.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور، از اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.(ادامه)
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند. نمایندگان مجلس "گزینه پیشنهادی" خود برای وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کردند!
چند گروه از نمایندگان، پیشنهادات خود برای گزینه پیشنهادی وزارت کار را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌اند.(ادامه)
پیامدهای ناگوار «مدیریت سه هوایی» برای مازندران(يادداشت)
(ادامه)
یارانه تیرماه معترضان واریز شد
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه تیرماه برای کسانی که اعتراض آن‌ها قبول شده، واریز شده، اما معوقات خرداد و اردیبهشت هنوز قابل برداشت نیست.(ادامه)
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است. جزئیاتی کامل از اجرای طرح هوشمندسازی نان و کارت نان در کشور
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت. استعفای عبدالملکی تصمیم شخصی خودش نبود؛ او تمایلی نداشت که نیروهایش را در وزارتخانه کنار بگذارد / قطعا خود آقای رئیس جمهور تمایل داشته که ایشان را کنار بگذارد / رئیسی باید در کابینه، خانه تکانی کند / پنج شش وزیر به وزارتخانه خود مسلط نیستند(خبر)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت.(ادامه)
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت. سخنگوی دولت: استعفای عبدالملکی پذیرفته شد/ سرپرستی زاهدی وفا بر وزارت کار
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الله عبدالملکی برای افزایش هماهنگی در دولت، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داد. وزیر کار رسما استعفا کرد/ بازگشت داور مسابقه میدون به تلویزیون !
شمال نیوز : حجت‌الله عبدالملکی برای افزایش هماهنگی در دولت، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داد. (ادامه)
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور و وزیر تعاون خواستار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد. بازنشستگان بخوانند/ مکاتبه با رییس‌جمهور درباره افزایش حقوق بازنشستگان
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور و وزیر تعاون خواستار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
معاون وزیر کار گفت: بازنشستگانی که جزو دهک دهم قرار گرفتند اما می‌گویند فرزندان آن‌ها مستقل یا مجرد هستند باید برای ثبت مدارکشان به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند. خبر مهم یارانه ای برای بازنشستگان دهک دهم
معاون وزیر کار گفت: بازنشستگانی که جزو دهک دهم قرار گرفتند اما می‌گویند فرزندان آن‌ها مستقل یا مجرد هستند باید برای ثبت مدارکشان به مراکز پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: آخرین اخبار درباره زمان برداشت یارانه معیشتی و افزایش چند برابری یارانه برای این خانواده ها اعلام شد. رقم یارانه معیشتی خردادماه افزایش یافت | یارانه خرداد این خانوارها ۳ برابر شد
شمال نیوز: آخرین اخبار درباره زمان برداشت یارانه معیشتی و افزایش چند برابری یارانه برای این خانواده ها اعلام شد.(ادامه)
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد. خبر مهم از زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان
عبدالملکی از زمان واریز واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تا خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
ثبت نام ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای یارانه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر درخواست بازنگری اطلاعات برای برقراری مجدد یارانه را داده اند(ادامه)
2سال از مجلس‌یازدهم گذشت یک وزیر استیضاح نشد
فعال سیاسی اعتدالگرا گفت: الان حمایت تام و تمام و کورکورانه از دولت باعث شده که مردم امیدشان را از دست بدهند چون فکر می کنند قرار نیست کسی از آنها حمایت و پیشتیبانی کند.(ادامه)
در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ با ابهاماتی مواجه شده‌اند. اگر یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را نگرفته اید بخوانید
در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ با ابهاماتی مواجه شده‌اند.(ادامه)
در روزهای اخیر رئیس جمهوری دستور رسیدگی سریع‌تر به وضعیت افرادی که نسبت به عدم پرداخت یارانه جدید اعتراض کرده بودند را صادر کرد / به گفته وزیر رفاه این یارانه به خانواده‌های معترض واریز شده، اما تا انجام بررسی‌ها قابل برداشت نیست.....(خبر)
(ادامه)
یک ریال از منابع آزادسازی ارز به جیب دولت نمی‌رود/ این طرح به نفع مردم خواهد بود/ در دولت‌های قبل یک عده‌ زیر چرخ تعدیل اقتصادی له شدند/ سالی ۴۰۰ هزار میلیارد از جیب مردم به گروه‌های خاص داده می‌‌شد/ سه دهک پایین فقر پروتئین دارند/ بازار ارز ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم .... خویشاوند هیچ ‌یک از مسئولان کشور نیستم!
شمال نیوز : وی گفت : هرکسی در مسیر کاری خود با یک‌سری افراد آشنا می‌شود. این ارتباطات، گاه سالم است و گاه ناسالم. من با آشنایی با فردی که مرا به ایشان نسبت می‌دهند افتخار می‌کنم ....(ادامه)
حضور میدانی رئیس جمهور در مرکز توزیع مرغ و یک فروشگاه زنجیره‌ای/ رئیسی: تا زنده هستم اجازه نمی‌دهم مردم از این طرح آسیب ببینند/ دستورات مهم رئیس جمهور در جلسه ستاد تنظیم بازار +جزئیات(خبر)
(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم عزیز هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت نشده، ۳ ماه فرصت اعلام دارد؛ برای شما یارانه و مبلغ آن محفوظ است. قول وزیر رفاه به کسانی که یارانه نگرفتند/ سهم شما محفوظ است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مردم عزیز هر فردی به هر دلیلی مشمول دریافت نشده، ۳ ماه فرصت اعلام دارد؛ برای شما یارانه و مبلغ آن محفوظ است.(ادامه)
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جاماندگان از یارانه نگران نباشند، گفت: شاخص‌های دهک بندی یارانه بگیران بر اساس اطلاعات درآمدی و دارایی بوده و زیر پوشش قرار گرفتن در بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) ملاک نبوده است. جاماندگان از یارانه نگران نباشند
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جاماندگان از یارانه نگران نباشند، گفت: شاخص‌های دهک بندی یارانه بگیران بر اساس اطلاعات درآمدی و دارایی بوده و زیر پوشش قرار گرفتن در بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) ملاک نبوده است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد 

دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد؛ همه کمک کنند تا به نتیجه دست یابد / از مردم می‌خواهیم به خرید تولید داخلی مقیّد باشند / با ضربه خوردن تولید ملی، کار و اشتغال کارگر نیز ضربه می‌خورد / خودروساز‌ها سوءاستفاده نکنند، زیرا وضع آن‌ها تعریفی ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد (ادامه)
خبر خوش برای بازنشستگان / افزایش حقوق ها از آخر اردیبهشت
(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب شد و به زودی در دولت مصوب می‌‌شود. افزایش حقوق ۴ میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی از همین ماه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب شد و به زودی در دولت مصوب می‌‌شود.(ادامه)
۷۴ هزار کارخانه در مازندران فعالیت دارد
مدیرکل تعاون مازندران با اشاره به فعالیت ۷۴ هزار کارخانه در استان، توجه به قشر کارگری را سبب رشد و پویایی اقتصاد دانست.(ادامه)
وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است/ دولت و مجلس باید در کنار هم مشکلات را حل کنند/ جبهه انقلاب محکوم به موفقیت است/ از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲ هزار قانون هستیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  یک مازندرانی بعنوان عضو شورای مقرری بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیمای کشور شد . یک مازندرانی عضو شورای مقرری بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیمای کشور شد
شمال نیوز: یک مازندرانی بعنوان عضو شورای مقرری بیکاری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیمای کشور شد .(ادامه)
شمال نیوز:  مهدی خلیلی ، سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، « حسن عنایتی » را به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب کرد.

حسن عنایتی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: مهدی خلیلی ، سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، « حسن عنایتی » را به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب کرد. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت سیزدهم با انباشتگی مشکلات اقتصادی روبرو است و با درآمدهای ارزی که به دست می‌آورد چاله‌هایی که از قبل ایجاد شده بود را پر می‌کند / دولت سیزدهم نه تنها استقراضی نداشته بلکه ۵۴ هزار میلیارد تومانی که دولت ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.