.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند. بازگشت سفرای ایران و مصر به زودی؟
یکی از مقامات مصر اعلام کرد احتمالا پس از سوگند رئیس‌جمهور این کشور پس از انتخابات، سفرای ایران و مصر به دو کشور سفر کنند.(ادامه)
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است. کمبود جهانی زعفران با کاهش تولید در ایران
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است.(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
ویدئو/ جدال لفظی حسین شریعتمداری و محسن هاشمی روی آنتن زنده
محسن هاشمی و حسین شریعتمداری در یک برنامه تلوزیونی حضور یافتند. در بخشی از این گفتگو محسن هاشمی گفت: طرفداران آقای مصباح انتخابات را زینتی می‌دانند. حسین شریعتمداری در پاسخ گفت: تا جایی که یادم است تنها کسی که چنین نظری داشت مرحوم هاشمی بود.(ادامه)
تبادل نظر در خصوص وصول مطالبات مشترکین ادارات غرب استان مازندران
(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد. سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را تقدیم پاپ فرانسیس کرد
شمال نیوز: سفیر ایران در واتیکان استوارنامه خود را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تقدیم کرد.(ادامه)
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از رسیدگی به همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد. آموزش و پرورش: اعتراض جدید به رتبه‌بندی معلمان پذیرفته نمی‌شود
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای از رسیدگی به همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد.(ادامه)
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است جناب خان با جام آرزوها به آنتن شبکه نسیم برگشت
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است(ادامه)
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد. رئیس پنتاگون: درباره تهدیدات ایران در منطقه با مقامات اسرائیل رایزنی کردم
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد.(ادامه)
رضامراد صحرایی گفت: امروز بالغ بر ۲۶ درصد از حقوق معلمان ناشی از رتبه بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد. خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به معلمان
رضامراد صحرایی گفت: امروز بالغ بر ۲۶ درصد از حقوق معلمان ناشی از رتبه بندی است و این قول آقای رئیس جمهور بود که پس از یک دهه و نیم بالاخره اجرا شد.(ادامه)
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ... نقشه صادق محصولی برای بازگرداندن احمدی نژاد به قدرت
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ...(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد. رضایی: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد.(ادامه)
جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین از هفته گذشته آغاز شده و قرار است دومین جلسه دادگاه در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود. قاتلان پدرم را دستگیر و محاکمه کنید
جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین از هفته گذشته آغاز شده و قرار است دومین جلسه دادگاه در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
تارنمای آمریکایی "سمافور" در گزارشی ادعا کرد که واشنگتن در پاسخ به افزایش حملات به کشتی‌های کشتیرانی تجاری در دریای سرخ در حال بررسی حمله مستقیم به حوثی‌های (انصارالله) یمن است. واشنگتن در حال بررسی حمله مستقیم به یمن است
تارنمای آمریکایی "سمافور" در گزارشی ادعا کرد که واشنگتن در پاسخ به افزایش حملات به کشتی‌های کشتیرانی تجاری در دریای سرخ در حال بررسی حمله مستقیم به حوثی‌های (انصارالله) یمن است.(ادامه)
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به برگزاری دربی ۱۰۲ پرسپولیس و استقلال با حضور بانوان واکنش نشان داد. واکنش رئیس فیفا به حضور بانوان در دربی
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به برگزاری دربی ۱۰۲ پرسپولیس و استقلال با حضور بانوان واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد. اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد.(ادامه)
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. خودتان را گول نزنید، از مشکلات مردم غفلت کردید /مجلس از ۶ طرحی که پیگیری آن را به رهبر انقلاب وعده داده بود، گزارش بدهد
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید: مجلس یازدهم به مسائلی ورود پیدا کرد که اولویت زندگی مردم نبود یعنی متناسب با نیاز مردم حرکت نکرد. (ادامه)
مصطفی نیازآذری، یکی از اسامی مطرح در پرونده «اکبر طبری»، با حضور در تهران، از روال عادی فعالیت‌های اقتصادی‌اش خبر می‌دهد.


تمامی عواید حاصل از غعالیت تجاری ام را صرف ساخت بیمارستان و مدرسه خواهد کرد
مصطفی نیازآذری، یکی از اسامی مطرح در پرونده «اکبر طبری»، با حضور در تهران، از روال عادی فعالیت‌های اقتصادی‌اش خبر می‌دهد. (ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد. خط و نشان هسته‌ای روسیه در برابر آمریکا
معاون وزیر خارجه روسیه گفت که از سرگیری آزمایش های هسته ای از سوی آمریکا، با پاسخ متقابل مسکو مواجه خواهد شد.(ادامه)
رئیسی در راس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی-اقتصادی راهی مسکو شد. رئیس‌جمهور راهی مسکو شد
رئیسی در راس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی-اقتصادی راهی مسکو شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است. امیرعبداللهیان: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است.(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. رونالدو نام پرسپولیس را جهانی کرد/ شیطنت عربستانی‌ها به ضررشان شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.(ادامه)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند. گروسی خواستار مذاکره با ایران بر سر برجام-۲ شد!
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از سران کشور‌های جهان خواست تا گفتگو با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور را از سر بگیرند.(ادامه)
تسنیم : منابع خبری از اعلام آماده باش به حماس خبر دادند. فوری/ حماس آماده‌باش شد/ جنگ ادامه دار می‌شود؟
تسنیم : منابع خبری از اعلام آماده باش به حماس خبر دادند.(ادامه)
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود. به هیچ وجه ائتلافی بین لاریجانی و روحانی اتفاق نمی‌افتد
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.423 seconds.