.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دسیسه سیاه دختر تهرانی برای پسر خوش تیپ؟
الهه که در فضای مجازی با امیر آشنا شده؛ پس از مدتی و با دریافت مبلغ ۷۰۰ میلیون از ارتباط با او کناره گیری کرد و همین موضوع آتش خشم را در دل امیر روشن می‌کند.(ادامه)
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود.

دستور رئیسی برای تخفیف ۷۰ درصدی تعرفه‌های افزایش‌یافته گاز
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با دستور رئیس‌جمهور، به منظور کمک به اقتصاد خانوارها در شرایطی که کشور با سرمای بی‌سابقه مواجه شده بود، تعرفه افزایش یافته گاز با تخفیف ۷۰ درصدی محاسبه می شود. (ادامه)
فردی که با ترفند ارسال پیامک با عنوان تمدید تبلیغات سایت دیوار اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان کرده بود دستگیر شد. دستگیری کلاهبردار پیامکی سایت دیوار
فردی که با ترفند ارسال پیامک با عنوان تمدید تبلیغات سایت دیوار اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان کرده بود دستگیر شد.(ادامه)
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟ «فیش حج» چگونه خرید و فروش می‌شود؟
ثبت‌نام حج تمتع از سال ۱۳۸۶ درحالی متوقف شده که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج هستند و به پیش‌بینی سازمان و حج و زیارت و با توجه به سهمیه حج ایران در هرسال، نوبت انتظار برخی از این افراد به ۱۳ سال می‌رسد. اما در این شرایط، تکلیف افرادی که قصد انصراف از حج و یا تمایل به انجام این سفر واجب شرعی را دارند، ‌چیست؟(ادامه)
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: پزشکانی که به هر بهانه ای از دستگاه های کارتخوان برای دریافت وجوه بیماران استفاده نمی نمایند، از تسهیلات موضوع تبصره ماده ۱۰۰ در زمان تسلیم اظهارنامه محروم خواهند شد. ۵۰ درصد پزشکان کارتخوان ندارند!
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: پزشکانی که به هر بهانه ای از دستگاه های کارتخوان برای دریافت وجوه بیماران استفاده نمی نمایند، از تسهیلات موضوع تبصره ماده ۱۰۰ در زمان تسلیم اظهارنامه محروم خواهند شد.(ادامه)
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند. هشدارهای مهم در مورد اعتیاد به گوشی همراه
اعتیاد در واقع یک نیاز اجباری است که فرد را وادار به انجام یک عمل خاص و تکرار آن می کند.(ادامه)
پیامک تبلیغی مشکوک برای سریالی که فاقد مجوزهای قانونی است!
سامانه فیلیمو طی روزهای گذشته پیامک تبلیغی سریال تازه منتشر شده‌اش را با عنوان «بالاخره نوبت به سقوط رسید!» با محتوای سریال سقوط، داستان زنان اسیر در دست داعش منتشر کرده است.(ادامه)
یکی از روانشناس های معروف گفت: ۳ سبک نوشتن پیام متنی می‌تواند شخصیت افراد را فاش کند. راز‌هایی که نحوه پیام دادن درباره شخصیت تان فاش می‌کند
یکی از روانشناس های معروف گفت: ۳ سبک نوشتن پیام متنی می‌تواند شخصیت افراد را فاش کند.(ادامه)
واکنش وزیر کشور به پیامک تذکر حجاب
وزیر کشور درباره حجاب و موضوع ارسال پیامک تذکر حجاب، گفت: رعایت حجاب یک امر قانونی است و اساس قوانین باید رعایت شود.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: سازمان هدفمندی هیچ گونه پیامکی مبنی بر قطع یارانه خانوار ارسال نکرده است. سازمان هدفمندی یارانه پیامکی مبنی بر قطع یارانه ارسال نکرده است
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: سازمان هدفمندی هیچ گونه پیامکی مبنی بر قطع یارانه خانوار ارسال نکرده است.(ادامه)

مرحله جدید طرح ناظر یک در خودروها توسط پلیس آغاز شده است. طرح ناظر ۱ به موضوع «کشف حجاب» در خودروها پرداخته و به مالکان خودرویی که در آن کشف حجاب صورت گرفته باشد پیامکی مبنی بر تذکر به کشف حجاب صورت گرفته ارسال می‌شود. آغاز مجدد طرح ارسال پیامک کشف حجاب به مالکان خودرو
مرحله جدید طرح ناظر یک در خودروها توسط پلیس آغاز شده است. طرح ناظر ۱ به موضوع «کشف حجاب» در خودروها پرداخته و به مالکان خودرویی که در آن کشف حجاب صورت گرفته باشد پیامکی مبنی بر تذکر به کشف حجاب صورت گرفته ارسال می‌شود.(ادامه)
یکشنبه هفته آینده برای نخستین مرتبه ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ در بورس کالا عرضه خواهد شد. عرضه یک خودروی جدید در بورس کالا
یکشنبه هفته آینده برای نخستین مرتبه ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ در بورس کالا عرضه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:

ایران خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی در مجموع ۴۵۰۰ دستگاه خودرو را در بورس کالا عرضه کند.



عرضه ۲ محصول ایران خودرو در بورس کالا | اسامی خودروها ، تعداد و زمان عرضه
شمال نیوز: ایران خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی در مجموع ۴۵۰۰ دستگاه خودرو را در بورس کالا عرضه کند. (ادامه)
سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نمی شود؟
به گفته رئیس سازمان بورس، سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتما باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند.(ادامه)
سریالِ کلاهبرداری با نامِ چهره‌ها ادامه دارد؛ این بار شخصی خودش را رستمِ سریال «ستایش» معرفی می‌کند. کلاهبرداری بدل بازیگر «ستایش» + عکس
سریالِ کلاهبرداری با نامِ چهره‌ها ادامه دارد؛ این بار شخصی خودش را رستمِ سریال «ستایش» معرفی می‌کند.(ادامه)

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال خود برای ارتباط بیشتر با مردم، شماره‌ مخصوص خود برای این کار را اعلام کرد. برای ارتباط با وزیر ارتباطات به این شماره پیامک بزنید
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال خود برای ارتباط بیشتر با مردم، شماره‌ مخصوص خود برای این کار را اعلام کرد.(ادامه)
چگونه به خلافی خودرو اعتراض کنیم؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نحوه اعتراض به خلافی خودرو را توضیح داد.(ادامه)
دستگیری کلاهبرداران فراری سامانه ثنا در مازندران
کلاهبرداران فراری سامانه ثنا که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب ۵۷ نفر از هموطنان کرده بودند، در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
پیامک‌هایی که راز یک همدستی مجرمانه را فاش کرد
گوشی تلفن همراه جا مانده از سارقان، هویت سردسته باند و ماجرای اجیر کردن دو سارق را برملا کرد.(ادامه)
تاریخ جدید قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو مشخص شد
مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو برای سه گروه از متقاضیان اعلام شد.(ادامه)
آیا پیامک موساد به مردم ایران برای جذب جاسوس صحت دارد؟
سایت‌های شرط‌بندی، پیام‌های تبلیغاتی، فیلترشکن‌ها و بازی‌های آنلاین از بسترهای جذب جاسوس برای موساد هستند.(ادامه)
یارانه نقدی ومعیششتی آبان و آذر ماه یکجا واریز می شود
بر اساس برنامه‌های موجود پیش‌بینی می‌شود که یارانه آبان‌ماه هم بیستم همین ماه به حساب سرپرست خانوارها واریز شود.(ادامه)
گوشی های آیفون ۱۴ در بازار قاچاق هستند
سامانه همتا ضمن هشدار به فروشندگان گوشی های آیفون ۱۴ اعلام کرد کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.(ادامه)
آیا نمره منفی تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه پاک می‌شود؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره نحوه پاک شدن نمرات تخلف رانندگی از سوابق گواهینامه ارائه کرد.(ادامه)
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد، متقاضیان می توانند بدون حضور در شرایط قرعه کشی نسبت به ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد، متقاضیان می توانند بدون حضور در شرایط قرعه کشی نسبت به ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش به ابهامات و حواشی رتبه‌بندی از بارگذاری مدارک در سامانه گرفته تا زمان صدور احکام و مشکلات معلمان طرح مهرآفرین پاسخ داد و اعلام کرد که تا کنون ۶۰ درصد معلمان مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کرده‌اند. پاسخ وزیر آموزش‌وپرورش‌ به ابهامات «رتبه‌بندی» معلمان؛ تعیین رتبه دوساعت بیشتر طول نمی‌کشد !
شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش به ابهامات و حواشی رتبه‌بندی از بارگذاری مدارک در سامانه گرفته تا زمان صدور احکام و مشکلات معلمان طرح مهرآفرین پاسخ داد و اعلام کرد که تا کنون ۶۰ درصد معلمان مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کرده‌اند.(ادامه)
سامانه پیامکی تردد زوار اربعین حسینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد. سامانه پیامکی تردد زوار اربعین حسینی رونمایی شد
سامانه پیامکی تردد زوار اربعین حسینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.(ادامه)
رونمایی از سامانه تسهیلات فرزندآوری
معاون اعتبارات بانک مرکزی گفت متقاضیان تسهیلات فرزندآوری پس از تکميل مدارک، حداکثر ۴۵ روزه وام خود را دريافت مي کنند.(ادامه)
 طراحان پیامک تقلبی سامانه ثنای قوه قضاییه که یکی از بزرگ ترین و خفن ترین کلاهبرداری‌های تاریخ ایران در فضای مجازی و پیامکی را انجام داده بودند، دستگیر شدند. طراحان ۱۶ساله بزرگ‌ترین کلاهبرداری پیامکی
طراحان پیامک تقلبی سامانه ثنای قوه قضاییه که یکی از بزرگ ترین و خفن ترین کلاهبرداری‌های تاریخ ایران در فضای مجازی و پیامکی را انجام داده بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری تا ۲۴ مرداد تمدید شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ تا پایان روز دوشنبه ۲۴ مردادماه خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.