.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند. بازداشت عوامل اصلی خرابکاری ناکام در مرکز نظامی اصفهان
عوامل اصلی تلاش ناکام برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی وزارت دفاع در هشتم ماه جاری در اصفهان، شناسایی و بازداشت شدند.(ادامه)
میدان جدید میوه و تره بار مرکز مازندران پس از ۱۵ سال بهره برداری شد افتتاح میدان میوه و تره بار مرکز مازندران
میدان جدید میوه و تره بار مرکز مازندران پس از ۱۵ سال بهره برداری شد(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد. ۲۰ پرسش و پاسخ درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد.(ادامه)
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران مازندران
همایش سراسری ۲ هزار نفره دهیاران امروز در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: بررسی بقایای یکی از ریزپرنده‌هایی که از سوی یگان‌ پدافندی سرنگون شد، اطلاعات ذی‌قیمتی را روشن کرد. جزییات کشف و انهدام ریزپرنده‌های حمله‌کننده در اصفهان
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: بررسی بقایای یکی از ریزپرنده‌هایی که از سوی یگان‌ پدافندی سرنگون شد، اطلاعات ذی‌قیمتی را روشن کرد.(ادامه)
وزارت دفاع طی بیانیه‌ای درباره حمله به یکی از مجتمع‌های کارگاهی در اصفهان اظهار داشت: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است. وزارت دفاع: ۳ پرنده مهاجم توسط پدافند منفجر شد
وزارت دفاع طی بیانیه‌ای درباره حمله به یکی از مجتمع‌های کارگاهی در اصفهان اظهار داشت: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.(ادامه)
وزارت دفاع اعلام کرد: شامگاه دیشب حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در استان اصفهان صورت گرفت.

حمله ناموفق با استفاده از ریز پرنده به یک مجتمع کارگاهی وزارت دفاع / سه ریزپرنده منهدم شد
وزارت دفاع اعلام کرد: شامگاه دیشب حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در استان اصفهان صورت گرفت. (ادامه)
احداث بزرگترین باغ مجتمع انجیر در ۸ هکتار در اراضی شیبدار گلوگاه
(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت. معرفی برترین‌های تکواندو دختران مازندران
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت.(ادامه)
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد. سهم سوخت نیروگاه‌ها در آلودگی هوا چقدر است؟
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور درباره گزارش‌های واصله از فروش خارج از ضابطه خودرو به برخی دستگاهها تاکید کرد که هیچ دستگاهی حق گرفتن امتیاز ویژه برای خود ندارد و وزارت صمت و بازرسی ریاست جمهوری..... دستور ویژه رئیس‌جمهور درباره فروش خودرو / هشدار درباره فروش رانتی خودرو به برخی دستگاهها
رئیس‌جمهور درباره گزارش‌های واصله از فروش خارج از ضابطه خودرو به برخی دستگاهها تاکید کرد که هیچ دستگاهی حق گرفتن امتیاز ویژه برای خود ندارد و وزارت صمت و بازرسی ریاست جمهوری.....(ادامه)
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است. برخی از تنگ نظری ها در داخل استان باعث شد مجتمع پتروشیمی مازندران راه اندازی نشود
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است.(ادامه)
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از امروز به میزبانی مازندران برگزار می‌شود. آغاز جشنواره تئاتر مناطق کشور از امروز در مازندران
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از امروز به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
۱۹ گروه نمایشی برای رسیدن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر آثارشان را در مازندران روی صحنه می‌برند تئاتر فجر در مازندران هم روی صحنه می‌رود
۱۹ گروه نمایشی برای رسیدن به جشنواره بین المللی تئاتر فجر آثارشان را در مازندران روی صحنه می‌برند(ادامه)
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از ۱۸ دی به میزبانی مازندران برگزار می‌شود. زمستان گرم تئاتر ایران در مازندران
جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از ۱۸ دی به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
نماینده مجلس: چرا بند ناف اقتصاد را از دلار جدا نمی‌کنیم؟
جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد؛ آن‌ها برنامه شان را برای توسعه و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند.(ادامه)
۲ تیم بابلی برای رسیدن به سکوی قهرمانی لیگ نوجوانان و جوانان مازندران در تلاش هستند. رقابت بابلی‌ها برای قهرمانی لیگ تکواندو دختران
۲ تیم بابلی برای رسیدن به سکوی قهرمانی لیگ نوجوانان و جوانان مازندران در تلاش هستند.(ادامه)
به رشته های علوم پزشکی در مقطع کاردانی در پذیرش بدون آزمون بهمن ماه ظرفیتی اختصاص یافته که داوطلبان می توانند با معدل دیپلم و بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه در این رشته ها ثبت نام کنند. پذیرش بدون کنکور در رشته های علوم پزشکی ممکن شد/ امروز آخرین مهلت ثبت نام
به رشته های علوم پزشکی در مقطع کاردانی در پذیرش بدون آزمون بهمن ماه ظرفیتی اختصاص یافته که داوطلبان می توانند با معدل دیپلم و بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه در این رشته ها ثبت نام کنند.(ادامه)
یک فروند شناور روسی برای نخستین بار جهت تعمیر وارد شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا شد. تعمیر کشتی روسی در شمال + تصاویر
یک فروند شناور روسی برای نخستین بار جهت تعمیر وارد شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا شد.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد. عطر ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد.(ادامه)
مهر نوشت: رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبالش هستیم و تلاش خواهیم کرد که انجام دهیم. پوتین: پاتریوت بفرستند نابودش می کنیم
مهر نوشت: رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبالش هستیم و تلاش خواهیم کرد که انجام دهیم.(ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر  دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.

تغییر استانداران کلید خورد / یک استاندار عزل شد
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر دو استاندار دیگر نیز وجود دارد. (ادامه)
اعلام زمان و مکان تشییع پیکر ۱۴ شهید گمنام در مازندران
پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام، ایام فاطمیه در مازندران تشییع و خاکپساری خواهد شد(ادامه)
مسمومیت ۵۱ دختر هنرستانی در قم / علت اصلی حادثه نامشخص است
رئیس مجتمع خیرین سلامت قم گفت:۵۱ دانش آموز هنرستان دخترانه نور قم با علائم شبیه مسمومیت راهی بیمارستان شدند.(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

جزییات برنامه میزبانی مازندران از ۱۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد. (ادامه)
مرمت یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های تاریخی کشور
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از طرح مرمت و احیای باغ سی و سه هکتاری رامسر خبر داد.(ادامه)
کشف انواع سیگار خارجی قاچاق در چالوس
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۴ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.