.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : تمام کشورهای پیرامون دریای خزر از آن بهره‌برداری می‌کنند، اما ایران در این مورد از امتیاز مطلوبی برخوردار نیست، بنابراین در بهره‌برداری از امتیاز دریای خزر از تمام جوانب زیست محیطی، سیاسی و جغرافیایی به ایران ظلم می‌شود. .... نماینده آمل: رئیس جمهور موافقتنامه واگذاری سهم بیشتری از امتیاز دریای خزر را امضا کرده/ کشورهای پیرامون خزر از آن بهره‌برداری میکنند، اما فاضلاب و زباله‌ها به ساحل ما می‌آید
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : تمام کشورهای پیرامون دریای خزر از آن بهره‌برداری می‌کنند، اما ایران در این مورد از امتیاز مطلوبی برخوردار نیست، بنابراین در بهره‌برداری از امتیاز دریای خزر از تمام جوانب زیست محیطی، سیاسی و جغرافیایی به ایران ظلم می‌شود. ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل گفت: در برخی از بانک‌ها به دلیل گردش مالی مشتری به وی زنگ زده می‌شد و برایش ارز دولتی کنار می‌گذاشتند، به جرات می‌توان گفت دلار تاراج شد..... ترامپ نیاز به لشگرکشی ندارد / نگران ستون پنجم در کشور هستیم !
شمال نیوز : نماینده آمل گفت: در برخی از بانک‌ها به دلیل گردش مالی مشتری به وی زنگ زده می‌شد و برایش ارز دولتی کنار می‌گذاشتند، به جرات می‌توان گفت دلار تاراج شد.....(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است. ممنوع الخروجی ۱۰۰ مسئول دولتی/ واکنش ها به اظهارات محمود صادقی، یوسفیان ملا و بازداشت پسر نوبخت و پرونده احمدی نژاد، مشایی،مفسدین اقتصادی و معترضین خیابانی
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در رابطه با پرونده اخلاگران اقتصادی تا امروز بیش از ۶۷ نفر بازداشت شدند، بیش از ۱۰۰ نفر از افراد دولت ممنوع الخروج شدند برای ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  جعفرزاده افزود: این بار جزئیاتی دقیق در اختیار مجلس قرار گرفته است و به‌جز جزئیات مربوط به هزینه‌کرد معمول کشور، حتی بخشی از جزئیات بودجه‌های مربوط به مسائل امنیتی‌تر نیز به اطلاع مجلس رسید..... پاسخ نماینده رشت به نماینده آمل : حتی یک ریال هم گم نشده است
شمال نیوز : جعفرزاده افزود: این بار جزئیاتی دقیق در اختیار مجلس قرار گرفته است و به‌جز جزئیات مربوط به هزینه‌کرد معمول کشور، حتی بخشی از جزئیات بودجه‌های مربوط به مسائل امنیتی‌تر نیز به اطلاع مجلس رسید.....(ادامه)
جزییات مفقود شدن 9 میلیارد دلار ارز دولتی/ وزیر صنعت باید پاسخ دهد
از سوی عضو دائم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی جزییات مفقود شدن 9 میلیارد دلار ارز دولتی مطرح شد.(ادامه)
امروز برخی از نمایندگان مجلس وارد برخی از بازی‌ها شده‌اند که آینده خطرناکی را برای مجلس ترسیم می‌کند/در بیرون از مجلس خیلی‌ها از فساد اقتصادی‌ها گرفته تا موارد،دیگر تماس می‌گیرند و عنوان می‌کنند که شما بیا شریک ما شوید/ به‌شخصه همه حرف‌هایی که درباره مجلس گفته می‌شود را باور می‌کنم همه حرف‌هایی که درباره مجلس گفته می‌شود را باور دارم/ زنگ می‌زنند و پیشنهاد شراکت به نماینده می‌دهند!/مجلس رها شده است/نمایندگان لابی می‌کنند نمی‌گذارند استیضاح‌ها مطرح شود
امروز برخی از نمایندگان مجلس وارد برخی از بازی‌ها شده‌اند که آینده خطرناکی را برای مجلس ترسیم می‌کند/در بیرون از مجلس خیلی‌ها از فساد اقتصادی‌ها گرفته تا موارد،دیگر تماس می‌گیرند و عنوان می‌کنند که شما بیا شریک ما شوید/ به‌شخصه همه حرف‌هایی که درباره مجلس گفته می‌شود را باور می‌کنم(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟
چهار کمیسیون مجلس مستقیما با مسئله اقتصاد در ارتباط هستند و وقتی سوال میشود برنامه مجلس برای اقتصاد چیست نگاه‌ها به سمت این کمیسیون‌ها چرخیده می‌شوند اما از آنجایی که تخصص در هر امری واجب است سوال اصلی این است که چقدر اعضای این کمیسیون‌ها مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع اقتصاد دارند؟(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا با اشاره به ماده قانون برنامه چهارم توسعه بیان کرد: طبق این قانون نهادهای دولتی باید اراضی تصرف شده را آزاد کنند و زمین های غیر دولتی املاک شخصی محسوب می شود که اگر بِناحَق تصرف شد نیاز به حکم محاکم قضائی را دارد..... یوسفیان ملا: آزادسازی ساحل دریا هدردادن وقت است !
شمال نیوز : یوسفیان ملا با اشاره به ماده قانون برنامه چهارم توسعه بیان کرد: طبق این قانون نهادهای دولتی باید اراضی تصرف شده را آزاد کنند و زمین های غیر دولتی املاک شخصی محسوب می شود که اگر بِناحَق تصرف شد نیاز به حکم محاکم قضائی را دارد.....(ادامه)
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد..... نمی‌دانم با چه مبنایی می‌گویند نوبخت باید برود
شمال نیوز : به هر حال اوضاع اقتصادی خوب نیست و حتی امکان اینکه وضعیت از این هم نابسامان‌تر شود، وجود دارد. البته نگرانی‌هایی هم وجود دارد، زیرا قشر ضعیف جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای است و تا حدودی هم تحمل ادامه این شرایط نامساعد را ندارد.....(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده آمل گفت : یک نماینده از روزی که بعنوان کاندیدا عکس و فتوکپی شناسنامه را برای ثبت نام ارائه می‌دهد و روند بررسی صلاحیت وی آغاز می‌شود تا روزی که از طریق آراء صندوق‌ها رای می گیرد و در تهران خانه، ماشین و امکانات می‌گیرد و 4 سالی که .... مخالفت نماینده آمل با افزایش تعداد نمایندگان مجلس
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : یک نماینده از روزی که بعنوان کاندیدا عکس و فتوکپی شناسنامه را برای ثبت نام ارائه می‌دهد و روند بررسی صلاحیت وی آغاز می‌شود تا روزی که از طریق آراء صندوق‌ها رای می گیرد و در تهران خانه، ماشین و امکانات می‌گیرد و 4 سالی که ....(ادامه)
۵۰ سال نابینایی مشتی اسماعیل
اسماعیل یوسفیان ۷۲ ساله ، ساکن شهر کیاسر واقع در استان مازندران، بیست سال است که بطور کامل بینایی خود را از دست داده است و امرار معاش او از طریق نماز و روزه ی استجاره ای میباشد.تا یک سال پیش بخشی از درآمد ناچیز مشتی اسماعیل از طریق کشاورزی بود که مجبور بود سیزده کیلومتر تا زمین کشاورزی پیاده برود و در شالیزار مشغول به کار شود.سی سال است که او برای اهالی محل روضه خوانی میکند و در خانه اش نیز میکروفون و بلندگوی قدیمی ای دارد که در موعد اذان همیشه اذان میگوید. شب های جمعه قراعت قرآن دسته جمعی و خواندن تفسیر و احکام دعای کمیل از برنامه های هفتگی وی میباشد.او که خود حاصل ازدواج فامیلی بوده، خود نیز ازدواج فامیلی کرده است که ماحصل آن سه فرزند میباشد. مشتی اسماعیل که بخاطر ازدواج فامیلی دچار ضعف بینایی مادرزادی از بچگی بوده است، یکی از فرزندانش نیز دچار ضعف بینایی میباشد با این وجود همیشه توصیه میکند که ازدواج فامیلی نداشته باشید.(ادامه)
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای تهیه سکه سقف تعیین می‌شد تا خریداری 28010 سکه‌ای شکل نگیرد البته در زمینه ارائه ارز با قیمت 4 هزار و 200 تومان هم نواقص زیادی مشاهده شد..... از خریداری 380 هزار سکه توسط 50 نفرتا بهانه جویی خودرو سازان !
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای تهیه سکه سقف تعیین می‌شد تا خریداری 28010 سکه‌ای شکل نگیرد البته در زمینه ارائه ارز با قیمت 4 هزار و 200 تومان هم نواقص زیادی مشاهده شد.....(ادامه)
نماینده مردم آمل گفت: اگر رئیس جمهور نسبت به ناکارآمدی افراد اقدام نکند مجلس برای استیضاح وزرا به صورت جدی اقدام خواهد کرد. از رئیس جمهور خواستیم وزرای ناموفق را برکنار کند/ اگر اقدامی نشود مجلس استیضاح وزرا را کلید می‌زند
نماینده مردم آمل گفت: اگر رئیس جمهور نسبت به ناکارآمدی افراد اقدام نکند مجلس برای استیضاح وزرا به صورت جدی اقدام خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در بازار سکه گفت: زمانی که سکه فروخته می شد سقفی برای آن در نظر گرفته نشد؛ اما جای تعجب دارد که اکنون به تعداد خریدهای نجومی واکنش نشان داده می شود..... یوسفیان ملا : حقوق کارمندان « سکه » شود !
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در بازار سکه گفت: زمانی که سکه فروخته می شد سقفی برای آن در نظر گرفته نشد؛ اما جای تعجب دارد که اکنون به تعداد خریدهای نجومی واکنش نشان داده می شود.....(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا ادامه داد: بعضی مسئولان فکر می‌کردند اگر وام تبصره‌ای با سود و بهره کم هست، اشکالی ندارد که ‌بگیرند. متاسفانه بده بستان‌هایی پیش آمد که قبح مسئله ریخته و قوانین و مقررات به آن معنا رعایت نشد. حتی قوانین و مقرراتی هم تصویب می‌شد که به این مسایل دامن زد.... بسیاری از مسئولان و مدیران فکر می‌کنند که اگر یک خانه 10 میلیاردی را 500 میلیون بخرند، حقشان است!
شمال نیوز : یوسفیان ملا ادامه داد: بعضی مسئولان فکر می‌کردند اگر وام تبصره‌ای با سود و بهره کم هست، اشکالی ندارد که ‌بگیرند. متاسفانه بده بستان‌هایی پیش آمد که قبح مسئله ریخته و قوانین و مقررات به آن معنا رعایت نشد. حتی قوانین و مقرراتی هم تصویب می‌شد که به این مسایل دامن زد....(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت:  مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت..... آقازاده‌هایی که خودرو،خانه و محافظشان به راه است،درکی از تحریم ندارند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مسئولان چون فشاری بر آنها وارد نمی شود و هیچ مشکلی ندارند، درکی از موضوع ندارند. اگر تحریم باشد، آقازاده ها خودرو و خانه خود را دارد و پاسدار و محافظش به راه است. خوب اینها زمانی که فشار را لمس نکنند، درکی از موضوع نخواهند داشت.....(ادامه)
شمال نیوز : علی ادیانی که این دومین ناکامی وی در هفته های اخیر بشمار می رود اخیرا نیز در انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مورد اعتماد دیگر نمایندگان قرار نگرفت ..... سهم ناچیز نمایندگان مازنی در هیئت رئیسه 8 کمیسیون / ادیانی بازهم ناکام ماند!
شمال نیوز : علی ادیانی که این دومین ناکامی وی در هفته های اخیر بشمار می رود اخیرا نیز در انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مورد اعتماد دیگر نمایندگان قرار نگرفت .....(ادامه)
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.



چه کسانی بر مسند هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس تکیه زدند+اسامی
رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه 8 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. (ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر هزینه ای  برای جمع آوری نقدینگی پرداخت شود کار بزرگی است و بر عکس هر کاری کنند که منجر به خروج نقدینگی از بانک ها شود کار غلط و اشتباهی است..... خطر خروج نقدینگی از بانک بیشتر از افزایش سود است
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر هزینه ای برای جمع آوری نقدینگی پرداخت شود کار بزرگی است و بر عکس هر کاری کنند که منجر به خروج نقدینگی از بانک ها شود کار غلط و اشتباهی است.....(ادامه)
هرچند پایان انتخابات پر حرف و حدیث هیات رئیسه مجلس دهم در سومین اجلاسیه نتیجه‎ای متفاوت‎تر از گذشته نبود؛ اما رقابتی را به تصویر کشید که حرارتش از روزهای آغازین مجلس دهم و انتخابات هیات رئیسه موقت بیشتر بود.
پرونده هیات رئیسه مجلس بسته شد اما ...../ از ابقای لاریجانی تا جای خالی زنان و اهل تسنن در هیات رئیسه مجلس
هرچند پایان انتخابات پر حرف و حدیث هیات رئیسه مجلس دهم در سومین اجلاسیه نتیجه‎ای متفاوت‎تر از گذشته نبود؛ اما رقابتی را به تصویر کشید که حرارتش از روزهای آغازین مجلس دهم و انتخابات هیات رئیسه موقت بیشتر بود. (ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مطمئن باشید علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است هر گروه، ‌ایده و هر قشری بیاید او رئیس مجلس است. اگر تمام نمایندگان مجلس اصولگرا باشند، علی لاریجانی رئیس است و اگر تمام نمایندگان مجلس اصلاح‌طلب هم باشند باز هم لاریجانی رئیس مجلس است، چون مقبولیت پیدا کرده است..... علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است رئیس خواهد ماند
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت: مطمئن باشید علی لاریجانی تا زمانیکه در مجلس است هر گروه، ‌ایده و هر قشری بیاید او رئیس مجلس است. اگر تمام نمایندگان مجلس اصولگرا باشند، علی لاریجانی رئیس است و اگر تمام نمایندگان مجلس اصلاح‌طلب هم باشند باز هم لاریجانی رئیس مجلس است، چون مقبولیت پیدا کرده است.....(ادامه)
یوسفیان ملا :تخصیص اعتبار برای طرح هادی ۲۶۱ روستای آمل
نماینده مردم آمل در مجلس از تخصیص ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح هادی ۲۶۱ روستای شهرستان خبر داد.(ادامه)
عملیات اجرای پروژه سد هراز ازسر گرفته شد/ اخراج کارگران منتفی شد
نماینده مردم آمل درمجلس از رفع مشکل فراروی پروژه ملی سد هراز خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این سد از سرگرفته شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو فراکسیون مستقلین ولایی معتقد است رئیس‌جمهور حتی‌الامکان در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی خود گام برداشته است و عدم تحقق برخی از آنها به‌خاطر مشکلاتی بود که طبیعی است..... یوسفیان ملا:روحانی بدنسانس بود که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد!
شمال نیوز : عضو فراکسیون مستقلین ولایی معتقد است رئیس‌جمهور حتی‌الامکان در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی خود گام برداشته است و عدم تحقق برخی از آنها به‌خاطر مشکلاتی بود که طبیعی است.....(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ مدیران 2 تابعیتی را نپذیرفته است، گفت: ارزش‌هایی بر نظام حاکم است و قبول نمی‌کند مدیری که تابعه انگلیس و آمریکایی است در سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی‌ جایگاهی داشته باشد..... امکان خروج مدیران 2 تابعیتی هر لحظه وجود دارد
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ مدیران 2 تابعیتی را نپذیرفته است، گفت: ارزش‌هایی بر نظام حاکم است و قبول نمی‌کند مدیری که تابعه انگلیس و آمریکایی است در سیستم مدیریتی جمهوری اسلامی‌ جایگاهی داشته باشد.....(ادامه)
ورود ۹۵ درصد آبهای سطحی به دریا ظلم به مازندران است
نماینده مردم آمل در مجلس، رهاسازی و ورود ۹۵ درصد آبهای سطحی استان به دریا را یک ظلم بزرگ دانست.(ادامه)
شالیکاران از قیمت خرید تضمینی برنج رضایت ندارند
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: به دلیل راضی نبودن کشاورزان از قیمت خرید تضمینی برنج، محصولشان را به مراکز خرید تحویل نمی دهند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل افزود: اتفاقات زیادی در حوزه اقتصادی افتاد از نرخ تورم، موسسات اعتباری و آقای سیف تنها کسی بود که خواست این موسسات قانونی شود. ما بارها در خدمت ایشان به شورای نگهبان رفتیم تا مصوبه مجلس را پیگیری کنیم و این مصوبات تحت نظارت بانک مرکزی قرار گیرند.... تعداد امضا کنندگان نامه برکناری سیف صحت ندارد
شمال نیوز : نماینده آمل افزود: اتفاقات زیادی در حوزه اقتصادی افتاد از نرخ تورم، موسسات اعتباری و آقای سیف تنها کسی بود که خواست این موسسات قانونی شود. ما بارها در خدمت ایشان به شورای نگهبان رفتیم تا مصوبه مجلس را پیگیری کنیم و این مصوبات تحت نظارت بانک مرکزی قرار گیرند....(ادامه)
تغییرات نرخ ارز سبب فشار بر روی قشر مصرف‌کننده کشور است
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات اخیر برای مجلس به هیچ‌وجه قابل تحمل نبود و نمایندگان مجلس عکس العمل نشان دادند و موضوع را به این دلیل رها نکرند که تغییرات ارز موجب فشار به قشر مصرف کننده در کشور وارد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود به اعتراضات تعدادی از نمایندگان مجلس به وی در پی افزایش نرخ دلار واکنش نشان داد..... اگر یوسفیان ملا و دیگران نبودند آسیب‌های جسمانی وارد شده به بنده بیش‌ از پیش بود
شمال نیوز : رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود به اعتراضات تعدادی از نمایندگان مجلس به وی در پی افزایش نرخ دلار واکنش نشان داد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.