.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد.

دستور قضایی برای ترخیص ۳۸ هزار تن روغن از بنادر مازندران صادر شد
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد. (ادامه)
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. رقیب محسنی بندپی و احمدی لاشکی از استانداری مازندران می آید ؟!
شمال نیوز : رضا علیخانی کوشکک که ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران منصوب شده بود صبح امروز استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد. (ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: پارسال صادرات ایران به کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه ۱۸ درصد و در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است. رشد ۵۰ درصدی صادرات به کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه
شمال نیوز : مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: پارسال صادرات ایران به کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه ۱۸ درصد و در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.(ادامه)
بزرگترین شبیه‌ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی در نوشهر به بهره برداری رسید
شمال نیوز : بزرگترین شبیه ساز جامع ناوبری و فرماندهی کشتی با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به بهره برداری رسید. (ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند. تهدید فسفات و کربوهیدراته شدن آب شرب چا‌های مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند.(ادامه)
اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نوشهر تجلیل شدند
(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
دستگیری سارق مغازه و کشف اموال مسروقه در نوشهر
(ادامه)
همه معلمان باید با انگیزه وامید سر کلاس ها حضور یابند
(ادامه)
رئیس انجمن پاراوالیبال مازندران از برگزاری مسابقات لیگ والیبال نشسته استان خبر داد. لیگ والیبال نشسته مازندران برگزار می‌شود
رئیس انجمن پاراوالیبال مازندران از برگزاری مسابقات لیگ والیبال نشسته استان خبر داد.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
شمال نیوز:

مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد. جزئیات جدید از مرگ دردناک فوتبالیست جوان مازندرانی از زبان مربی‌اش/ زیر شکم او پاره بود!
شمال نیوز: مربی تیم فوتبال شهدای بابلسر جزئیات تازه‌ای از مرگ دردناک امیر شیرچی در زمین بازی را افشا کرد.(ادامه)
شمال نیوز: هیچ یک از ۲۲ شهرستان مازندران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان مازندران محو شد
شمال نیوز: هیچ یک از ۲۲ شهرستان مازندران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد. (ادامه)
نامگذاری روز ارتش از تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است
(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
قاچاقچیان چوب در نشتارود با سلاح سرد و اره موتوری یک جنگلبان را مصدوم کردند و فراری شدند حمله قاچاقچیان چوب با اره موتوری به جنگلبانان
قاچاقچیان چوب در نشتارود با سلاح سرد و اره موتوری یک جنگلبان را مصدوم کردند و فراری شدند(ادامه)
آئین اهدای ۳۰ سری جهیزیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک مؤمنانه در نوشهر برگزار شد
(ادامه)
دستگیری سارق منزل با 11 فقره سرقت در نوشهر
(ادامه)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: هر نوع روزه خواری علنی در تفرجگاه ها ممنونع است و از مردم و مسافران تقاضا داریم، بنا به هر دلیلی در روز سیزده بدر در تفرجگاه ها حضور دارند از روزه خواری علنی پرهیز کنند. ممنوعیت روزه خواری در تفرجگاه‌های مازندران
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: هر نوع روزه خواری علنی در تفرجگاه ها ممنونع است و از مردم و مسافران تقاضا داریم، بنا به هر دلیلی در روز سیزده بدر در تفرجگاه ها حضور دارند از روزه خواری علنی پرهیز کنند.(ادامه)
سه کافه رستوران در شهرستان نوشهر به علت کشف حجاب و سرو مشروبات الکلی پلمب شد. پلمب سه کافه رستوران در نوشهر به دلیل سرو مشروبات الکلی
سه کافه رستوران در شهرستان نوشهر به علت کشف حجاب و سرو مشروبات الکلی پلمب شد.(ادامه)
در این درگیری مردی ۴۵ ساله از طرفین دعوا بر اثر ضرب و جرح عمدی از حال رفته و حین انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد و به قتل رسید. درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات مالی در مازندران/ قتل مردی 45 ساله/ دستگیری 4 نفر
در این درگیری مردی ۴۵ ساله از طرفین دعوا بر اثر ضرب و جرح عمدی از حال رفته و حین انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد و به قتل رسید.(ادامه)
شمال نیوز: آیین افتتاح فاز اول تفرجگاه ساحلی با حضور استاندار مازندران ومسوولان شهرستانی در نمک ابرود چالوس برگزار شد .

فاز اول تفرجگاه ساحلی نمک ابرود چالوس افتتاح شد
شمال نیوز: آیین افتتاح فاز اول تفرجگاه ساحلی با حضور استاندار مازندران ومسوولان شهرستانی در نمک ابرود چالوس برگزار شد . (ادامه)
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بازدید مداوم از نانوایی های استان تا پایان نوروز، گفت: ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد. ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بازدید مداوم از نانوایی های استان تا پایان نوروز، گفت: ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد.(ادامه)
۲ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز کرونایی و ۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی مازندران
۲ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز کرونایی و ۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.(ادامه)
اهدای ست جراحی مغز و اعصاب توسط ارتش جمهوری اسلامی به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.