.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد. با نوشیدن ۳ فنجان چای در روز چه اتفاقی برای سلامتی شما می افتد؟
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد.(ادامه)
هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن به تجاوز جنسی متهم شده است. اتهام جنسی به هافبک ژاپن در آستانه دیدار با ایران
هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن به تجاوز جنسی متهم شده است.(ادامه)
رویترز به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید احتمالا حماس به پیشنهاد آتش‌بس که توسط میانجی‌های مصری و قطری تنظیم شده، پاسخ مثبت خواهد داد. رویترز: احتمال رد شدن پیشنهاد آتش‌بس در غزه بعید است
رویترز به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید احتمالا حماس به پیشنهاد آتش‌بس که توسط میانجی‌های مصری و قطری تنظیم شده، پاسخ مثبت خواهد داد.(ادامه)
 ایتو جونیا که هم‌اکنون به‌همراه تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا 2023 حضور دارد، از سوی دو زن به تجاوز جنسی متهم شده است. اتهام جنسی به هافبک ژاپن در آستانه دیدار با ایران
ایتو جونیا که هم‌اکنون به‌همراه تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا 2023 حضور دارد، از سوی دو زن به تجاوز جنسی متهم شده است.(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده واکنش بازارها به سود ۳۰ درصدی
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده(ادامه)
رئیس اداره روابط ملی حماس در خارج از فلسطین چهارشنبه شب شرایط پذیرش طرح فرانسه برای آتش‌بس در غزه را اعلام کرد و گفت که برای اجرای آن تضمین جامعه بین الملل و کشورهای عربی ضروری است. حماس شرایط قبول آتش‌بس در غزه را اعلام کرد
رئیس اداره روابط ملی حماس در خارج از فلسطین چهارشنبه شب شرایط پذیرش طرح فرانسه برای آتش‌بس در غزه را اعلام کرد و گفت که برای اجرای آن تضمین جامعه بین الملل و کشورهای عربی ضروری است.(ادامه)
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد. حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال باید باشد
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد.(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد. خبر جدید برای جاماندگان از سهام عدالت
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.(ادامه)
عبدالرحمن آل ثانی نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر گفت که پیشرفت‌هایی در مذاکرات مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی حاصل شده است. نخست‌وزیر قطر: پیشرفت‌هایی در مذاکرات مبادله اسرا حاصل شده است
عبدالرحمن آل ثانی نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر گفت که پیشرفت‌هایی در مذاکرات مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی حاصل شده است.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس در تشریح روند انتخاب اوسمار لوس ویه‌را به عنوان سرمربی تیم اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی
باشگاه پرسپولیس در تشریح روند انتخاب اوسمار لوس ویه‌را به عنوان سرمربی تیم اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.(ادامه)
طبق مصوبه مجلس ​اگر جمع واریزی به حساب شخصی و غیر تجاری اشخاص حقیقی در هر ماه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل بیشتر باشد، مشمول مالیات خواهند شد.

اگر حساب بانکی دارید بخوانید! مصوبه مجلس در مورد مالیات حسابهای شخصی و غیرتجاری چیست؟
طبق مصوبه مجلس ​اگر جمع واریزی به حساب شخصی و غیر تجاری اشخاص حقیقی در هر ماه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل بیشتر باشد، مشمول مالیات خواهند شد. (ادامه)
آلمان نسبت به وضعیت انسانی در غزه به شدت ابراز نگرانی کرد. نگرانی شدید آلمان از تحولات غزه / برلین خواستار آتش بس شد
آلمان نسبت به وضعیت انسانی در غزه به شدت ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
رسانه‌های عبری زبان از طرح آتش بس مورد نظر  حماس گزارش‌هایی داده‌اند. انتشار جزئیات آتش بس حماس در رسانه‌های عبری
رسانه‌های عبری زبان از طرح آتش بس مورد نظر حماس گزارش‌هایی داده‌اند.(ادامه)
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد. ثبت روز ملی «جنگل و کوهستان» در تقویم رسمی کشور تایید شد
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
حاجی‌بابایی گفت: فوق‌العاده خاص شامل همه حقوق‌بگیران و آن‌هایی که تاکنون فوق‌العاده دریافت نکرده‌اند، می‌شود؛ بر این اساس حقوق‌های تا ۲۰ میلیون تومان ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش و حقوق‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز حدود ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت. حداقل حقوق‌ها تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد
حاجی‌بابایی گفت: فوق‌العاده خاص شامل همه حقوق‌بگیران و آن‌هایی که تاکنون فوق‌العاده دریافت نکرده‌اند، می‌شود؛ بر این اساس حقوق‌های تا ۲۰ میلیون تومان ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش و حقوق‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز حدود ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت.(ادامه)
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد. نتانیاهو بر لبه تیغ استیضاح
مجلس رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه طرح استیضاح کابینه فعلی را به دلیل ناکامی در بازگشت اسیران از نوار غزه بررسی کرد.(ادامه)
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد. لاوروف: باید فوراً در غزه آتش‌بس برقرار شود
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که همچنان در شوک عملیات منحصر بفرد و ترکیبی مقاومت فلسطین در اردوگاه «المغازی» به سر می‌برد، گفت که جنگ در غزه را تا ۶ ماه دیگر ادامه خواهد داد. نتانیاهو: مرحله سوم جنگ در غزه ۶ ماه ادامه خواهد داشت
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که همچنان در شوک عملیات منحصر بفرد و ترکیبی مقاومت فلسطین در اردوگاه «المغازی» به سر می‌برد، گفت که جنگ در غزه را تا ۶ ماه دیگر ادامه خواهد داد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس بعد از منتفی شدن ۳ گزینه سرمربیگری سرخپوشان به سراغ مربیان دیگر رفته است. رونمایی از گزینه‌های جدید سرمربیگری پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس بعد از منتفی شدن ۳ گزینه سرمربیگری سرخپوشان به سراغ مربیان دیگر رفته است.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد. ترامپ به سفیر سابق خود نیز رحم نکرد؛ «هیلی جنگ‌طلب است»
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد.(ادامه)
گزارش‌ها حاکی از آن است که بنیامین نتانیاهو اظهارات بایدن در خصوص راه حل دو کشوری را رد کرده و می‌گوید هیچ‌گونه حاکمیتی برای فلسطین قائل نیست. دست رد نتانیاهو به پیشنهاد بایدن
گزارش‌ها حاکی از آن است که بنیامین نتانیاهو اظهارات بایدن در خصوص راه حل دو کشوری را رد کرده و می‌گوید هیچ‌گونه حاکمیتی برای فلسطین قائل نیست.(ادامه)
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد. تعطیلات هفته «دو روز» می‌شود/کاهش ساعت کاری کارمندان به «۴۰ ساعت»
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد.(ادامه)
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد.

خبر مجلس درباره افزایش تعطیلی‌ها و کاهش ساعت کاری کارمندان
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته به «۴۰ ساعت» و افزایش روزهای تعطیل به «دو روز» خبر داد. (ادامه)
برانکو اگر چه به باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم پاسخ منفی داد اما از پیشنهادی که از سوی باشگاه پرسپولیس به دستش رسید، خوشحال شد. ضرر میلیاردی باشگاه پرسپولیس از پاسخ منفی برانکو!
برانکو اگر چه به باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم پاسخ منفی داد اما از پیشنهادی که از سوی باشگاه پرسپولیس به دستش رسید، خوشحال شد.(ادامه)
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند. مهدی طارمی با اینتر ایتالیا به توافق رسید
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که به همراه این تیم در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور دارد، به مدیر برنامه‌هایش اختیار داد تا پیش قرارداد پیوستن به تیم اینتر ایتالیا را امضا کند.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه حیاط دولت که امروز برگزار شد، از ارائه کانال‌هایی با تیک آبی به نامزد‌های تأیید صلاحیت شده خبر داد. وزیر ارتباطات: به هر نامزد تایید صلاحیت شده یک کانال با تیک آبی خواهیم داد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه حیاط دولت که امروز برگزار شد، از ارائه کانال‌هایی با تیک آبی به نامزد‌های تأیید صلاحیت شده خبر داد.(ادامه)
نخستین جلسه تحقیق از کارگردان تئاتر که متهم است در کلاس‌های آزاد بازیگری دو دختر هنرجو را مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری برگزار شد. شکایت ۲ دختر هنرجو از کارگردان تئاتر به اتهام آزار و اذیت
نخستین جلسه تحقیق از کارگردان تئاتر که متهم است در کلاس‌های آزاد بازیگری دو دختر هنرجو را مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه داد. تصمیم مهم مجلس درباره حقوق کارمندان/ حداقل حقوق سال ۱۴۰۳ تعیین شد
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.