.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم دعای جمعی منافقین / عکس
خدایا از اینکه موفق نشدیم بیشتر از ۱۷ هزار زن و مرد بی‌گناه رو ترور کنیم توبه می‌کنیم. یک بار دیگه اگر فرصت بدی بریم ایران قول می‌دیم قتل عام کنیم.(ادامه)
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است. منبع اصلی درآمد آیت الله هاشمی رفسنجانی کجا بود؟
حسین مرعشی سال‌ها قبل در گفتگویی گفته بود: همه‌ آنچه در خصوص ثروت خانواده‌ هاشمی و خود وی طرح می‌ِشود شایعه‌ای بیش نیست و برای ضربه زدن به ایشان است.(ادامه)
استاندار سمنان تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم سازمان‌یافته گروهک منافقین در این استان و اهداف این هسته تروریستی را تشریح کرد. انهدام تیم منافقین در سمنان؛ تروریست‌ها قصد خرابکاری در قم و تهران را داشتند
استاندار سمنان تازه‌ترین جزئیات از انهدام تیم سازمان‌یافته گروهک منافقین در این استان و اهداف این هسته تروریستی را تشریح کرد.(ادامه)
حمید رسایی به آزادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد. واکنش رسایی به آزادی ترانه علیدوستی
حمید رسایی به آزادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)

وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیمهای عملیاتی گروهک تروریستی منافقین و بازداشت ٦ نفر از عناصر اصلی این شبکه خبر داد

دستگیری بزرگترین شبکه منافقین توسط وزارت اطلاعات / افشای نام سرکرده شبکه
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیمهای عملیاتی گروهک تروریستی منافقین و بازداشت ٦ نفر از عناصر اصلی این شبکه خبر داد (ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند. شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین
وزارت اطلاعات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.(ادامه)
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد. بعضی‌ها نامه نوشتند و از رهبری خواستند تا با آمریکا کنار بیاییم
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد.

سردار شریف گفت : آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و قارون‌های خلیج فارس که بارها و بارها خود را در برابر انقلاب اسلامی آزمودند و بارها و بارها شکست خوردند/ دشمنان کور خواندند بسیار ناپخته‌تر از آن هستند که بتوانند به جایگاه رهبر انقلاب خدشه‌ای وارد کنند ....(خبر)
شمال نیوز : سخنگوی سپاه گفت: جریانات اخیر نشان داد اینها فکر می‌کردند کار تمام است اما رهبری انقلاب چند بار به سردار سلامی فرمودند: «کسی آسیب نبیند و برخوردها به حداقل برسد، هر کسی که در خیابان‌های تهران و کشور در اغتشاشات کشته یا شهید شود لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارد. (ادامه)
«ایران اید»، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود. سازمان منافقین چگونه اروپایی‌ها را سرکیسه کرد؟!
«ایران اید»، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود.(ادامه)
خبرگزاری تسنیم نوشت: دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی، نه نشان‌دهنده اهمیت علی کریمی بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است.
«احمق‌های درجه یک» غربی و زرنگ‌بازی‌های تازه به دوران‌ رسیده‌های سیاست
خبرگزاری تسنیم نوشت: دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با علی کریمی، نه نشان‌دهنده اهمیت علی کریمی بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است. (ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تلاش برای کاهش بوروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است.

معاون استاندار: بوروکراسی اداری مانع توسعه مازندران
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تلاش برای کاهش بوروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق و سیاه‌دل شد، فرمودند: ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی، کوتاهی داریم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
تنش ضدانقلاب بر سر رهبری اپوزوسیون؛ براندازان به جان هم افتاده‌اند!
از مریم رجوی و نازنین بنیادی گرفته تا مصی علی‌نژاد و رضا پهلوی، همگی مدعی‌اند که رهبر اپوزیسیون هستند.(ادامه)
توضیحات رئیس قوه قضائیه در خصوص محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات
رئیس قوه قضائیه توضیحات و توصیه‌های مهمی در باب موضوع محاکمه و مجازات برخی از عناصر اغتشاشات مطرح کرد و طی آن به بیان مواد ۲۷۹ تا ۲۸۸ قانون مجازات اسلامی پرداخت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است.
انتخاب حد محاربه به اختیار قاضی است/ نگران شماتت گران نباشید
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است. (ادامه)
شناسایی چند هسته عملیاتی وابسته به گروهک منافقین در تهران، اصفهان و کردستان
وزارت اطلاعات اعلام کرد چند هسته‌ عملیاتی وابسته به گروهک تروریستی منافقین در ۳ استان شناسایی و متلاشی شد.(ادامه)
گریه‌های مسیح علی نژاد چقدر آب می خورد ؟
معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: همکار مسیح علی نژاد گفته است او برای هر گریه‌ای که می کند چند صد دلار پول می‌گیرد.(ادامه)
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است/ شبکه‌های ضد ایرانی به هیچ قانون اخلاقی پایبند نیستند
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است(ادامه)
بیش از ۳۰۰ نفر در این دو ماه کشته و شهید شدند چون دشمن را از خودی تشخیص ندادیم/ تیراندازی، چاقوکشی و کوکتل مولوتوف اعتراض نیست، جنگ است/ مثل اینکه برای برخی خواص باید کلاس توجیهی بگذاریم (خبر)
(ادامه)
فرود گرز رستم بر سر منافقین
گروه هکری گرز رستم در پی اقدامی گسترده چندین سایت از گروه های ضدانقلاب را از دسترس خارج و تحت کنترل خود قرار داده است.(ادامه)
روحانی خلع لباس شده چگونه جنایات فرقه رجوی را تئوریزه می‌کند؟! حسن آقامیری وکیل مریم رجوی شد!
با وجود نفرت غالب مخالفان و معاندان نظام و حتی کشور‌های غربی از فرقه رجوی، مشخص نیست چرا این روحانی پرحاشیه اکنون به دفاع تمام قد از این جریان پرداخته و برای مریم رجوی فرش قرمز پهن کرده است. (ادامه)
ماجرای شنیده شدن صدای تیراندازی در قائم شهر
صدای تیراندازی که عصر دیروز جمعه در قائمشهر شنیده شد مربوط به شلیک به سمت هلی شات ناشناس بوده است.(ادامه)
حمله سایبری به وزارت داخلی عربستان
گروه هکری «تبر ابراهیم» هزاران سند محرمانه و مجموعه اسناد وزارت داخلی عربستان، مکان‌های حساس و عوامل تروریستی این کشور را منتشر کرد.(ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی۲» در هفته بسیج
فرمانده سپاه کربلا از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۲ به مدت ۱۰ روز در ایام هفته بسیج خبر داد.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است. جنگ هیبریدی آمریکا و عربستان علیه جمهوری اسلامی(يادداشت)
در یادداشتی، ضمن بررسی چیستی و ویژگی‌های جنگ هیبریدی، شواهد و مصادیقی که وجود و چگونگی این جنگ را که آمریکا و عربستان سعودی علیه ایران به راه انداخته‌اند در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و نیز بین‌المللی موردبررسی قرار گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.