.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۶ آذر ۱۳۳۲؛ روزی که هم کشتند و هم ژست آزادی گرفتند
سند جنایت آشکار رژیم پهلوی، آمریکا و انگلیس در دانشگاه در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ثبت شده است.(ادامه)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با هشدار درباره تبدیل دانشگاه‌ها به پایگاه احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: استکبار درصدد است تا دانشگاه و دانشجویان کشورمان را ازمسیر اصلی خود در عرصه کسب علم ومعرفت خارج کند. دانشجویان نباید سپر سیاسی احزاب شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با هشدار درباره تبدیل دانشگاه‌ها به پایگاه احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: استکبار درصدد است تا دانشگاه و دانشجویان کشورمان را ازمسیر اصلی خود در عرصه کسب علم ومعرفت خارج کند.(ادامه)
گروگانگیری در کردستان، دستگیری در چالوس
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری گروگانگیری که در کردستان اقدام به آدم ربایی کرده بود، در چالوس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در ششمین اجلاس سیکا گفت: ملت ایران گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده است و اینک در پی ناکامی آمریکا در نظام تحریم، واشنگتن و متحدینش به سیاست ناکام بی‌ثبات‌سازی متوسل شده است ....(خبر)
(ادامه)
 رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری ۴ متهم به آدم ربایی و رهایی گروگان در شهرستان قائمشهر در عملیات ضربتی پلیس در محور هراز خبر داد.  دستگیری متهمان گروگان‌گیر در قائمشهر
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری ۴ متهم به آدم ربایی و رهایی گروگان در شهرستان قائمشهر در عملیات ضربتی پلیس در محور هراز خبر داد. (ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
گروگانگیری نافرجام مادر توسط پسر ۱۷ ساله اش
جانشین انتظامی شهرستان ساری از گروگانگیری نافرجام مادر توسط پسر ۱۷ ساله اش خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد ماجرای عجیب گروگان‌گیری در استان مازندران چه بود ؟
شمال نیوز : همسر هوشنگ گفت: چند ساعت قبل مردی تماس گرفت و گفت همسرم در بیمارستان قائم شهر بستری است و برای درمان نیاز به سه میلیون تومان پول دارد(ادامه)
شمال نیوز : به گفته‌ی یک منبع آگاه، یک سرباز در پادگانی در بوشهر چهار هم‌خدمتی خود را به شهادت رساند و یک نفر را نیز به گروگان گرفت. گفته می‌شود که اجازه ندادن برای رفتن به مرخصی دلیل اقدام این سرباز بوده است.  یک سرباز چهار هم‌خدمتی خود را به قتل رساند / قاتل دستگیر شد
شمال نیوز : به گفته‌ی یک منبع آگاه، یک سرباز در پادگانی در بوشهر چهار هم‌خدمتی خود را به شهادت رساند و یک نفر را نیز به گروگان گرفت. گفته می‌شود که اجازه ندادن برای رفتن به مرخصی دلیل اقدام این سرباز بوده است. (ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
معرفی ۱۰ چهره اصلی طالبان به عنوان حُکام جدید افغانستان
با تسلط مجدد طالبان بر اغلب مناطق افغانستان، این گروه برای بار دوم، پس از ۲۰ سال، قدرت را در این کشور به دست گرفت. اما چهره‌های اصلی این گروه که سکان اداره افغانستان را به دست گرفته‌اند، کدامند؟ (ادامه)
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات احیای برجام در وین امشب (شنبه) در یک رشته توئیت نوشت: ما در دوران انتقالی به سر می بریم و یک انتقال دموکراتیک قدرت در تهران در حال انجام است. روشن است که گفتگوهای وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند. این اقتضای هر دموکراسی است. وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند / اگر آمریکا و انگلیس به تعهدات خود عمل کنند همین فردا ۱۰ فرد زندانی از همه طرف ها می توانند آزاد شوند/ آمریکا و انگلیس باید این نکته را درک کرده و ایجاد ارتباط بین یک تبادل انسانی ....(خبر)
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در مذاکرات احیای برجام در وین امشب (شنبه) در یک رشته توئیت نوشت: ما در دوران انتقالی به سر می بریم و یک انتقال دموکراتیک قدرت در تهران در حال انجام است. روشن است که گفتگوهای وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند. این اقتضای هر دموکراسی است.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
نامه سرگشاده تاج‌زاده به رئیس قوه قضائیه
سید مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درباره ضرورت لغو تحریم ها و انتخابات آزاد سخن گفت.(ادامه)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید... غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به شرارت‌ها بود/ هیچ‌کس حق ندارد زندگی مردم را به خاطر انتخابات گروگان بگیرد/ وعده ۱۰۰ روزه روحانی برای شکستن تحریم‌ها/ از مذاکرات وین نترسید؛ چارچوب مذاکره را رهبری تعیین می‌کنند(خبر)
روحانی با تاکید بر این که با مذاکره مشکلی نداریم، اما با منطق خودمان مذاکره می‌کنیم، گفت: بنابراین از مذاکره وین نترسید. بعضی‌ها از مذاکره وین می‌ترسند. آنقدر هم که شما نگران هستید که زود این مذاکره به نتیجه برسد و تحریم فوری برداشته شود که در انتخابات مشکل پیدا نشود، مذاکره این گونه که نیست؛ پیچیدگی‌های خود را دارد لذا اینقدر نگران نباشید...(ادامه)
اصطلاح سربازان گمنام امام زمان(عج) به نیروهای مخلص و جان برکف اطلاعاتی و امنیتی کشور و وزارت اطلاعات گفته می شود. سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظان امنیت و حامیان ولایت(يادداشت)
اصطلاح سربازان گمنام امام زمان(عج) به نیروهای مخلص و جان برکف اطلاعاتی و امنیتی کشور و وزارت اطلاعات گفته می شود.(ادامه)
راه اندازی مرکز هشدار الکترونیک در پلیس ۱۱۰ مازندران
در مراسمی با حضور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، مرکز هشدار الکترونیک در پلیس ۱۱۰ استان راه اندازی شد.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: در بخش هایی از اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ، از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده اند و در اداره امور نفوذ کرده اند و امروز هم نگران ورود نیروهای انقلاب هستند . رضایی : دشمنان نگران ورود نیروهای انقلاب هستند / شما از ورود نظامی ها می ترسید؟ پس بترسید
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: در بخش هایی از اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ، از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده اند و در اداره امور نفوذ کرده اند و امروز هم نگران ورود نیروهای انقلاب هستند .(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
 تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند. نامه 21 نماینده مجلس به روحانی
تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا و با بیان اینکه نباید زندگی مردم را به شکست و پیروزی افراد در کاخ سفید گره زد، گفت: بایدن فشار حداکثری ترامپ را به فشار هوشمند علیه مردم ایران تبدیل می‌کند. گرانی‌ها به پاستور و بهارستان ارتباط دارد نه جورجیا و آریزونا / آدرس غلط ندهیم
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا و با بیان اینکه نباید زندگی مردم را به شکست و پیروزی افراد در کاخ سفید گره زد، گفت: بایدن فشار حداکثری ترامپ را به فشار هوشمند علیه مردم ایران تبدیل می‌کند.(ادامه)
واکنش نمایندگان مجلس به پیروزی بایدن
نمایندگان مجلس شورای اسلامی واکنش‌های متفاوتی نسبت به شکست ترامپ و پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته اند اما در مجموع تا این لحظه هیچکدام از پیروزی «جو بایدن» ابراز خرسندی نکرده اند، او را همچون ترامپ، یک «زامبی» توصیف نموده و حتی عده‌ای از آنها، کسانی که بین بایدن و ترامپ فرق می گذارند را «ساده لوح» خوانده اند. (ادامه)

پارسینه: آشنا مشاور رییس جمهور در پاسخ به توییت امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه مجلس نوشت: «اصطلاح «ایران اینترنشنال» وِرد زبان عده‌ای در داخل شده است»!
جدال لفظی تند مشاور روحانی و یک نماینده مجلس
پارسینه: آشنا مشاور رییس جمهور در پاسخ به توییت امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه مجلس نوشت: «اصطلاح «ایران اینترنشنال» وِرد زبان عده‌ای در داخل شده است»! (ادامه)
عُدَی و قُصَی؛ درباره وارثان بی‌رحم صدام
عُدَی و قُصَی صدام، طی ۲۴ سال دوران دیکتاتوری پدرشان، به چه جنایت‌های عجیب و غریبی دست زدند؟ (ادامه)
نمایندگان مجلس یازدهم امروز در حالی با تصدی حسین مدرس خیابانی بر وزارت صمت مخالفت کردند که بخشی از این مخالفت به موضوع تعارض منافع در این وزارتخانه عریض و طویل برمی‌گشت و دولت مدت‌هاست به دنبال رفع این تعارض است. در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت چه گذشت؟
نمایندگان مجلس یازدهم امروز در حالی با تصدی حسین مدرس خیابانی بر وزارت صمت مخالفت کردند که بخشی از این مخالفت به موضوع تعارض منافع در این وزارتخانه عریض و طویل برمی‌گشت و دولت مدت‌هاست به دنبال رفع این تعارض است.(ادامه)
آخرین نامه صدام به هاشمی رفسنجانی
۲۳ مرداد ۱۳۶۹ روز بزرگی در تاریخ ایران است؛ روز تثبیت پیروزی ایران در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، آن‌هم با امضای صدام حسین، رئیس‌جمهور بعثی عراق.(ادامه)
اقدام جدید دولت بیشتر زمینه ساز سیاست خارجی دولت بعد است. درختی که روحانی قصد کاشتن آن را دارد، ثمره اش در دولت بعد مشخص می‌شود. درختی که یا در سال 1400 و بعدش میوه می‌دهد و یا می‌سوزد و دولت بعد را هم می‌سوزاند....(خبر)
(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.