.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:
پاستور هنوز پست های بعضاً کلیدی در دولت هست که ریاست آنها مشخص نشده و البته گمانه زنی هایی در رسانه ها در این زمینه مطرح می شود. 6 پُستی که ریاست آنها در دولت سیزدهم هنوز مشخص نشده است
شمال نیوز: پاستور هنوز پست های بعضاً کلیدی در دولت هست که ریاست آنها مشخص نشده و البته گمانه زنی هایی در رسانه ها در این زمینه مطرح می شود.(ادامه)
ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت تردد در محورهای کندوان و هراز را سنگین اعلام کرد.(ادامه)
سی و یکمین دیدار استقلال و تیم‌های عربستانی
دیدار دوشنبه شب استقلال مقابل الهلال، سی و یکمین تقابل آبی پوشان تهران با تیمی از عربستان است.(ادامه)
مه گرفتگی و بارندگی در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به مه گرفتگی در کندوان گفت: شاهد بارش باران در اکثر جاده های استان هستیم.(ادامه)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند. پاسخی به یک شایبه تکراری(يادداشت)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند.(ادامه)
ترافیک سنگین در محور هراز/ جاده‌ها بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد در محور هراز مسیر جنوب به شمال با ترافیک سنگین همراه است.(ادامه)
جاده کندوان مسدود است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران از مسدود بودن محور کندوان برای انجام عملیات راهداری خبر داد. (ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
کندوان مسدود است/ تردد عادی در هراز
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با بیان اینکه محور کندوان از صبح مسدود شده است، تردد دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد.(ادامه)
تردد در محورهای مازندران عادی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در محورهای استان عادی و روان بیان کرد.(ادامه)
تردد ۲۰۱ میلیون خودرو در جاده‌های مازندران
۲۰۱ میلیون خودرو از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه در جاده‌های برون شهری مازندران تردد کرده اند.(ادامه)
نگاه آخر محسن هاشمی به صندلی ریاست +عکس
تصویری از محسن هاشمی رییس سابق شورای شهر، در حاشیه نخستین جلسه شورای شهر ششم.(ادامه)
عضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. در چهار شهر از پنج شهر دیگر این شهرستان نیز انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد. سرپرست شهرداری و هیئت رئیسه شورای شهر آمل معرفی شدند
عضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. در چهار شهر از پنج شهر دیگر این شهرستان نیز انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.(ادامه)
محور هراز مسدود است/ تردد عادی در کندوان
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران با اشاره به مسدود بودن محور هراز براثر سیلاب وضعیت تردد در دیگر محورهای را عادی و روان بیان کرد.(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
تردد عادی و روان در محورهای استان مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در محورهای استان عادی و روان کر کرد.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
محورهای مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت محورهای استان را همراه با بارندگی و مه گرفتگی اعلام کرد.(ادامه)
بارندگی در محور سوادکوه/ تردد عادی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت محور سوادکوه در محدوده کارسالار را همراه با بارندگی ذکر کرد.(ادامه)
وضعیت جوی محورهای مازندران بارانی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت جوی محورهای غربی، کناره و مرکزی استان را بارانی عنوان کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند. دعوای فائزه هاشمی و برادرش پس از فوت پدر / به محسن گفتیم دعا کن که رد صلاحیت شوی
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند.(ادامه)
انتقاد رضایی از بی‌تفاوتی دولتمردان در قبال خوزستان
دکتر محسن رضایی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر از رفتار دولتمردان در قبال مردم خوزستان انتقاد کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب با کدام گزینه های خاتمی برای وزارت اطلاعات موافق نبودند؟
(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
محور کندوان دارای مه گرفتگی است
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت جوی راه های استان را ابری و محور کندوان را دارای مه گرفتگی خفیف ذکر کرد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور، از نتایج تکمیلی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد که مطابق آن، آرای سیدابراهیم رئیسی از مرز 18 میلیون عبور کرد. میزان مشارکت ۴۸ درصد / آرای رئیسی از ۱۸ میلیون گذشت
رئیس ستاد انتخابات کشور، از نتایج تکمیلی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد که مطابق آن، آرای سیدابراهیم رئیسی از مرز 18 میلیون عبور کرد.(ادامه)
وزارت کشور نتایج تکمیلی انتخابات را اعلام کرد
رئیس ستاد انتخابات کشور، از نتایج تکمیلی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد که مطابق آن، آراء سیّد ابراهیم رئیسی از مرز ۱۸ میلیون عبور کرد.(ادامه)
اگر سه رقیب رئیسی انصراف می دادند چالش بزرگی درست می شد / توجه داشته باشیم که در این مقطع حساس، لازم است از تلاشهای صبورانه ، جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی ، کمال تشکر را داشته باشیم ....(خبر)
(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.