.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دکتر فرهاد بدیعی افزود: اکنون علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و بیمارستان تامین اجتماعی از ظرفیت ۲ بیمارستان بخش خصوصی این شهرستان هم برای بستری و درمان مبتلایان به کرونا استفاده می‌شود..... تمام کارمندان یک بانک‌ در گلستان کرونا گرفتند
شمال نیوز : دکتر فرهاد بدیعی افزود: اکنون علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و بیمارستان تامین اجتماعی از ظرفیت ۲ بیمارستان بخش خصوصی این شهرستان هم برای بستری و درمان مبتلایان به کرونا استفاده می‌شود.....(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند. نمی‌توان زمان پایان کرونا را پیش‌بینی کرد / باید خودمان را برای مقابله بلندمدت با این ویروس آماده کنیم / همه فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است / آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور است / تعطیلی پنجشنبه ها برای مدارس حذف می‌شود/ ممکن است در آینده به زندانی‌ها مجددا مرخصی بدهیم(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ويروس کرونا در حال تغيير است و هيچ سازمان و ارگاني در ايران و جهان هنوز نمي‌تواند پايان آن را پيش‌بيني کند.(ادامه)
شوک داماد در شب عروسی / عروس خانم مرد بود !
مرد اندونزیایی دو روز پس از مراسم عروسی متوجه شد که همسرش یک مرد است.(ادامه)
مازندران در لیست شروع پیک کرونا
درحالی به پیشواز چهارمین ماه از آمدن کرونا در مازندران می‌رویم که خبری از نگرانی کرونایی در کوچه و خیابان‌های شهر نیست.(ادامه)
تاریخ بازگشایی تالارهای عروسی اعلام شد
به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت تالارهای پذیرایی از ۲۶ خرداد باز می‌شوند.(ادامه)

رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است. شش نکته در مورد قتل دلخراش رومینا اشرفی(ديدگاه)
رخداد تاسف‌برانگیز قتل «رومینا» دختر 14 ساله به دست پدر خود، کانون توجهات رسانه‌ها و فعالان حوزه‌های مختلف را به خود معطوف کرده است.(ادامه)
هتل‌ها همچنان اجازه فعالیت ندارند
شمال نیوز:معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمپ اماکن ورزشی و برخی رستوران‌ها که برخلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت می‌کردند، خبر داد.(ادامه)
ماجرای‌بازداشت‌۴ دامادازمقابل‌آرایشگاه زنانه
(ادامه)
بازداشت ۴ داماد به دلیل نقض مصوبه شورای تامین
دادستان رامشیر از بازداشت چهار داماد که قصد برگزاری مراسم عروسی را داشتند در مقابل یکی از آرایشگاه‌های زنانه این شهر به دلیل نقض محدودیت‌های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.(ادامه)
تداوم شیب نزولی شیوع کرونا در مازندران
آمار مراجعه بیماران مشکوک به کرونا در مازندران بر اساس گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان برای ششمین روز متوالی کاهش داشت و به کمترین میزان پس از پشت سر گذاشتن نقطه پیک در هفته گذشته رسید. (ادامه)
این نوشته نه پاسخ که متنی است به بهانۀ پرسش مدیر روزنامه جمهوری اسلامی که «بعد از سرنگونی رژیم شاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مگر باز هم در ایران، تختِ شاهی داریم که نام این مجموعه را "پایتخت" گذاشته‌اند؟» آیا نام سریال «پایتخت» اِشکال دارد؟
این نوشته نه پاسخ که متنی است به بهانۀ پرسش مدیر روزنامه جمهوری اسلامی که «بعد از سرنگونی رژیم شاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مگر باز هم در ایران، تختِ شاهی داریم که نام این مجموعه را "پایتخت" گذاشته‌اند؟»(ادامه)
گیلان به آرامش نسبی رسیده است
نمکی گفت: در استان های گیلان و قم موج ورود کرونا نسبت به خروج منفی شده است.(ادامه)
 کوروش غفاری چراتی دلتنگتم « سرهنگ » .... (يادداشت)
کوروش غفاری چراتی(ادامه)
خودقرنطینه ای بهترین روش مدیریت کرونا است
نماینده وزیر بهداشت در ستاد مقابله با کرونا در استان های شمالی، خودقرنطینگی را بهترین روش برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا بیان کرد.(ادامه)
سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: با 300 هزار اکیپ مجهز در سراسر کشور از پس فردا به تک تک خانه ها مراجعه و بیماری کرونا را ریشه کن می کنیم. ۳۰۰ هزار اکیپ بهداشتی برای نابودی کرونا به منازل همه ایرانیان می‌روند
سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: با 300 هزار اکیپ مجهز در سراسر کشور از پس فردا به تک تک خانه ها مراجعه و بیماری کرونا را ریشه کن می کنیم. (ادامه)
ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در تالار‌ها
کسانی که از قبل اقدام به رزرو تالار، اماکن، رستوران و هتل کردند می‌توانند به صاحبان این تالار‌ها و اماکن مراجعه و نسبت به لغو مراسم خود اقدام کنند. (ادامه)
تعطیلی ادارات مازندران شاید وقتی دیگر
آیا برنامه‌ای برای تعطیلی ادارات دولتی در مازندران وجود دارد.(ادامه)
قلیان از قهوه خانه‌های مازندران جمع می‌شود
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : بر اساس تصمیم ستاد قرارگاه چاق کردن قلیان در قهوه‌خانه‌ها به دلیل گسترش آلودگی ممنوع است.(ادامه)
سکانس لو رفته از مراسم عروسی رحمت در «پایتخت ۶»
تصویری از سکانس مراسم عروسی هومن حاجی عبداللهی که در نقش رحمت در سریال «پایتخت ۶» ایفای نقش می‌کند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : به‌نظر می‌رسد ستاد‌های اصلی ۵۰ میلیون و ستاد‌های فرعی حدود ۲۰ میلیون تومان برای چنین کارهایی هزینه کنند؛یعنی حدود ۲۱۰ میلیون تومان. البته این تبلیغات فقط شامل ستادهاست..... کاندیداها برای انتخابات چقدر هزینه می کنند ؟ / چشم انتظار اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی
شمال نیوز : به‌نظر می‌رسد ستاد‌های اصلی ۵۰ میلیون و ستاد‌های فرعی حدود ۲۰ میلیون تومان برای چنین کارهایی هزینه کنند؛یعنی حدود ۲۱۰ میلیون تومان. البته این تبلیغات فقط شامل ستادهاست.....(ادامه)
مراسم عروسی عجیب در چین! +عکس
ویروس کرونا و مراسم عروسی در چین!(ادامه)
شمال نیوز : پونه گرجی ورودی کامپیوتر شریف بود  آرش پورضرابی همسرش هم دارنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر و هفته گذشته مراسم عروسی شان بود..... جان باختن دختر نابغه مازندرانی در سانحه هواپیمای اوکراینی
شمال نیوز : پونه گرجی ورودی کامپیوتر شریف بود آرش پورضرابی همسرش هم دارنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر و هفته گذشته مراسم عروسی شان بود.....(ادامه)
تصویری از دامادی ستاره شماره 10 استقلال
مهدی قائدی امشب مراسم عروسی خودش را جشن گرفت تا آماده سفر با تیم امید برای بازی‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک شود. (ادامه)
شمال نیوز :ابوالشهدین  آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ، اظهار داشت: گاهی خیلی از رفتارها را تحمل و صبر می‌کنیم ، شاید واقعاً طرف مقابل متنبه شود اما زمان طاغوت هم شاید مدیرکل آموزش و پرورش این اندازه بی‌حیایی نمی‌کرد..... آیت الله معلمی : شاید در زمان طاغوت هم مدیرکل آموزش و پرورش این اندازه بی‌حیایی نمی‌کرد!+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز :ابوالشهدین آیت الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر با انتقاد از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران ، اظهار داشت: گاهی خیلی از رفتارها را تحمل و صبر می‌کنیم ، شاید واقعاً طرف مقابل متنبه شود اما زمان طاغوت هم شاید مدیرکل آموزش و پرورش این اندازه بی‌حیایی نمی‌کرد.....(ادامه)
ماشین عروسی متفاوت در زرند +عکس
زوج زرندی در مراسم جشن ازدواجشان ماشین عروس را با عکس شهدای مدافع حرم تزیین کردند.(ادامه)
حضور در مجالس عروسی چه حکمی دارد؟
پاسخ سوالات خود درباره حضور در مجالس عروسی طبق استفتائات دفتر مقام معظم رهبری را در اینجا بخوانید.(ادامه)
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند.

انتقاد شدید امام جمعه بابلسر از نامزدهای مجلس: غلط کردید که وعده دادید
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند. (ادامه)
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ...
کاندیداتوری مجلس چقدر خرج دارد ؟ / هرکه پولش بیش رایش بیشتر !
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ... (ادامه)
مردی که ۱۰۰ زن دارد +عکس
یک مرد ژاپنی به نام “ایشی یوویچی” به طور بسیار عجیب و باورنکردنی به دلیل شغلش ۱۰۰ همسر دارد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد. با پروژه تجزیه منطقه مبارزه کردیم/ از حالا به بعد هر هواپیمای متجاوز اسرائیلی را سرنگون خواهیم کرد(خبر)
دبیرکل حزب‌الله لبنان در جشن دومین سالروز آزادسازی ارتفاعات این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد مقاومت در مرحله گذشته برای جلوگیری از اجرای پروژه تجزیه منطقه مبارزه کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.