بسته شده است. همه روزنامه ها از اقتصادی و سیاسی تا ورزشی ها یاد قهرمانان شهر را گرامی داشته اند...(ادامه)
دونالد ترامپ شامگاه جمعه در مراسمی که در محوطه کنگره آمریکا برگزار شد به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا سوگند یاد کرد.

مراسم تحلیف دونالد ترامپ(خبر)
دونالد ترامپ شامگاه جمعه در مراسمی که در محوطه کنگره آمریکا برگزار شد به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا سوگند یاد کرد. (ادامه)
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند..... خیرین بازار و پیشکسوتان دفاع مقدس ، دوبال مجمع خیرین بسیج سازندگی مازندران
شمال نیوز : ربيع فلاح جلودار، اقدامات پس از پيروزي انقلاب اسلامي در راستاي محروميت زدايي و حمايت از مستضعفان را با پيش از آن غير قابل قياس دانست و گفت: تلاش هاي فعالان و خيرين اين حوزه مرضي خداوند متعال است و چون خيرين با دل و جان و اراده و عزم شخصي در اين مسير گام مي گذارند از ارزش و اجر معنوي والايي برخوردارند.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در جامعه ما در حال حاضر شاهد فعالیت برخی مدیران هستیم که تعهد چندانی ندارند، املاک نجومی و حقوق نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است. مدیران بی‌تعهد بیت‌المال را مال‌البیت می‎دانند/ مصوبه ، مشکل باغداران را حل نمی کند
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در جامعه ما در حال حاضر شاهد فعالیت برخی مدیران هستیم که تعهد چندانی ندارند، املاک نجومی و حقوق نجومی نشان از عدم تعهد در مدیریت است.(ادامه)
تکرار دوباره جدال مرگ و زندگی برای علی‌منصور؟
استقلال روز یکشنبه دیدار بسیار حساسی برابر صنعت نفت دارد. (ادامه)
پدر خبرنگار شهید تبریزی به فرزند شهیدش پیوست
شمال نیوز: پدر خبرنگار شهید سردار سیف‌الله تبریزی ظهر امروز در سن 80 سالگی به فرزند شهیدش پیوست. (ادامه)
سردار سلیمانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری احساس تکلیف خواهد کرد؟
شمال نیوز: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: هستند افراد دیگری که وظیفه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را به دوش بگیرند و کار به آنجا نکشد سردار سلیمانی احساس تکلیف برای این حضور کند. (ادامه)
جانشین هاشمی در دانشگاه آزاد منصوب شد
حضرت آیت الله خامنه‌ای با صدور حکمی علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند. (ادامه)
بیانیه خانواده هاشمی درباره حادثه پلاسکو
خانواده هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای به حادثه ساختمان پلاسکو واکنش نشان داد. (ادامه)
ساختمان‌ پلاسکو که از صبح پنج شنبه دچار حریق گسترده شده بود به دلیل حجم آتش و فرسوده بودن ساختمان به صورت کامل فرو ریخت. آتش سوزی در پلاسکو و ریزش کامل ساختمان(خبر)
ساختمان‌ پلاسکو که از صبح پنج شنبه دچار حریق گسترده شده بود به دلیل حجم آتش و فرسوده بودن ساختمان به صورت کامل فرو ریخت.(ادامه)
عیادت نماینده رهبرانقلاب از آتش نشانان مصدوم
حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، صبح امروز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتش‌نشانان مصدوم حادثه‌ی ساختمان پلاسکو، از آنان عیادت و سلام و دعای رهبر انقلاب اسلامی برای سلامتی این نیروهای فداکار را ابلاغ کرد.(ادامه)
عکس نایاب از پلاسکو زمانی که ساخته می‌شد
پلاسکو زمانی که ساخته می شد(ادامه)
رهبرانقلاب: برمحیط پیرامونی خود اثرگذاری کنید
مقام معظم رهبری در پیامی به پنجاه‌ویکمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: انتظار از شما عزیزان کاری بیش از خودسازی علمی و دینی و اخلاقی است.(ادامه)
انتشار نخستین تصویر از شهید آتش نشان
(ادامه)
عکس/ فرمانده کل سپاه در محل ریزش پلاسکو
حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه در محل ریزش ساختمان پلاسکو(ادامه)
عکس/ نماینده رهبری در محل فروریختن ساخنمان پلاسکو
حضور سردار وحيد،نماینده مقام معظم رهبری در محل حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو(ادامه)
تصاویر/ عملیات شبانه امداد و نجات حادثه دیدگان پلاسکو
عملیات امداد و نجات حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در ساعات نخستین بامداد جمعه همچنان ادامه دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.822 seconds.